• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

[ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]

Your make-up is terrible

Apocalyptic schreef:
    Ik ga het uitmaken met mijn vriend. ;]

Waarom? :c

Your make-up is terrible

Michonne schreef:
    (...)

Waarom? :c

Het gevoel is helemaal weg.. Weten jullie nog dat ik hier confeste dat ik eenmalig aan iemand anders dacht tijdens de seks? Dat was eigenlijk het moment vanaf waar het bergafwaarts ging. Ik ben gewoon nog niet toe aan vastheid..

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Het gevoel is helemaal weg.. Weten jullie nog dat ik hier confeste dat ik eenmalig aan iemand anders dacht tijdens de seks? Dat was eigenlijk het moment vanaf waar het bergafwaarts ging. Ik ben gewoon nog niet toe aan vastheid..

Dat is altijd wel vervelend, maar het gebeurd. :c Nou ja, op deze leeftijd hoef je je ook nog lang niet vast te leggen.

Your make-up is terrible

Jammer om dat te horen Claire, maar ik kan het wel snappen.

[ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 0:05 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Jammer om dat te horen Claire, maar ik kan het wel snappen.

Michonne schreef:
    (...)

Dat is altijd wel vervelend, maar het gebeurd. :c Nou ja, op deze leeftijd hoef je je ook nog lang niet vast te leggen.

Dankjulliewel. Nee, dat klopt. Om me heen zijn er meisjes van mijn leeftijd of zelfs nog jonger die al jaren verkering hebben, maar ik heb ontdekt dat ik mijn wilde haren nog niet kwijt ben ofzo? ;D Ik wil gewoon nog veel te veel ontdekken en doen. Relaties benauwen me..

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dankjulliewel. Nee, dat klopt. Om me heen zijn er meisjes van mijn leeftijd of zelfs nog jonger die al jaren verkering hebben, maar ik heb ontdekt dat ik mijn wilde haren nog niet kwijt ben ofzo? ;D Ik wil gewoon nog veel te veel ontdekken en doen. Relaties benauwen me..

Nou, zo erg is dat niet hoor, ik begrijp het best eigenlijk. 8D Je hebt nog genoeg jaren over om een vaste relatie te krijgen. Ik vind trouwens wel dat tieners zich tegenwoordig sneller in vaste, lange relaties vastleggen dan vroeger.

Your make-up is terrible

Michonne schreef:
    (...)

Nou, zo erg is dat niet hoor, ik begrijp het best eigenlijk. 8D Je hebt nog genoeg jaren over om een vaste relatie te krijgen. Ik vind trouwens wel dat tieners zich tegenwoordig sneller in vaste, lange relaties vastleggen dan vroeger.

Ja hè? Zo lijkt het echt. En ach, eerst zat ik heel erg te twijfelen, maar nu weet ik dat ik mezelf en hem niet langer voor de gek moet houden. Vind het wel heel moeilijk om er nu een punt achter te zetten, though.. Ik zie echt op tegen dat gesprek..

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja hè? Zo lijkt het echt. En ach, eerst zat ik heel erg te twijfelen, maar nu weet ik dat ik mezelf en hem niet langer voor de gek moet houden. Vind het wel heel moeilijk om er nu een punt achter te zetten, though.. Ik zie echt op tegen dat gesprek..

Ja, dat is ook moeilijk, jullie hebben wel wat gedeeld. Ergens ben ik wel blij dat ik het nooit zo hoefde te doen.

Your make-up is terrible

Apocalyptic schreef:
    (...)

Des te eerder des te beter. Ik ben in ieder geval blij dat jij zo eerlijk tegen jezelf (en je vriendje) kan zijn dat het gevoel weg is. Beter dit dan dat je nog een paar jaar doorgaat terwijl er eigenlijk niets is. Succes met het gesprek.

If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

Michonne schreef:
    (...)

Ja, dat is ook moeilijk, jullie hebben wel wat gedeeld. Ergens ben ik wel blij dat ik het nooit zo hoefde te doen.

Heb je het nog nooit uit hoeven maken nee? Lucky you! (: T'is echt kut, ook omdat het gewoon een toffe gast is verder en ik hem niet wil kwetsen..
    Blazerer schreef:
    (...)
    Des te eerder des te beter. Ik ben in ieder geval blij dat jij zo eerlijk tegen jezelf (en je vriendje) kan zijn dat het gevoel weg is. Beter dit dan dat je nog een paar jaar doorgaat terwijl er eigenlijk niets is. Succes met het gesprek.

Yep, I know.. Nu nog een goed moment zien te vinden. Dankjewel! <3

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Heb je het nog nooit uit hoeven maken nee? Lucky you! (: T'is echt kut, ook omdat het gewoon een toffe gast is verder en ik hem niet wil kwetsen..

Jawel, maar ze waren geen toffe gasten dus was het niet moeilijk hehe. (cat)
    Ik denk ook dat hij liever heeft dat je nu gewoon eerlijk bent dan over een tijdje, dat zou hem meer kwetsen, denk ik dan.

Your make-up is terrible

Apocalyptic schreef:
    (...)

Wauw, dikke herkenning hier zo.
    Zelfde leeftijd, zelfde gevoel ; die wilde haren blijven maar opspelen.

Timing valt bijna niet te vinden.
    Ik aarzel d'r al drie weken over...

Apocalyptic schreef:
    Ik ga het uitmaken met mijn vriend. ;]

Alvast heel veel succes! Ik weet hoe hatelijk relaties opbreken is... Misschien dat dat een van de redenen is dat ik even helemaal klaar ben met relaties.

Bad decisions make good stories.

Michonne schreef:
    (...)

Jawel, maar ze waren geen toffe gasten dus was het niet moeilijk hehe. (cat)
    Ik denk ook dat hij liever heeft dat je nu gewoon eerlijk bent dan over een tijdje, dat zou hem meer kwetsen, denk ik dan.

Jaa, we hebben al een keer gepraat over mijn twijfels, dus ik denk dat hij hem wel aan voelt komen. :/
    Shooter schreef:
    (...)

Wauw, dikke herkenning hier zo.
    Zelfde leeftijd, zelfde gevoel ; die wilde haren blijven maar opspelen.

Timing valt bijna niet te vinden.
    Ik aarzel d'r al drie weken over...

Ik twijfel ook al veel te lang, maar heb de knoop nu toch voor mezelf doorgehakt. Uiteindelijk moet je doen wat je gevoel zegt. Als je nog niet toe bent aan een relatie, moet je daar eerlijk in zijn, denk ik. Heel veel succes! <3
    Anarose schreef:
    (...)

Alvast heel veel succes! Ik weet hoe hatelijk relaties opbreken is... Misschien dat dat een van de redenen is dat ik even helemaal klaar ben met relaties.

Thanks! Relaties zijn ingewikkeld..

ars moriendi

@Apocalyptic; Shit man, ik weet hoe je je voelt. :c Succes ermee, hopelijk pakt hij het wat goed op!

"Well, well. Look who we've got here!"