• Ik ga een MacBook Pro kopen, :D en ik heb net toestemming gekregen van mijn ouders :D en omg ik ben gewoon zo blij haha
    Iemand nog meer goed nieuws gekregen vandaag?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Apple is een groot kutbedrijf die geleid werd door een asshole. :Y) iPads, iPhones, en ja, ook Macs.. het is allemaal overpriced. Helemaal met je eens.

    Ik heb zo'n ding gewoon nodig voor mijn studie, wil er verder helemaal niet 'populair' of 'hipster' ofzo mee doen, lol. Maar ik heb nu een beetje de indruk dat het, vooral op internet, stoer is geworden om neer te kijken op mensen die Macs gebruiken, en dat vind ik gewoon zo triest. Hoewel ik de opstart van die neerkijkhype ook ergens wel begrijp aangezien verwende kutpubers er voor hebben gezorgd dat het zogenaamd "cool" is om een Mac of iets anders van Apple te hebben.. -___-


    Oke, het is duur, maar ik wil er niet populair meedoen of zo, een vriendin van mij heeft een Mac en ik vind het gewoon fijn werken (: en ik weet zeker dat er meer mensen zijn zoals ik.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leuk. (:
    Nope, geen spannend nieuws in mijn leven gekregen vandaag.


    Bad decisions make good stories.

    Drogo schreef:
    (...)

    MacBooks gaan gewoon langer mee dan andere laptops, en daar kan niets aan tippen.


    Ik heb Thinkpads gezien uit 1995 die het vandaag de dag nog steeds doen.

    Drogo schreef:
    (...)

    MacBooks gaan gewoon langer mee dan andere laptops, en daar kan niets aan tippen. Als jij tevreden bent met Windows, ok, boeit mij niet, ik ben gewoon tevreden van mijn Mac, maar ik snap niet waarom hier steeds mensen negatief op moeten reageren.
    De topicmaakster vraagt niet om commentaar, ze zegt gewoon dat ze een MacBook gaat kopen, en ik denk niet dat iemand haar op andere gedachten kan brengen, dus ik zie echt niet in welk nut het heeft om hierop te reageren van "Je kan veel goedkoper een betere krijgen" of "Windows is beter".
    Hier word ik gewoon heel pissed van.


    Je doet het zelf ook een beetje. (cat)
    Anyway, niets verslaat mijn Dell laptop die na 6 jaar het nog gewoon redelijk deed. 8D Intensief gebruik inclusief.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Je doet het zelf ook een beetje. (cat)
    Anyway, niets verslaat mijn Dell laptop die na 6 jaar het nog gewoon redelijk deed. 8D Intensief gebruik inclusief.


    Ik heb een hekel gekregen aan Dells, haha. We hebben die op school en telkens als je typt verspringt de cursor omdat je per ongeluk met je hand op dat trackpad zit. Dacht dat het altijd kwam omdat ze te klein waren maar de laptop van m'n vader, 17" heeft dat ook :s
    Maar misschien heb jij wel een fijne haha

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 21:42 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Ik heb een hekel gekregen aan Dells, haha. We hebben die op school en telkens als je typt verspringt de cursor omdat je per ongeluk met je hand op dat trackpad zit. Dacht dat het altijd kwam omdat ze te klein waren maar de laptop van m'n vader, 17" heeft dat ook :s
    Maar misschien heb jij wel een fijne haha


    Damn dat heb ik dus ook met mijn nieuwe, al ben ik er nu zo aangewend geraakt en doet hij het nog maar amper omdat ik nu weet hoe ik dat verdomde ding moet gebruiken, maar dat komt gewoon omdat laptops hun pads tegenwoordig zo ver naar links plaatsen in plaats van het midden. Mijn oude had dat dus nooit, omdat die in het midden zat, maar als ik op Mitchells Acer zat had ik dat ook, omdat die ook naar links zat. Het is zo vervelend.


    Your make-up is terrible

    Mac rocks!(krul)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Licet schreef:
    (...)

    Misschien omdat een Macbook een paar duidend euro is, en je typische 15 jarige dat meestal niet in haar spaarpot heeft zitten.

    Paar duizend? Lol welke winkels heb jij in de buurt zitten :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Paar duizend? Lol welke winkels heb jij in de buurt zitten :')


    Fatsoenlijke winkels. Maargoed. Als die laptop 1.799,99 veranderd er nog niks aan mijn argument.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Een MacBook Pro? Ik zou niet weten waarom iemand daar blij mee zou zijn :Y) Voor hetzelfde geld haal je een veel betere laptop, maar goed, dat is mijn mening.

    Vrolijk nieuws? Nope
    Slecht nieuws? Nope.


    Take me to wonderland

    Licet schreef:
    (...)

    Fatsoenlijke winkels. Maargoed. Als die laptop 1.799,99 veranderd er nog niks aan mijn argument.

    Cool. _O_


    -

    Nu ben ik blij. Waarom? Daarom!
    slechtste Churandy Martina imitatie ooit

    'tis Weekend.