• Ik ga een MacBook Pro kopen, :D en ik heb net toestemming gekregen van mijn ouders :D en omg ik ben gewoon zo blij haha
    Iemand nog meer goed nieuws gekregen vandaag?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben pas over een paar dagen weer blij. (cat)


    Your make-up is terrible

    In dat geval zou ik op z'n minst voor 500 GB schijfruimte gaan (ik had 250 nog) en 8 GB RAM. Ik begin nu een beetje van m'n 4 GB te balen... :/.
    En mijn humeur is neutraal. Ik baal d'r alleen van dat ik met dit mooie weer van 8 tot 5 stage heb...

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 13:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed nieuws? Ik niet, maar mijn zusje wel hehe, eindelijk d'r cito-score (:
    Ennuh, zoals hierboven staat; neem dat advies aan en neem de goede haha :')

    Ik hoef deze week maar 2,5 dagen naar school, daar ben ik al een hele tijd blij om.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was onverwacht om half twaalf al thuis en als het goed is komen er straks een paar cd'tjes binnen die ik heb besteld. Ik ben dus wel blij. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wel niet echt nieuws gekregen. Maar ik was het kettinkje waar as van mijn opa in zit vanochtend kwijt. Ik heb hem gelukkig weer gevonden, maar ik ben nog steeds lichtelijk geshockeerd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Goed nieuws? Nah.
    Maar ik zou ook wel een Mac willen.


    Believe in yourself.

    Uh nee.


    -

    Ik heb het eindelijk goed gemaakt met mijn beste vriend, dus ja.(:
    Ik wil er ook wel een.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een MacBook Pro? Ik zou niet weten waarom iemand daar blij mee zou zijn :Y) Voor hetzelfde geld haal je een veel betere laptop, maar goed, dat is mijn mening.

    Vrolijk nieuws? Nope
    Slecht nieuws? Nope.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een nieuwe telefoon waar ik heel blij ben maar ik snap er niets van dus dat maakt me dus ook chagrijnig :'D

    Mijn zusje heeft Havo/Vwo gehaald maar gaat waarschijnlijk VWO doen:)(yeah)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sofinite schreef:
    Ik heb een nieuwe telefoon waar ik heel blij ben maar ik snap er niets van dus dat maakt me dus ook chagrijnig :'D


    haha, welke heb je dan?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DarkSavior schreef:
    Een MacBook Pro? Ik zou niet weten waarom iemand daar blij mee zou zijn :Y) Voor hetzelfde geld haal je een veel betere laptop, maar goed, dat is mijn mening.

    Vrolijk nieuws? Nope
    Slecht nieuws? Nope.


    ik heb een iphone en ipad en dan kan ik heel makkelijk alles met elkaar syncen :)
    en ik weet wel dat er betere laptops zijn, maar ik vind het gewoon heel fijn werken.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DarkSavior schreef:
    Een MacBook Pro? Ik zou niet weten waarom iemand daar blij mee zou zijn :Y) Voor hetzelfde geld haal je een veel betere laptop, maar goed, dat is mijn mening.

    Vrolijk nieuws? Nope
    Slecht nieuws? Nope.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'