• Ik ga een MacBook Pro kopen, :D en ik heb net toestemming gekregen van mijn ouders :D en omg ik ben gewoon zo blij haha
    Iemand nog meer goed nieuws gekregen vandaag?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Wij hebben niks van Apple. Omdat Apple anti-alles is, is mijn vader anti-Apple x'] Maar die macbooks zien er toch wel heel mooi uit :3
    Ik heb vandaag een boksles gegeven tijdens gym aan mijn klas. Ik heb ze even laten zien dat, hoewel ik toch vrij stil ben in de klas, je maar beter gewoon naar me kan luisteren als ik iets te zeggen heb. Zelfs de jongens luisterden uiteindelijk :Y)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Wij hebben niks van Apple. Omdat Apple anti-alles is, is mijn vader anti-Apple x'] Maar die macbooks zien er toch wel heel mooi uit :3
    Ik heb vandaag een boksles gegeven tijdens gym aan mijn klas. Ik heb ze even laten zien dat, hoewel ik toch vrij stil ben in de klas, je maar beter gewoon naar me kan luisteren als ik iets te zeggen heb. Zelfs de jongens luisterden uiteindelijk :Y)


    Haha, stoere gurl!

    ot: Gaaf ^^. Ik ben blij omdat ik morgen uitval heb. En overmorgen. En maandag. En dinsdag. En woensdag. Hoezee!


    i put the fun in funeral

    Nee. Helemaal niks. Het enige wat ik aan nieuws heb gehoord is dat het slecht gaat met m' n oma.


    26 - 02 - '16

    Awesome!

    Superleuk voor je :) Betaal je hem zelf?


    Tijd voor koffie.

    Nu vraag ik me toch af als al die 'Apple haters' ooit al eens geprobeerd hebben om met Macintosh te werken? Oordeel niet als je niet weet waar je over spreekt.
    En van "je kan voor veel goedkoper betere laptops krijgen" is ook allemaal bullshit. Ik heb zelf een 13" MacBook Pro en ik ben een behoorlijke gamer, wanneer ik zonder oplader game houdt mijn batterij 3 à 4 uur. Wanneer ik op mijn Asus of Toshiba speelde hield 'm pc het nog geen uur vol zonder lader.
    Ik vind Macintosh trouwens ook veel handiger werken als Windows, maar dat is dan weer persoonlijke voorkeur.

    OT: Wat leuk voor je, je zal er heel veel plezier aan beleven, geloof me. Once you go Mac you never go back! (;
    En mijn goed nieuw was dat m'n leraar cultuurwetenschappen me vandaag apart had genomen om me te vertellen dat ik "goed bezig ben", en dat is een heel groot compliment van zo'n leraar, haha.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 19:10 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Nu vraag ik me toch af als al die 'Apple haters' ooit al eens geprobeerd hebben om met Macintosh te werken? Oordeel niet als je niet weet waar je over spreekt.
    En van "je kan voor veel goedkoper betere laptops krijgen" is ook allemaal bullshit. Ik heb zelf een 13" MacBook Pro en ik ben een behoorlijke gamer, wanneer ik zonder oplader game houdt mijn batterij 3 à 4 uur. Wanneer ik op mijn Asus of Toshiba speelde hield 'm pc het nog geen uur vol zonder lader.
    Ik vind Macintosh trouwens ook veel handiger werken als Windows, maar dat is dan weer persoonlijke voorkeur.

    OT: Wat leuk voor je, je zal er heel veel plezier aan beleven, geloof me. Once you go Mac you never go back! (;
    En mijn goed nieuw was dat m'n leraar cultuurwetenschappen me vandaag apart had genomen om me te vertellen dat ik "goed bezig ben", en dat is een heel groot compliment van zo'n leraar, haha.



    Er is zoveel mis met deze opmerking. Ik kan begrijpen waarom je het besturingstysteem misschien fijner vindt of je het meer gewend bent. Maar de duur van een batterij zegt vrij weinig over hoe goed een laptop is, en het zegd al helemaal niks over een een merk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Drogo schreef:
    Nu vraag ik me toch af als al die 'Apple haters' ooit al eens geprobeerd hebben om met Macintosh te werken? Oordeel niet als je niet weet waar je over spreekt.
    En van "je kan voor veel goedkoper betere laptops krijgen" is ook allemaal bullshit. Ik heb zelf een 13" MacBook Pro en ik ben een behoorlijke gamer, wanneer ik zonder oplader game houdt mijn batterij 3 à 4 uur. Wanneer ik op mijn Asus of Toshiba speelde hield 'm pc het nog geen uur vol zonder lader.
    Ik vind Macintosh trouwens ook veel handiger werken als Windows, maar dat is dan weer persoonlijke voorkeur.

    OT: Wat leuk voor je, je zal er heel veel plezier aan beleven, geloof me. Once you go Mac you never go back! (;
    En mijn goed nieuw was dat m'n leraar cultuurwetenschappen me vandaag apart had genomen om me te vertellen dat ik "goed bezig ben", en dat is een heel groot compliment van zo'n leraar, haha.


    Ik vind Toshiba over het algemeen eigenlijk ook best wel een zwak merk :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik had vandaag een proefwerk wiskunde wat ik hoogstwaarschijnlijk hartstikke verknald heb.
    Heuj. (cat)

    Het blijkt dat de dierenarts het mis had en ik mijn pony niet moet laten inslapen. Yaay. (yeah)


    The first step is the hardest.

    Drogo schreef:
    Nu vraag ik me toch af als al die 'Apple haters' ooit al eens geprobeerd hebben om met Macintosh te werken? Oordeel niet als je niet weet waar je over spreekt.
    En van "je kan voor veel goedkoper betere laptops krijgen" is ook allemaal bullshit. Ik heb zelf een 13" MacBook Pro en ik ben een behoorlijke gamer, wanneer ik zonder oplader game houdt mijn batterij 3 à 4 uur. Wanneer ik op mijn Asus of Toshiba speelde hield 'm pc het nog geen uur vol zonder lader.
    Ik vind Macintosh trouwens ook veel handiger werken als Windows, maar dat is dan weer persoonlijke voorkeur.

    THANK YOU. Dat neerkijken op mensen die Macs gebruiken, jezus.. zo sneu. Wij hebben voor onze opleiding ook een Macbook moeten aanschaffen aangezien ik de filmopleiding doe en we dus zwaar, ruw filmmateriaal moeten inladen en die vervolgens moeten kunnen monteren op een behoorlijk tempo. Ik heb dezelfde als jij. In het begin was ik ook sceptisch, maar het werkt gewoon veel fijner dan mijn oude Asus.


    ars moriendi

    Euh, nee, niet echt. Alleen dat ik skoliose heb en misschien een korset krijg. (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    THANK YOU. Dat neerkijken op mensen die Macs gebruiken, jezus.. zo sneu. Wij hebben voor onze opleiding ook een Macbook moeten aanschaffen aangezien ik de filmopleiding doe en we dus zwaar, ruw filmmateriaal moeten inladen en die vervolgens moeten kunnen monteren op een behoorlijk tempo. Ik heb dezelfde als jij. In het begin was ik ook sceptisch, maar het werkt gewoon veel fijner dan mijn oude Asus.

    Ik snap best dat mensen Macs echt nodig hebben, want voor bewerken en alles zijn Macs meer dan geschikt. Daar zijn Macs ook gewoon goed in, zal ik ook zeker niet ontkennen.
    Maar dan mag ik Apple toch alsnog een slecht merk vinden? Het is overpriced, het zit compleet dicht, als er iets kapot gaat moet je alles insturen, het bedrijf heeft een veel te groot ego en doet alsof het geweldig is en nog meer van dat soort dingen. Daardoor vind ik vind het gewoon helemaal en duizend keer niks :Y)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 19:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik snap best dat mensen Macs echt nodig hebben, want voor bewerken en alles zijn Macs meer dan geschikt. Daar zijn Macs ook gewoon goed in, zal ik ook zeker niet ontkennen.
    Maar dan mag ik Apple toch alsnog een slecht merk vinden? Het is overpriced, het zit compleet dicht, als er iets kapot gaat moet je alles insturen, het bedrijf heeft een veel te groot ego en doet alsof het geweldig is en nog meer van dat soort dingen. Daardoor vind ik vind het gewoon helemaal en duizend keer niks :Y)

    Apple is een groot kutbedrijf die geleid werd door een asshole. :Y) iPads, iPhones, en ja, ook Macs.. het is allemaal overpriced. Helemaal met je eens.

    Ik heb zo'n ding gewoon nodig voor mijn studie, wil er verder helemaal niet 'populair' of 'hipster' ofzo mee doen, lol. Maar ik heb nu een beetje de indruk dat het, vooral op internet, stoer is geworden om neer te kijken op mensen die Macs gebruiken, en dat vind ik gewoon zo triest. Hoewel ik de opstart van die neerkijkhype ook ergens wel begrijp aangezien verwende kutpubers er voor hebben gezorgd dat het zogenaamd "cool" is om een Mac of iets anders van Apple te hebben.. -___-


    ars moriendi

    Licet schreef:
    (...)


    Er is zoveel mis met deze opmerking. Ik kan begrijpen waarom je het besturingstysteem misschien fijner vindt of je het meer gewend bent. Maar de duur van een batterij zegt vrij weinig over hoe goed een laptop is, en het zegd al helemaal niks over een een merk.


    MacBooks gaan gewoon langer mee dan andere laptops, en daar kan niets aan tippen. Als jij tevreden bent met Windows, ok, boeit mij niet, ik ben gewoon tevreden van mijn Mac, maar ik snap niet waarom hier steeds mensen negatief op moeten reageren.
    De topicmaakster vraagt niet om commentaar, ze zegt gewoon dat ze een MacBook gaat kopen, en ik denk niet dat iemand haar op andere gedachten kan brengen, dus ik zie echt niet in welk nut het heeft om hierop te reageren van "Je kan veel goedkoper een betere krijgen" of "Windows is beter".
    Hier word ik gewoon heel pissed van.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben blij omdat, alles goed gaat
    ik heb gisteren mijn eerst rijles ooit gehad, morgen weer en zaterdag wordt ik eindelijk 18.
    buiten op schoolvlak is niet alles super, maar daar zet ik me nog wel eens extra voor in (nerd)