• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Haha, oké (: Dat zal ik dan doen ^^ Het zal ook wel allemaal meevallen met het geluid, zeker voor zo'n, nogwat onwennige, eerste keer (: Ik wacht wel af wanneer dat goede moment zal komen (:

    Ik dacht altijd dat de eerste keer geweldig zou zijn, nou, toen het eenmaal zo was, was het niet zoals ik het me had voorgesteld. Het was wel lekker en goed hoor, maar niet alles ging zoals het hoorde te gaan. :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar is het de eerste keer voor. Ik had ook een heel ander beeld ervan maar ik vond het eigenlijk niks aan :')


    -

    Genius schreef:
    Daar is het de eerste keer voor. Ik had ook een heel ander beeld ervan maar ik vond het eigenlijk niks aan :')

    Haha idd, met de eerste keer ben je nog vet onhandig en awkward bezig. Dat heeft iedereen denk ik wel. x') In films ziet het er altijd veel te romantisch en perfect uit.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha idd, met de eerste keer ben je nog vet onhandig en awkward bezig. Dat heeft iedereen denk ik wel. x') In films ziet het er altijd veel te romantisch en perfect uit.

    Klopt, mijn eerste keer was echt zo onromantisch. De keren dat we het wouden maar dus niet lukten waren veel romantischer :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt, mijn eerste keer was echt zo onromantisch. De keren dat we het wouden maar dus niet lukten waren veel romantischer :')


    Haha, oh, dat is ergens wel grappig eigenlijk (: Nog meer onhandigheid dat me te wachten staat haha.

    Injection schreef:
    (...)

    Haha, oh, dat is ergens wel grappig eigenlijk (: Nog meer onhandigheid dat me te wachten staat haha.

    Het komt vanzelf goed, het is iets wat je moet leren. ^^ De eerste keer met mijn vriend was ook niet echt super maar je moet elkaar leren aanvoelen. En daarna kan je er echt van genieten en meer experimenteren.


    -

    Na de eerste keer ging alles steeds beter. Dus maak je niet druk. het komt vanzelf goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeey ik heb even dit hele topic gelezen :p ik ben zelf nog maagd, maar ik had wel het idee dat mijn ex verder wilde maar het kwam er niet van en anders had ik het ook niet gewild want hij was niet zo leuk als dat ie leek, het was echt een liefde-maakt-blind gevalletje. Momenteel ben ik happy single en waarschijnlijk gaat dat niet zo gauw veranderen.

    De eerste keer, de eerste keer *denkt diep terug*. Ja, de eerste keer is altijd wat onhandig geloof ik. Kwestie van wennen en aanvoelen, na de eerste keer wordt alles beter. ^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    Bad decisions make good stories.

    Hmm, ik vond de eerste keer niet zo dramatisch ofzo. Het was een tikkeltje onhandig, maar we voelden elkaar heel goed aan. Als het vertrouwen goed is, is de seks ook goed. In mijn geval dan.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Hmm, ik vond de eerste keer niet zo dramatisch ofzo. Het was een tikkeltje onhandig, maar we voelden elkaar heel goed aan. Als het vertrouwen goed is, is de seks ook goed. In mijn geval dan.

    Nou 1 jongen vertrouwde ik prima maar de seks was slecht. Dus in mijn geval klopt het niet :'D


    -

    Ik ben eindelijk de pil goed aan het slikken, want eerst was het echt een drama bij mij. Yaaay for me haha. Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik het nog niet wil doen als ik mijn pil zo slecht slik, want verder ben ik er wel klaar voor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn eerste keer was horrible. Hij paste er niet echt in en deed ook niet bepaald voorzichtig of zo. Kort daarna ging die relatie dan ook uit, dus of het nou echt om de liefde te doen was...
    Maar mijn eerste keer met mijn huidige vriend ging wel super goed. Hij is voorzichtig en heeft respect voor mijn lichaam (:


    26 - 02 - '16

    lalalia schreef:
    Yeey ik heb even dit hele topic gelezen :p ik ben zelf nog maagd, maar ik had wel het idee dat mijn ex verder wilde maar het kwam er niet van en anders had ik het ook niet gewild want hij was niet zo leuk als dat ie leek, het was echt een liefde-maakt-blind gevalletje. Momenteel ben ik happy single en waarschijnlijk gaat dat niet zo gauw veranderen.
    Mijn ex wou ook wel verder.. Had zelfs een poging gedaan, maar toch maar nee gezegd haha. Ik was er gewoon nog niet klaar voor en daar had hij (gelukkig) respect voor.. Daarna heeft ie het nooit meer geprobeerd en uiteindelijk is het uit gegaan omdat het zo goed werkte etc.