• Ik ga een MacBook Pro kopen, :D en ik heb net toestemming gekregen van mijn ouders :D en omg ik ben gewoon zo blij haha
    Iemand nog meer goed nieuws gekregen vandaag?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Super vet! Ik zou ik zo'n laptop willen, haha. Het goede nieuws is dat ik niet heel mijn examenweek verknalt heb.


    I still think of the guitar bible.

    Waarom zou je dat doen? Waarom wil je een macbook pro? (Ik heb er zelf ook één, maar met bepaalde redens.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn nieuwe ID is volgende week klaar dus kan ik naar Engeland volgende week Vrijdag, yaaay.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hashirama schreef:
    In dat geval zou ik op z'n minst voor 500 GB schijfruimte gaan (ik had 250 nog) en 8 GB RAM. Ik begin nu een beetje van m'n 4 GB te balen... :/.
    En mijn humeur is neutraal. Ik baal d'r alleen van dat ik met dit mooie weer van 8 tot 5 stage heb...


    8GB 1600MHz DDR3L SDRAM
    256GB Flash Storage

    Dat is wat ik ga kopen :)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Requille schreef:
    Mijn nieuwe ID is volgende week klaar dus kan ik naar Engeland volgende week Vrijdag, yaaay.


    Veel plezier!! Wat ga je doen in Engeland? Mag ik toevallig mee? :3


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    ik heb een iphone en ipad en dan kan ik heel makkelijk alles met elkaar syncen :)
    en ik weet wel dat er betere laptops zijn, maar ik vind het gewoon heel fijn werken.

    Sorry, maar het eerst waar ik nu aan denk ik verwend :x
    Maar goed, zolang jij het fijn vind, waarom niet? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloudburst schreef:
    Waarom zou je dat doen? Waarom wil je een macbook pro? (Ik heb er zelf ook één, maar met bepaalde redens.)


    Omdat ik dan kan syncen met iPhone en iPad en ik het een mooie laptop heb en mijn oude laptop gecrashed is :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Omdat ik dan kan syncen met iPhone en iPad en ik het een mooie laptop heb en mijn oude laptop gecrashed is :p



    Download fucking soundscloud.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb eigenlijk niks met Apple, behalve dat ik een iPod heb, zodat ik kan facetimen met mijn vriend :Y), maar ik vind het wel leuk voor je ^^! Als jij hem wil en er blij mee bent, is dat het belangrijkste! En als ik mijn vriend moet geloven, is het ideaal om alles met elkaar te kunnen sycen, hij doet het ook altijd :') haha.
    Wanneer ga je hem kopen?

    Ik heb vandaag eigenlijk nog geen goed nieuws gekregen :'). Maar ik ben wel blij, omdat het zo'n mooi weer is en ik mijn vriend vanavond weer zie ^^.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Licet schreef:
    (...)


    Download fucking soundscloud.


    oke, er zijn andere dingen waarmee je dat kunt doen, maar mijn oude laptop is gecrashed, wat zou me dan nog tegenhouden om n apple te kopen als ik dat zo graag wil en het geld ervoor over heb? :)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Propitiation schreef:
    Ik heb eigenlijk niks met Apple, behalve dat ik een iPod heb, zodat ik kan facetimen met mijn vriend :Y), maar ik vind het wel leuk voor je ^^! Als jij hem wil en er blij mee bent, is dat het belangrijkste! En als ik mijn vriend moet geloven, is het ideaal om alles met elkaar te kunnen sycen, hij doet het ook altijd :') haha.
    Wanneer ga je hem kopen?

    Ik heb vandaag eigenlijk nog geen goed nieuws gekregen :'). Maar ik ben wel blij, omdat het zo'n mooi weer is en ik mijn vriend vanavond weer zie ^^.


    Wat is er gebeurd dan? :$
    Ik hoop zo snel mogelijk, wil met mijn vader naar de winkel maar die heeft het op 't moment heel druk ._. maar omdat ik hem btw vrij ga kopen moet mijn vader er wel bij zijn en zo haha


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    oke, er zijn andere dingen waarmee je dat kunt doen, maar mijn oude laptop is gecrashed, wat zou me dan nog tegenhouden om n apple te kopen als ik dat zo graag wil en het geld ervoor over heb? :)



    Uiterraad mag je dat, maar ik denk niet dat je die Mac zelf gaat betalen. Het komt gewoon nogal verwaand over als je het geld van je ouders uitgeeft aan een veel te dure laptop zonder goede rede.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)


    Uiterraad mag je dat, maar ik denk niet dat je die Mac zelf gaat betalen. Het komt gewoon nogal verwaand over als je het geld van je ouders uitgeeft aan een veel te dure laptop zonder goede rede.


    Ik betaal hem wel zelf _O_
    Okay, zonder btw. Maar anders had ik nog steeds een Mac gekocht, misschien dan alleen de 13" ipv de 15"


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd dan? :$
    Ik hoop zo snel mogelijk, wil met mijn vader naar de winkel maar die heeft het op 't moment heel druk ._. maar omdat ik hem btw vrij ga kopen moet mijn vader er wel bij zijn en zo haha


    Haha, dat is dan nog eventjes wachten tot hij wat meer tijd heeft ;p. Wat er gebeurt is dat ik niks met Apple heb? Of bedoel je iets anders? Maar ik heb niks met Apple omdat de stiefvader van mijn vriend helemaal Applefreak is en zegt dat dat het beste is voor iedereen etc. En toen ik een nieuwe laptop gekocht had, was het meteen van 'Waarom heb je geen Apple gekocht? Dat werkt veel beter' En dat soort dingen. Ook mijn telefoon is niet goed genoeg voor hem, want het is geen iPhone :'). Maarja, ik ben er wel aan gewend dat ie zo doet en voor wat ik wil doen met mijn laptop heb ik geen macbook nodig, dus waarom zou ik dan meer geld uitgeven dan nodig is ;p haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Propitiation schreef:
    (...)

    Haha, dat is dan nog eventjes wachten tot hij wat meer tijd heeft ;p. Wat er gebeurt is dat ik niks met Apple heb? Of bedoel je iets anders? Maar ik heb niks met Apple omdat de stiefvader van mijn vriend helemaal Applefreak is en zegt dat dat het beste is voor iedereen etc. En toen ik een nieuwe laptop gekocht had, was het meteen van 'Waarom heb je geen Apple gekocht? Dat werkt veel beter' En dat soort dingen. Ook mijn telefoon is niet goed genoeg voor hem, want het is geen iPhone :'). Maarja, ik ben er wel aan gewend dat ie zo doet en voor wat ik wil doen met mijn laptop heb ik geen macbook nodig, dus waarom zou ik dan meer geld uitgeven dan nodig is ;p haha.


    pff, daar zou ik helemaal gek van worden. Ik vind apple fijn werken maar dat is mijn mening, dat hoef ik niet tegen iedereen te zeggen net zolang tot ze iets van Apple hebben. lol. Nee, ik had 't verkeerd gelezen haha, ik dacht dat je geen goed nieuws had gekregen :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin