Ik heb in ieder geval m'n portie sneeuw gehad vandaag. Ik haat dat witte spulsel echt gewoon -.-
Al heb ik me net dus wel even ziekgelachen, aangezien we naar de winkel moesten en niet van de oprit kwamen omdat de auto half ingesneeuwd was. Daarna moesten we een heuvel op, en je raad het al, we kwamen niet boven, zonder aangeduwd te worden door twee aardige mannen omdat de auto gewoon niet vooruit ging :'D
Moet je een brief op de post doen, ga je bijna onderuit op die vervloekte trap omdat dat zo van dat marmerachtige iets is en dus spekglad -.-
En dan sta je midden in het centrum, te wachten op je voorgangers - dat die de drukke rotonde oprijden, begint er plotseling vlak langs je auto een paar debielen op de vuist te gaan vanwege een sneeuwbal. Die gast pikte het niet dat een scholiertje van 17/18 een sneeuwbal gooide en die schoot dus onze auto voor en viel die gozer aan. Yupz, super geslaagd -.-
en straks moeten we de kleine gaan ophalen van school, dus ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen -.-
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”