• Ja in die staat verkeer ik op dit moment.
    Ik word omringt door chaos er liggen allemaal boeken, papieren en schriften om me heen.
    Helaas moet ik de komende weken mijn kennis weer laten toetsen aan de hand van tentamens, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Het is gewoon complete chaos in mijn hoofd!
    Iemand tips om hier weer uit te komen. Opruimen heeft geen zin want dan vind ik geheid niks meer terug....




    'Nobody said it was easy

    Alvast succes! (:

    Ik accepteer mijn rommel altijd maar, hehe.


    wat was dit ookalweer

    Niet opruimen, maar sorteren. :Y) Maak een schema met kleurtjes, plak gekleurde briefjes (of markeer een papiertje met een gekleurde markeer die je ook op je schema gebruikt) en stop die tussen je schriften en boeken zodat je kan zien wat waarbij hoort. Geef elk vak een kleurtje, net als de boeken en werk zo je schema af. Als het opgeruimd is, kan je vaak beter leren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Niet opruimen, maar sorteren. :Y) Maak een schema met kleurtjes, plak gekleurde briefjes (of markeer een papiertje met een gekleurde markeer die je ook op je schema gebruikt) en stop die tussen je schriften en boeken zodat je kan zien wat waarbij hoort. Geef elk vak een kleurtje, net als de boeken en werk zo je schema af. Als het opgeruimd is, kan je vaak beter leren.

    Ohmen! Nou misschien werkt het.


    'Nobody said it was easy

    Vat alles samen, stop elk vak in een aparte map en werk vooral met veel kleurtjes. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maak een nette planning, en zoals hierboven gezegd, ruim je spullen om je heen op (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    en het belangrijkste: vergeet niet om op tijd rust te nemen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."