• Hallo,
    Ik ben een nieuw verhaal begonnen, een Liam Payne fanfiction. Ik hoop dat jullie een kijkje willen nemen.
    A Thousand Ways • Liam J. Payne


    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 22:51 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Is er interesse in dit verhaal?


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Het eerste echte hoofdstuk is geactiveerd. Het verhaal is officieel begonnen. :)
    A Thousand Ways - Liam J. Payne


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.