Frodo schreef:
(...)
Ik kan het gewoon absoluut niet hebben omdat het Q overvloed. Ik zie hun namen nu elke dag terwijl ik dit absoluut niet wil. Als het niet zo op Q was geweest, had ik een paar liedjes van hen nog goed gevonden ook, denk ik. Hoewel ze meestal wel extreem commercieel zijn (net zoals het hele idee achter de band).
Het is ook daarom reden nummer één dat ik er niet echt naar luister, gewoon omdat er hier op Q zo op overdreven wordt en het daarbij inderdaad heel erg naar het comerciele trekt. Maar opzicht, als je dat fangirlen hier op Q wegdenkt, valt het nog redelijk mee. Vriendlief krijgt al dat overdreven gefangirl niet mee dus ja, hij is heel snel geneigd om het op te zetten.
En tja, als ik de kleine zie 'flippen' op die muziek, dan is het echt wel awesome. Het is dat ik het niet kan filmen, maar je moet hem eens bezig zien op die clip van Gang nam style - of hoe je het schrijft. Ik haat dat lied, echt waar, maar als de kleine die pasjes na probeert te doen en mee porbeert te 'zingen', dan is dat echt zo kei schattig en kan ik dat lied nog redelijk verdragen
[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 18:53 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”