• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIER









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Embry = Rani

    Luister allemaal naar dit prachtige lied:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 11:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sommige boeken hebben een proloog van 2 of 3 bladzijders. het ligt eraan...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mijn proloog is 627 bladzijdes


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Mijn proloog is 627 bladzijdes


    Wuuth? No, je bedoelt woorden. Toch?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oohw sorry jaa!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Okeej, zal ik een stukje sturen in Pb?

    Ja, is goed. (:
    Huh, is jouw proloog 627 pagina's? :o


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik hwb het gestuurd en nee ik bedolde woorden


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Sommige boeken hebben een proloog van 2 of 3 bladzijders. het ligt eraan...


    Ja, dat snap ik wel, maar het is voor een verhaal wat ik plan om op Q te zetten en het is nogal vreemd om een proloog te hebben van 1000 woorden, of misschien nog wel meer, terwijl de rest van de hoofdstukken rond de 600 woorden zullen worden...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    O okeej dat begrijp ik. Ik ga dit verhaal denk ik niet op q zetten


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Damn! Ik verveel me dood en mag pas over twee en een half uur naar huis. Is jullie leven ook zo zwaar?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Damn! Ik verveel me dood en mag pas over twee en een half uur naar huis. Is jullie leven ook zo zwaar?


    Nawww, dat is zwaar balen!

    De kleine heb ik vandaag ziek thuis moeten houden, aangezien hij echt een akelige hoest heeft, keelpijn en lichte verhoging. Hij ligt voor dood op de bank. Voor mij niet zo zwaar dus, aangzien hij meer op de bank ligt en tv kijkt of een spelletje speelt, maar voor hem is het minder leuk. Morgen zou hij zijn eeste kinderfeestje hebben, maar ik vrees dat ik moet afzeggen en dat vind ik nog het allersneust. Ziek zijn is een bitch.

    Straks maar eens erin schieten met het huishouden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Nawww, dat is zwaar balen!

    De kleine heb ik vandaag ziek thuis moeten houden, aangezien hij echt een akelige hoest heeft, keelpijn en lichte verhoging. Hij ligt voor dood op de bank. Voor mij niet zo zwaar dus, aangzien hij meer op de bank ligt en tv kijkt of een spelletje speelt, maar voor hem is het minder leuk. Morgen zou hij zijn eeste kinderfeestje hebben, maar ik vrees dat ik moet afzeggen en dat vind ik nog het allersneust. Ziek zijn is een bitch.

    Straks maar eens erin schieten met het huishouden XD


    Aww, wat zielig! Bij mij op stage viel het nog wel mee met de zieken. De eerste twee dagen was er één ziek en daarna niemand meer. Volgens mij hebben ze het ergeste wel gehad.
    Succes met het huishouden! Ik ga zo maar eens naar de "les".


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Aww, wat zielig! Bij mij op stage viel het nog wel mee met de zieken. De eerste twee dagen was er één ziek en daarna niemand meer. Volgens mij hebben ze het ergeste wel gehad.
    Succes met het huishouden! Ik ga zo maar eens naar de "les".


    Hij was in de vakantie al ziek geweest, dus ik had gehoopt dat hij er vanaf was, maar hij werd deze morgen wakker en die hoest klonk echt niet gezond. Ik heb het even aangekeken, maar het beterde niet echt en hij begon over keelpijn en buikpijn (en dat doet hij echt niet snel) en hij begon warmer aan te voelen. Dat verschrikkele weer dat niet weet wat hij wilt -.-
    Ik baal dus dat ik geen honing in huis heb, dus dan maar gewoon thee met melk. Fruitsap en fristi kan hem niet verdragen door de keelpijn en tja, frisdrank krijgt hij gewoon niet 's morgens en in de voormiddag :'D

    Gehe thnx, om de een of andere reden moet je hier 3x op een dag poetsen :'D Nah, het is voornamelijk rommel van de kleine en dan de rotzooi van de papegaai wat het zo erg eruit laat zien xD Maar ik heb dus echt wel met momenten van 'waarom ruim ik in hemelsnaam op?' gewoon omdat het voor hooguit een paar uurtjes netjes en proper eruit ziet :'D Leed dat kinderen en dieren heet, vrees ik :xD

    Jij ook veel suc7 met je les, hopelijk valt het op school allemaal wat mee (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Hij was in de vakantie al ziek geweest, dus ik had gehoopt dat hij er vanaf was, maar hij werd deze morgen wakker en die hoest klonk echt niet gezond. Ik heb het even aangekeken, maar het beterde niet echt en hij begon over keelpijn en buikpijn (en dat doet hij echt niet snel) en hij begon warmer aan te voelen. Dat verschrikkele weer dat niet weet wat hij wilt -.-
    Ik baal dus dat ik geen honing in huis heb, dus dan maar gewoon thee met melk. Fruitsap en fristi kan hem niet verdragen door de keelpijn en tja, frisdrank krijgt hij gewoon niet 's morgens en in de voormiddag :'D

    Gehe thnx, om de een of andere reden moet je hier 3x op een dag poetsen :'D Nah, het is voornamelijk rommel van de kleine en dan de rotzooi van de papegaai wat het zo erg eruit laat zien xD Maar ik heb dus echt wel met momenten van 'waarom ruim ik in hemelsnaam op?' gewoon omdat het voor hooguit een paar uurtjes netjes en proper eruit ziet :'D Leed dat kinderen en dieren heet, vrees ik :xD

    Jij ook veel suc7 met je les, hopelijk valt het op school allemaal wat mee (:


    Haha, nou, laten we het maar niet over die schooldag hebben. Lieve hemel, wat een gezeik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Coockies schreef:
    Ik heb een nieuw verhaal verzonnen, dankzij de vakantie. Hell yeah! Hahah.

    Aahhwwww.... Ach joh, ik moet nog steed elke dag 45 minuten naar school fietsen, wahahaah. Bovendien van de fiets blijf je fit en slank! Hahaha, bekijk het zo (:


    Leve de fietsers! (hoera) Ik doe iedere dag 11 km dankzij school :p


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik elke dat 18. 9 heen en 9 teru whahaj


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne