• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaa dat is wel waar ja. Ik heb iets heel sterks met gespierde armen. :'D Mijn ex traint en destijds is hij speciaal voor mij vooral zijn armspieren flink gaan versterken. Damn.. :9 Van een stel goede armen kan ik echt genieten. :'D

    Is dat al wat fetisher?


    Dat is net wat ik wilde zeggen, armspieren. Ik kan er altijd wel aanzitten eigenlijk, hetzelfde geld voor gespierde schouders, trouwens. Sixpacks enzo hoeven voor mij niet, maar die armen wel hehe.


    Your make-up is terrible

    Mijn fetish zijn denk ik mijn vriends oorlellen en navel. ;3


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    Volgens mij is dat meer waarop jullie vallen dan een fetish. Lijkt mij dan :x

    Nee, ik kan echt verdrinken in een jongen zijn bruine ogen. :9~
    Dan kan ik niks anders doen dan blijven kijken, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind dat mijn vriend hele mooie ogen heeft waar ik echt in kan verdrinken en hij heeft een heel mooi gezicht en een prachtige bos krullen *zwijmel*
    Eigenlijk vind ik alles aan hem knap c:


    26 - 02 - '16

    Heel erg normale fetishen dus. Op dit moment ben ik dus de enige met een rare fetish. /gayhandje


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Heel erg normale fetishen dus. Op dit moment ben ik dus de enige met een rare fetish. /gayhandje

    Dan zal ik je een klein beetje uit de brand helpen: Nekfetish. Echt heerlijk om er gewoon op te knabbelen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Dan zal ik je een klein beetje uit de brand helpen: Nekfetish. Echt heerlijk om er gewoon op te knabbelen.

    Oh, ik vind het heerlijk als mannen met een stoppelbaardje me in mijn nek zoenen en bijten. Die zoenen in combinatie met die kriebelende stoppels is voor mij echt het allerfijnste en meest sexy gevoel dat er bestaat en dan reken ik seks mee. ;x


    ars moriendi

    Blazerer schreef:
    (...)
    Dan zal ik je een klein beetje uit de brand helpen: Nekfetish. Echt heerlijk om er gewoon op te knabbelen.

    Hahaha omg. Ik vind het ook wel leuk om Nikki in haar nek te kussen en te bijten, maar het is nou niet iets waarvan ik opgewonden of zo wordt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha omg. Ik vind het ook wel leuk om Nikki in haar nek te kussen en te bijten, maar het is nou niet iets waarvan ik opgewonden of zo wordt.

    Echt, dat gevoel als dat bij je gedaan wordt. Niet te beschrijven. :9~ haha


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha omg. Ik vind het ook wel leuk om Nikki in haar nek te kussen en te bijten, maar het is nou niet iets waarvan ik opgewonden of zo wordt.


    Ik kan daar meestal echt niet goed tegen, haha. Word er helemaal panisch van.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Echt, dat gevoel als dat bij je gedaan wordt. Niet te beschrijven. :9~ haha

    Precies, hetzelfde als je het doet bij iemand...God, yes.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik kan daar meestal echt niet goed tegen, haha. Word er helemaal panisch van.

    Van het bijten of gebeten worden? :9~


    ars moriendi

    Ooh nek, bijna vergeten. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Van het bijten of gebeten worden? :9~


    Bijten en gebeten worden vind ik niet zo erg, maar als iemand constant in mijn nek zit.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Bijten en gebeten worden vind ik niet zo erg, maar als iemand constant in mijn nek zit.

    Aahww, dat vind ik nou net het lekkerste wat er is. :3


    ars moriendi