• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Als hij dat zegt wil ik hem grijpen, maar hij is al wel. "Zullen we de pizza verder opeten? Of zullen we wat anders gaan doen?" Ik gaf hem een verleidelijke knipoog. "Die homotjes kunnen we straks op hun kamer opsluiten. Dan gaan ze nergens meer heen... En dan kunnen wij wat leuks doen." Ik likte over mijn knalrode lippen. Ik had wel zin in wat plezier.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ineens bedenk ik me dat Alex daar nog machteloos ligt. Sbel maak ik de wondjes schoon en sprint zacht terug. Ik kijk om het hoekje en zucht opgelucht als ze Alex met rust gelaren hebben.. Hoe ging ik hem daaruit krijgen om weg te kunnen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iemand voor Jordan of Taylor?? (:]


    Little do you know

    [Taylor kan Niall met al zijn wonden zien miss. Jordan moest toch nog binnen komen omdat ie nieuw is. brb ff fietsen voor men azadel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okey, Ik laat Jordan binnen komen en Taylor raakt wel licht in paniek vanwegen Niall's wonden xD]


    Little do you know

    [lol is goed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Als Niall terug komt rennen pak ik zijn arm vast. "En nu ga je mee naar isolatie." Ik zette mijn nagels een beetje in zijn pols en trok hem mee door de gangen op naar hun 'nieuwe kamer'.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Voor ik me kan omdraaien heeft ze mijn arm al vast "En nu ga je mee naar isolatie" zegt ze en zet haar nagels hardi n mijn polsen "Laat los laat los" schreeuw ik pijnlijk en ik voel gewoon hoe zem ijn ader doorboort. Ze trekt me mee naar de gang in de richting van het isolatiekamertje. "NeeNeenee" krijs ik hard en voel hoe ik best veel bloed uit mijn pols verlies. Snel grijp ik vast aan een deurpost zodat ze niet verder kan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik geef hem met mijn vrije hand nog een klap in zijn gezicht als hij begint te krijsen en de deurpost vastgrijpt. "Ik geef je pleisters voor je wonden als je nu meekomt. Anders bloed je maar lekker over je nieuwe kamer heen." zeg ik poeslief terwijl ik nog iets harder in zijn arm knijp. Ik heb zijn slagader verre van geraakt, dus hij zou het prima overleven. Hij stelde zich alleen zo erg aan omdat hij 3 druppels bloed zag.


    Bowties were never Cooler

    Toby Woods

    Ik voel weer een klap in mijn gezicht en slaak een schreeuw. "Ik geef je pleisters voor je wonden als je nu meekomt. Anders bloed je maar lekker over je nieuwe kamer heen." zegt ze poeslief en knijpt harder. Ik slaak weer een schreeuw terwijl de wond alleen maar harder begint te bloeden. Een paar druppels vallen op de grond en ik voel me zwakker en zwakker en geef maar mee. Straks ging ze nog harder knijpen en viel ik flauw, wie weet wat ze dan deed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oops, de naam XD]
    Precilla Watson
    "Hou je muil." snauwde ik hem toe terwijl ik hem eindelijk de gang op kon sleuren om hem naar isolatie te brengen. Bij de balie stopte ik even om een pakje pleisters te pakken. daarna liep ik weer rustig verder, hem achter me aan slepend.


    Bowties were never Cooler

    [ow hahahaha fail..

    Niall Horan.

    "Hou je muil" snauwd ze en ik begin zacht te snikken "wat heb je tegen Alex en mij" snik ik zacht. Ze sleurt me mee door de gang en bij de ballie pakt ze wat pleisters "ik kan ook lopen hoor" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik keek hem aan met vuurspuwende ogen. "Jullie zorgen voor problemen die ik moet oplossen. Druggies en alcoholisten moet je alleen cold-turkey houden, jullie zijn vervelend. En zorgen ook nog eens voor drama en rommel." sis ik naar hem. "Laat dan maar zien. De kamer is aan het einde van de gang." Ik liet hem los en gaf hem de pleisters. Ik kom zo om de deur te sluiten. Dan kan je daar maar beter zitten." waarschuw ik hem voor ik mijn rug naar hem toe draai en wegloop.

    [zullen we wachten op de rest?]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:33 ]


    Bowties were never Cooler

    sNiall Horan.

    Dodelijk kijkt ze me aan "Jullie zorgen voor problemen die ik moet oplossen. Druggies en alcoholisten moet je alleen cold-turkey houden, jullie zijn vervelend. En zorgen ook nog eens voor drama en rommel." sist ze "ik gebruik geen drugs en drank" zeg ik zachtjes. "Laat dan maar zien. De kamer is aan het einde van de gang." ik zucht opgelucht als ze me los laat en de pleisters geeft. Ik kom zo om de deur te sluiten. Dan kan je daar maar beter zitten." "M-mag ik een kamer met een raam" fluister ik zacht. Ikw ist nu al dat het niet mocht

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik keek hem aan in ongeloof. "Isolatie met een raam. Ha! Laat me niet laggen. Wees blij dat het licht aan blijft." zeg ik tegen hem voor ik mijn rug weer naar hem toe keerde en verder liep.


    Bowties were never Cooler