• Ik ga een MacBook Pro kopen, :D en ik heb net toestemming gekregen van mijn ouders :D en omg ik ben gewoon zo blij haha
    Iemand nog meer goed nieuws gekregen vandaag?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Ik betaal hem wel zelf _O_
    Okay, zonder btw. Maar anders had ik nog steeds een Mac gekocht, misschien dan alleen de 13" ipv de 15"

    Ik trek mijn "verwend" opmerking in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cahanagh schreef:
    (...)

    pff, daar zou ik helemaal gek van worden. Ik vind apple fijn werken maar dat is mijn mening, dat hoef ik niet tegen iedereen te zeggen net zolang tot ze iets van Apple hebben. lol. Nee, ik had 't verkeerd gelezen haha, ik dacht dat je geen goed nieuws had gekregen :p


    Haha dat word ik ook :'). Maar hij zorgt er alleen voor dat ik juist niks wil hebben van Apple, buiten m'n iPod dan xd. Hahaha oh oke! Ja zoiets zei ik ook ;p. maar er stond 'nog geen' haha.
    Ik hoop wel voor je dat je vader snel tijd heeft om mee te gaan om hem te gaan kopen ^^!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Propitiation schreef:
    (...)

    Haha dat word ik ook :'). Maar hij zorgt er alleen voor dat ik juist niks wil hebben van Apple, buiten m'n iPod dan xd. Hahaha oh oke! Ja zoiets zei ik ook ;p. maar er stond 'nog geen' haha.
    Ik hoop wel voor je dat je vader snel tijd heeft om mee te gaan om hem te gaan kopen ^^!


    haha ja hoop ik ook ^^


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik trek mijn "verwend" opmerking in.


    Haha, ik ben enigs kind, en eigenlijk ben ik wel verwend :3, maar mij hoor je niet klagen xd. Maar ik vind het belangrijk dat ik dingen ook zelf doe, ik bedoel, op een gegeven moment moet ik toch alles zelf gaan doen :)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cenobite schreef:
    Goed nieuws? Nah.
    Maar ik zou ook wel een Mac willen.


    •*• Lululu •*•

    Iedereen denkt gelijk dat ze het van haar ouders krijgt, het is ook wat.


    -

    En meteen dat gezeur omdat het Apple is :') Lekker boeiend. Ik vind 't heel leuk voor je :Y) En ik ben een beetje blij, ik moet zo werken helaas maar daarna zie ik mijn vriendje heuuu.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Michonne schreef:
    Ik ben pas over een paar dagen weer blij. (cat)


    Die trek ik in, ik ben nu echt blij omdat Mitchell deze voor mij gemaakt heeft hihi.


    Your make-up is terrible

    Scooby schreef:
    En meteen dat gezeur omdat het Apple is :') Lekker boeiend. Ik vind 't heel leuk voor je :Y) En ik ben een beetje blij, ik moet zo werken helaas maar daarna zie ik mijn vriendje heuuu.

    Pardon dat ik Apple niks vind en daarover mijn mening uit. Dat is nog steeds wettelijk toegestaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Iedereen denkt gelijk dat ze het van haar ouders krijgt, het is ook wat.


    Misschien omdat een Macbook een paar duidend euro is, en je typische 15 jarige dat meestal niet in haar spaarpot heeft zitten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Misschien omdat een Macbook een paar duidend euro is, en je typische 15 jarige dat meestal niet in haar spaarpot heeft zitten.

    Tja, er zijn uitzonderingen.


    I still think of the guitar bible.

    Cahanagh schreef:
    (...)

    pff, daar zou ik helemaal gek van worden. Ik vind apple fijn werken maar dat is mijn mening, dat hoef ik niet tegen iedereen te zeggen net zolang tot ze iets van Apple hebben. lol. Nee, ik had 't verkeerd gelezen haha, ik dacht dat je geen goed nieuws had gekregen :p


    Maar dan kan je OS X toch gewoon op een "normale" laptop zetten?

    Melonpan schreef:
    (...)

    Maar dan kan je OS X toch gewoon op een "normale" laptop zetten?

    Ja maar meestal als ze iets in hun hoofd hebben willen ze precies dát hebben. In dit geval de macbook.


    I still think of the guitar bible.

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Omdat ik dan kan syncen met iPhone en iPad en ik het een mooie laptop heb en mijn oude laptop gecrashed is :p


    Maar met het geld van een macbook pro kan je een zoveel betere gewone laptop kopen! Maar oké, als je wilt syncen snap ik wel dat je voor een macbook gaat. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb zelf een MacBook Pro en ik vind het zelf fijn werken^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.