• Want we gaan van alles wat in een ander topic stond en waar we het niet mee eens zijn, andere topics maken. Jonge, dat vind ik levenloos. En nu niet zeggen: 'dat doe je nu ook zelf.' ik weet het, ik wou het gewoon zeggen.
    eerst dat meisje met Alex Evans, dan dat Pathetic-ding en dan dat Quizlet topic dat Q irritant is met die ruzies etc. nee ik heb niks tegen de topicopeners, ik ken jullie zelfs niet, dus niet zeiken en geen ruzie.

    Tja, zo zitten we hier in elkaar? denk ik?

    Ik snap t niet.

    Dan zijn we maar zielig. ._.

    Ik snap het. En uh, ik hou van zielig zijn, dat is mijn hobby.

    Stiekem vind ik dat op de één of andere manier heel grappig :')


    Only losers can act the way you do

    Klopt;)
    Ik vind het een beetje nutteloos om een eigen topic te openen met je mening over een ander topic maar als hun dat willen moeten ze dat vooral doen;)
    Alleen irriteer ik me eraan xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik erger me er ook aan =]

    Ik weet dat je het over mij hebt, lijkt me iig wel heel logisch. Ik kan ook verdergaan met 'ruzie zoeken', want blijkbaar doe je dat hier tegenwoordig als je het probeert te verhelpen, in dat andere topic? Dat topic bracht me op een gedachte en die gedachte uitte ik in een ander topic. Wat is daar mis mee. Ik ga toch ook niet zeggen van 'Het is stom dat mensen over dingen die thuis gebeuren een topic maken op Q'. Actie-reactie you know, Newton ftw.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    XLightAngelX schreef:
    Klopt;)
    Ik vind het een beetje nutteloos om een eigen topic te openen met je mening over een ander topic maar als hun dat willen moeten ze dat vooral doen;)
    Alleen irriteer ik me eraan xD

    Ja, inderdaad! Zet dat in het topic zelf. Maar nee, als het jouw mening niet is, gaan ze meteen op jou lopen zeiken. Want als iemand een andere mening heeft dan de topicopener, mag dat blijkbaar niet gezegd worden. ik dacht dat dit een vrij land was en dat iedereen een eigen mening heeft x.x

    Bandana schreef:
    Ik weet dat je het over mij hebt, lijkt me iig wel heel logisch. Ik kan ook verdergaan met 'ruzie zoeken', want blijkbaar doe je dat hier tegenwoordig als je het probeert te verhelpen, in dat andere topic? Dat topic bracht me op een gedachte en die gedachte uitte ik in een ander topic. Wat is daar mis mee. Ik ga toch ook niet zeggen van 'Het is stom dat mensen over dingen die thuis gebeuren een topic maken op Q'. Actie-reactie you know, Newton ftw.

    Jesus, ik zeg het dat het op niemand gericht is oké? Nu zoek je gewoon discussie. Je bent heus niet de enige die dat doet hoor.

    @Sensible

    Je hebt zoooo, gelijk. Ik had die topic gelezen en de reacties, serieus echt kinderachtig.


    You can run but not hide

    Je moet niet vergeten dat hier zo wat allemaal pubers op zitten, die 1) proberen gelijk te krijgen - SOMMIGE - 2) snel aangebrand zijn.

    Kijk, nou is er weer ruzie xD
    Ik moet zeggen, tegenwoordig komt er in iedere topic weer ruzie..
    En dat vind ik jammer, want je kan dus blijkbaar geen eigen mening meer hebben zonder ruzie


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Kijk, nou is er weer ruzie xD
    Ik moet zeggen, tegenwoordig komt er in iedere topic weer ruzie..
    En dat vind ik jammer, want je kan dus blijkbaar geen eigen mening meer hebben zonder ruzie

    In-der-daad.

    Oh ja, het is hun probleem :'D


    Never run out of reasons to smile...