Madonna schreef:
(...)
Aww, wat zielig! Bij mij op stage viel het nog wel mee met de zieken. De eerste twee dagen was er één ziek en daarna niemand meer. Volgens mij hebben ze het ergeste wel gehad.
Succes met het huishouden! Ik ga zo maar eens naar de "les".
Hij was in de vakantie al ziek geweest, dus ik had gehoopt dat hij er vanaf was, maar hij werd deze morgen wakker en die hoest klonk echt niet gezond. Ik heb het even aangekeken, maar het beterde niet echt en hij begon over keelpijn en buikpijn (en dat doet hij echt niet snel) en hij begon warmer aan te voelen. Dat verschrikkele weer dat niet weet wat hij wilt -.-
Ik baal dus dat ik geen honing in huis heb, dus dan maar gewoon thee met melk. Fruitsap en fristi kan hem niet verdragen door de keelpijn en tja, frisdrank krijgt hij gewoon niet 's morgens en in de voormiddag :'D
Gehe thnx, om de een of andere reden moet je hier 3x op een dag poetsen :'D Nah, het is voornamelijk rommel van de kleine en dan de rotzooi van de papegaai wat het zo erg eruit laat zien
Maar ik heb dus echt wel met momenten van 'waarom ruim ik in hemelsnaam op?' gewoon omdat het voor hooguit een paar uurtjes netjes en proper eruit ziet :'D Leed dat kinderen en dieren heet, vrees ik :
Jij ook veel suc7 met je les, hopelijk valt het op school allemaal wat mee (:
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.