Apocalyptic schreef:
@Anarose: Absoluut waar, want je geeft om elkaar en wil hem niet kwetsen maar tegelijkertijd wil je jullie beide ook niet voor de gek houden..
@Folklore: Dankje, ben ik ook blij om. (:
Wat de pil betreft heb ik er zelf echt slechte ervaringen mee. Ik kreeg heel veel puistjes (lekker ironisch dat er normaal gesproken gezegd wordt dat puistjes er juist van verdwijnen) werd dikker en erger nog, ik kreeg ontzettend depressieve gevoelens. Toen ben ik er mee gestopt en heeft mijn dokter een lichtere meegegeven, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Ik wilde de pil altijd alleen gebruiken ter anticonceptie, want mijn ongesteldheid is nooit echt extreem, maar dat is nu ook even een tijdje niet aan de orde nu ik geen vriend heb en er ook een royale tijd geen meer wil, lol. :')
Er is een speciale pil tegen puitjes, de gewone helpt daar niet tegen, maar op het moment lopen er volgens mij flink wat onderzoeken naar die pil. In Frankrijk is hij al uit de apotheken verdwenen omdat er vrouwen aan dood zijn gegaan. Dat dikker worden klopt ook, maar dat is een bijwerking die meestal iets van drie maanden duurt (hooguit) en dan ophoud. Dat depressief worden hoor ik wel vaker ja, maar dat verschilt dan ook per pil.
Je hebt echt geluk dat je niet zo extreem ongesteld word dan, haha. Ik werd altijd zo erg ongesteld en het deed zoveel pijn, echt vreselijk. Ik ben zo blij dat ik elke 3 maanden ongesteld kan worden in plaats van elke maand. Het werkt bij mij ook behoorlijk op mijn mood.
Your make-up is terrible