Oké, ik heb een vraagje.
Ik en mijn vriend willen het al een tijdje doen, en afgelopen twee keren hadden we daar ook de kans voor, want er was niemand thuis en we wilden de eerste keer doen als we helemaal alleen waren.
Nu, ik ben dan ook altijd al 's nachts bij hem (beide keren zou er 's morgens niemand thuis zijn en wilde we het 'echte' werk voor dan laten) en dan is hij wel in staat om gewoon een goede erectie te krijgen, alleen dan deden we het niet echt (ik bedoel de penetratie) omdat we niet wilden dat iemand ons zou horen, dat leek ons fijner en gemakkelijker voor de eerste keer. We hebben dus wel gewoon andere dingen gedaan om tot een hoogtepunt te komen en dat gaat allemaal prima, hij heeft dan vrijwel de hele nacht een erectie.
Maar toen we het wilden doen toen iedereen weg was, wilde het juist niet meer lukken om 'm goed stijf te krijgen. Kan dat komen doordat we heel die tijd 's nachts al zo bezig zijn geweest, of is er meer aan de hand?
Want de oplossing is gewoon om het maar gewoon te doen als hij gewoon wél stijf is en het echte werk niet heel de tijd uit te stellen, totdat er niemand meer in huis is.. Want zo voelt het wel eigenlijk, dat we er dan klaar voor zijn, maar het niet doen, omdat we bang zijn voor te veel geluidsoverlast. Maar is het dus normaal dat 'ie na zo'n nacht 's morgens niet meer stijf genoeg is? Want we zijn dan allebei nog wel helemaal opgewonden, alleen kan hij er natuurlijk geen controle op uitoefenen.. We vonden het allebei wel echt heel erg balen dat het dan net niet lukte en ik maakte me wel een beetje zorgen.. ):
Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen! (:
[ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 18:13 ]