• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog een vraag: ik vind het gewoon echt niet fijn om ongesteld te worden (logisch), maar zeker niet nu ik een vriend heb. Dus ik wil 'm eigenlijk gewoon doorslikken.. Dat kan geen kwaad, toch?

    Ik slik mijn pil altijd een maand extra door. Maar ik vind het niet erg om ongesteld te worden omdat ik een vriend heb maar meer omdat ik dan echt pijn heb. :Y) Maar ik word het altijd dus na 2 maand omdat ik toch zeker wil zijn dat het nog goed zit. Maar volgens mij kan het geen kwaad nee als je het doorslikt. Als je maar een keer ongesteld wordt :'D


    -

    Mijn eerste keer was niet bepaald onhandig, maar mn vriend is dan ook al heel lang geen maagd meer, dus ik volgde hem maar een beetje. :')
    Hij heeft wel meestal een beetje moeite met richten als het donker is. Beetje vervelend.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Injection schreef:
    Ik heb nog een vraag: ik vind het gewoon echt niet fijn om ongesteld te worden (logisch), maar zeker niet nu ik een vriend heb. Dus ik wil 'm eigenlijk gewoon doorslikken.. Dat kan geen kwaad, toch?

    Nikki slikt vaak gewoon 3 maanden door, dus dat moet kunnen. Niet dat ik er veel vanaf weet, maar goed :x

    Requille schreef:
    Mijn eerste keer was niet bepaald onhandig, maar mn vriend is dan ook al heel lang geen maagd meer, dus ik volgde hem maar een beetje. :')
    Hij heeft wel meestal een beetje moeite met richten als het donker is. Beetje vervelend.

    Grab his dick and lead the way :Y) Hij zal dat vast niet erg vinden.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 8:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, mijn vriend heeft gisteren the sock gab gemist. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Injection schreef:
    Ik heb nog een vraag: ik vind het gewoon echt niet fijn om ongesteld te worden (logisch), maar zeker niet nu ik een vriend heb. Dus ik wil 'm eigenlijk gewoon doorslikken.. Dat kan geen kwaad, toch?


    Ik slik hem altijd door, een stopweek is niet eens noodzakelijk. Die is vooral erin gestopt zodat het natuurlijker zou lijken voor vrouwen en ze hem dus gingen slikken. Anders wilden ze het niet, en hier spreek ik van de jaren 80. Toch moet je niet in één keer alles beginnen door te slikken want dan kan je doorbraakbloedingen krijgen. Als je dat wilt, begin je eerst met één maand doorslikken en dan ongesteld worden, vervolgens nog één erbij, etc. Kan echt geen kwaad.


    Your make-up is terrible

    Injection schreef:
    Ik heb nog een vraag: ik vind het gewoon echt niet fijn om ongesteld te worden (logisch), maar zeker niet nu ik een vriend heb. Dus ik wil 'm eigenlijk gewoon doorslikken.. Dat kan geen kwaad, toch?


    Kan geen kwaad al zou ik het wel geleidelijk doen, zoals Nikki zegt. Dus eerst één maand enz. Als je teveel maanden doorslikt kunnen die doorbloedingen niet zo'n pretje zijn. Ik kende ook een meisje die zo'lang had doorgeslikt dat de ongesteldheid in haar stopweek véél zwaarder was, waardoor ze flauwviel.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Kan geen kwaad al zou ik het wel geleidelijk doen, zoals Nikki zegt. Dus eerst één maand enz. Als je teveel maanden doorslikt kunnen die doorbloedingen niet zo'n pretje zijn. Ik kende ook een meisje die zo'lang had doorgeslikt dat de ongesteldheid in haar stopweek véél zwaarder was, waardoor ze flauwviel.


    Oh, daar heb ik eigenlijk niet zoveel last van. Laatst had ik hem 5 maanden doorgeslikt in plaats van de normale 3 en toen was de stopweek voor mij gewoon hetzelfde. Ik heb het trouwens wel eens gehad nadat ik hem 7 maanden had doorgeslikt, haha. Maar toen slikte ik hem inderdaad nooit langer dan 2 maanden door.


    Your make-up is terrible

    De laatste keer dat ik ongesteld ben geweest is iets van 3 tot 3,5 jaar geleden :'D
    Euhm... vroeger had ik ook de pil, maar doorslikken deed ik niet. Meer omdat ik zoiets had op die leeftijd van: een vrouw wordt niet voor niets ongesteld en niet ongesteld worden kan niet bepaald gezond zijn aangezien alles wat je die week 'verliest' dan in je lichaam blijft zitten :'D
    Maar goed, dat is dus eerder een gedachte die ik had en ergens nu ook nog wel heb, maar ik heb na zoveel jaar nog nergens last van, dus ja... ik heb dan een spiraaltje, for the record XD
    Het is natuurlijk nog iets anders dan de pil, maar ik zou dus het advies van bovenstaande lieve mensjes volgen en beginnen met een enkele maand en zo opbouwen. Feitelijk was dat met m'n spiraal hetzelfde, aangezien het eerste jaar dat ik hem had, ook gewoon nog ongesteld werd en dat ook langzaam minder werd en steeds met langere tussenpozen, tot ik het gewoon niet meer werd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn ex heeft niet echt heel erg een poging gedaan maar hij wilde wel dat ik mijn hand wel heeeeel hoog op zn been legde dus toen heb ik mn hand maar even terug getrokken want we zaten in de les weet je wel, beetje awkward.

    Maar ik heb nog even een vraagje, heeft iemand wel eens zijn schaamstreek gewaxt? want dat lijkt me echt vet pijnlijk

    Injection schreef:
    Ik heb nog een vraag: ik vind het gewoon echt niet fijn om ongesteld te worden (logisch), maar zeker niet nu ik een vriend heb. Dus ik wil 'm eigenlijk gewoon doorslikken.. Dat kan geen kwaad, toch?


    Ik slik hem geregeld door en ik leef nog steeds. Doorslikken kan geen kwaad. :)


    Bad decisions make good stories.

    Oké jongens, ik heb het gisteren uitgemaakt met mijn vriend. Hij pakte het goed op omdat we er twee weken geleden nog een lang gesprek over hebben gehad, maar ik had de laatste week echt het gevoel dat het niet meer ging. Jammer wel, maar het voelt wel als een opluchting.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Oké jongens, ik heb het gisteren uitgemaakt met mijn vriend. Hij pakte het goed op omdat we er twee weken geleden nog een lang gesprek over hebben gehad, maar ik had de laatste week echt het gevoel dat het niet meer ging. Jammer wel, maar het voelt wel als een opluchting.


    Gelukkig maar, goed van je dat je het gedaan hebt, trouwens.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Gelukkig maar, goed van je dat je het gedaan hebt, trouwens.

    Dankje, was nog verdomd moeilijk ook.. :/ Heb er de afgelopen dagen echt mee rond gelopen hoe ik het nou moest gaan zeggen..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dankje, was nog verdomd moeilijk ook.. :/ Heb er de afgelopen dagen echt mee rond gelopen hoe ik het nou moest gaan zeggen..


    Ja, dat lijkt me ook echt heel rot. :c Hoe heb je het uiteindelijk dan gedaan?


    Your make-up is terrible