• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.


    We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

    Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn Topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( Mijn topic)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn topics.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love


    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de kamer rond om daarna weer aan mijn haar te gaan friemelen. Het is wel een mooie kamer. Het is zacht roze met niet teveel op en aan dingen. ''Ik denk dat we er snel achter moeten komen wie cupido is. Dalijk schiet hij of zij een pijl in mijn kont en word ik verliefd op een van jullie of ga ik een van jullie opeens haten. En ik denk er niet eens aan om lesbie te worden.'' grinnikend kijk ik ze aan om daarna weer aan mijn haar te gaan friemelen. Ik heb een soort van tik gekregen om als ik zenuwachtig ben of niks te doen heb aan mijn haar te gaan friemelen. Inmiddels is iedereen het ook bekend. Ik heb rood haar en dat ongeveer tot mijn onderrug. Ik kan mooi zingen in tegenstelling tot leren. Ik kan ook erg bijgelovig zijn net zoals ik denk dat cupido pijlen heeft en die dan naar je schiet en je dan verliefd word. ''Weetje wat ik heb gehoord? Dat ze een lijst hebben gemaakt met mensen die ze verdenken om cupido te zijn. Mischien moeten we die maar langs gaan'' vragend kijk ik ze aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Mijn Topics


    Do what people say you can't.

    [Mijn Topics]


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Een bedenkelijk blik is altijd nog in mijn ogen te vinden. Er moet een manier om overal achter te komen. Op alle vragen een antwoord te kunnen krijgen, maar als het zo door zou gaan, zou ik snel stoppen. Mijn hersenen maken overuren en niets, gewoon niets, komt in me op. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar de ideeën van de andere. Zoals eerder gezegd besluit ik maar om gewoon even een moment te stoppen en leun tegen degene naast me. Geen idee wie het is, maar dat maakt me ook niet uit. Het voelt vreemd om geen plan te hebben. Mijn blik gaat iedereen langs en mis de bekende krullen van Harry. Het verklaart wel gelijk tegen wie ik nu aanzit. 'Sorry, Hazz' mompel ik zacht, nadat ik toch opkeek en inderdaad de bekende krullen en groene ogen zag. Maar had geen zin om weer recht te gaan zitten. Als hij het vervelend zou vinden, zou ik het snel genoeg horen en dan zou ik pas weer recht gaan zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    Liam leunde al een tijdje tegen me aan en ik had er eerlijk gezegd weinig problemen mee. Chiara trok al snel haar conclusies en verder was iedereen vrij stil. Iedereen leek na te denken, behalve ik. Ik was te lui om iets te bedenken en ik had er niet echt de behoefte aan eerlijk gezegd. Als die Cupido zin had om met relaties te kloten moest hij of zij dat zelf weten. Het was toch een of ander liedessymbool? Dan kon er toch weinig misgaan?
    "Geeft niet." zei ik met een glimlachje tegen Liam, waarna ik hem een zetje gaf en een stukje opzij schoof, zodat hij met zijn hoofd op mijn schoot viel. Beter.
    Mijn blik viel weer op de roodharige Chiara en ik trok mijn wenkbrauwen langzaam op. "Ik heb niet echt zin om een of andere FBI agent te gaan uithangen, eerlijk gezegd." beantwoordde ik haar vraag, maar een vriendelijke glimlach speelde toch rondom mijn lippen. Ik wilde niet aanvallend overkomen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Ik rek me even kort uit en kijk naar de rest. Zo te zien hadden hun ook nog geen ideeën, dat is ook leuk.. Zo kwamen we nergens.. Ik strijk snel mijn jurkje recht en tik met mijn hoge, lakzwarte op de grond. 'Ik denk dat we er snel achter moeten komen wie cupido is. Dalijk schiet hij of zij een pijl in mijn kont en word ik verliefd op een van jullie of ga ik een van jullie opeens haten. En ik denk er niet eens aan om lesbie te worden.'' zegt Chiara grinnikend en ik maak een instemmend geluidje. 'Wat je zegt, maar ik denk dat niemand hier ideeën heeft. Of wel?' zeg ik en kijk de rest een voor een aan. Ik tik met mijn nagels even op mijn knie en kijk al snel of ze er nog goed uitzien. Ik weet niet wat het is, maar ik haat het zo erg als er wat mis is met mijn nagels of haar.... Ik zucht even en kijk voor me uit terwijl mijn hoofd op mijn hand rust....


    El Diablo.

    Chiara Bella Love


    Argwanend kijk ik Harry aan. Serieus hij heeft een glimlach om zijn lippen? Hij heeft er duidenlijk zin in maar wil het niet laten merken. ''Harry, ik zie wel dat je wil'' zeg ik verveeld. Ik kijk even rond. Iedereen zit nadenkend behalve ik en Harry. ''Ze zijn wel erg paranormaal bezig'' feluister ik tegen hem. ''Ik bedoel heo groot is de kans dat cupido ons nou pakt'' grinnikend kijk ik Harry aan. En wrijf over zijn krullen. Ik vind het altijd al leuk want van nature heb ik ook krullen maar ik stijl het elke dag. Gewone weg omdat ik het dan mooier vind. Zelf is mijn haar van nature bruin maar ik verf het altijd rood. ''Nee, niemand heeft ideen denk ik'' ik kijk savannah glimlachend aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik.

    Zwijgend keek ik voor me uit en luisterde ik zo goed mogelijk naar de discussie die hier plaatsvond over ene Cupido. Ik had het allemaal nauwkeurig gevolgd en mijn hersenen werkten op een rustig tempo mee om bij te blijven met de rest, maar ik hield me zoals altijd vrij stil. Af en toe schoten mijn ogen in de richting van Savannah, die nogal opzichtige nagellak droeg. Mijn blik viel telkens weer op de glimmende steentjes en ik vroeg me af hoe lang ze daar wel niet op had gezeten. Toch vond ik haar af en toe ietsjes te ijdel, maar dat was niet bepaald eerlijk. Ik was ook ijdel.
    "Chiara heeft wel een punt als we het over die lijst hebben, maar ik denk ook dat het nogal gevaarlijk zal zijn als we Cupido tegen het lijf lopen. Ze kan ons makkelijk tegen elkaar opzetten en dan schieten we er nog niks mee op." concludeerde ik uiteindelijk, waarna mijn mond alweer snel gesloten werd en mijn blik weer naar de grond werd verplaatst.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik leek wel van de wereld tot net eigenlijk, aangezien de woorden van Chiara niet tot me door waren gedrongen. Ik besloot mijn mond dicht te houden en iets beter op letten. Een plan verzinnen had ik opgegeven, dus weer te diep in gedachten verzinken zou niet gebeuren. Desnoods zouden we Cupido gewoon zijn of haar gang laten gaan en alleen goed opletten.
    'Dan is het goed' zei ik zacht en grinnikte zacht toen ik met mijn hoofd op zijn schoot lag. 'Een dat is inderdaad ook een manier.' voegde ik er nog aan toe en ging iets verzitten. Zo kon ik Harry voor de zekerheid in de gaten houden, maar kon ik de rest ook aankijken. Daarbij lag het zo ook iets gemakkelijker.
    'Ik ben het eens met Chiara en Zayn, maar ben het zeker ook eens met onze krullenbol hier. Alleen misschien is het ook handig om Cupido eerst zijn of haar gang te laten gaan, zodat we weten hoe of wat. Daarna kunnen we snel genoeg ingrijpen voor het echt uit de hand loopt. Als hij of zij haar gang niet kan gaan, komen we nooit verder.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    "Wat wil ik?" vroeg ik verbaasd aan Chiara toen ze me iets vertelde. Ik haalde mijn schouders eventjes op en liet haar tegen me praten, ook al hing mijn aandacht op dit moment overal en nergens. Ik keek wat rond, liet mijn blik af en toe op Chiara of Liam vallen en begon daarna weer rond te kijken. De verveling lag op dit moment hoog.
    "Het spijt me heel erg voor diegene die zo nodig politieagent wilt gaan spelen, maar ik ga niet de detective uithangen en een of andere boogschieter opsporen. Ik ben niet achterlijk." mompelde ik, waarna mijn blik op Liam viel en ik instemmend knikte.
    Cupido deed zijn of haar best maar, ik ging niet zoeken naar iemand waarvan ik nog steeds niet dacht dat hij of zij wel echt was. Misschien was het allemaal wel doorgestoken kaart en lagen mensen nu dubbel omdat wij er met open ogen intrapten. Nee, dankjewel.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 21:30 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Liam en Harry aan. ''Lieve naífe Harry. Lieve naífe Harry.'' Grijnsend kijk ik hem aan. Ik knijp in zijn wangetjes en ga verder met praten ''Dat wil ze juist ze wil dat mensen er niet ingeloven Om ze daarna mooit terug te pakken'' ik sla mijn handen over elkaar en mijn been zet ik over mijn andere been. ''Je bent echt niet slim'' zeg ik grijnsend tegen Harry. ''Curly ik had heel veel van je verwacht maar dit echt niet'' Ik kijk verveeld de kamer rond. Zayn, Savannah en Liam waren al een beetje losser en begonnen al te praten. In tegenstellig tot de andere 5 luisterden zij wél naar mij. ''In iedergeval ik wil naar de kermis wie komt mee'' vragend kijk ik iedereen stuk voor stuk aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Harry heeft nooit uitgesproken dat hij niet in Cupido gelooft, dat dacht hij enkel. Dus Chiara kan dat in principe niet weten, tenzij ze zijn gedachten kan lezen. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.