• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIER









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Embry = Rani

    Luister allemaal naar dit prachtige lied:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 11:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omg, Juus, jouw haar! Echt geweldig. :9~


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Thnx iedereen voor de lieve complimentjes (bloos)

    Stiekem heb ik dus eigenlijk heel stijl, saai, futloos haar waar weinig mee aan te vangen is :'D Lang leve laagjes en een fohn waarmee ik m'n haar kan brushen en in amper 5 minuten een lichte tot middelmatige krul in kan zetten voor extra volume :3 Dat is zeg maar hetzelfde als zo'n ronde borstel, maar dan in fohnversie :'D heel ideaal, vooral als je geen tijd heb om echt volume of een krul in je haar te brengen. Je zet dat ding aan en voila, op amper 5 minuten zit er een leuke krul in of extra volume. Perfect als je 's morgens geen tijd heb met een klein schattig monster of als je gewoon iets langer op je bed wil blijven stinken:'D (en dat kreng kostte me nog geen 20€ bij de aldi twee jaar terug :'D) Het heet dus een warme luchtborstel, even gegoogled
    Een goeie haarlak voor volume werkt ook mee, natuurlijk.
    En tja, Ik ben dol op m'n wekelijks haarmasker en zo nu en dan een kuur van die biergist pillen... My little secrets :3
    En met de kleur en overgang heb ik dus echt onwijs mazzel gehad dat ik feitelijk vijf tinten in m'n haar had zitten, van de laatste jaren verven en dan ook van licht naar donker en dat m'n eigen haarkleur dus asblond is en ik het ruim een half jaar niet meer geverft had XD Geen idee wat jullie zijn met deze zever, maar goed. Ik vrees een soort verdedigingsmechanisme op complimentjes ofzo :'D

    @Katl: Vroeger had ik het altijd van die 'opvallende' kleuren zoals rood, blauw, paars of violet. M'n ma verft der haar zelf ook, dus ja. Daarbij, die vond het trouwens altijd veel te tof om te zien XD Sinds de laatste 5 jaar zo, is het ook meer bruin of kastanje of blond tinten, waar dus ook absoluut niks mis mee is (; Ook heb ik het nog een poosje licht koper gehad (eigenlijk elke zomer wel :'D), maar dat rood is echt onwijs lang geleden :'D
    Ga je een heel ander kapsel nemen of laat je het alleen wat bijpunten? *Foto* hint hint :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jouw haar is echt geweldig.:9~
    Ik heb gewoon donker blond haar, hehe.,(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Ik vond het wel waard deze te posten.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:21 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Juus, wat ben jij mooi ;o
    Zou ik je ogen mogen lenen? (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    katl1 schreef:
    Oeh, ik vind die overgang geweldig! :D Echt prachtig, Juus (ook wat geen overgang is natuurlijk :P)

    Ik moet zelf ook nog eens dringend naar de kapper, net een afspraak voor volgende week gemaakt ;) Al laat ik het waarschijnlijk niet kleuren, bruin staat me goed genoeg... (oké, en waarschijnlijk zouden mn ouders het ook niet willen)


    En ik ook ni hoor, ik ben je bruin gewend ;) (en je staat er ook mee ;) )


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    (bloos)(bloos)(bloos)

    @Frodo, als ik ze nog terug krijg, mag je ze gerust een tijdje lenen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Souvenir ~ Aestas. -Aestas betekent zomer, in het Latijn.-


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het gaat echt niet lekker :c


    •*• Lululu •*•

    Madonna -> Svale


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:



    Ontzettend diepzinnig x'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Frodo schreef:


    (:


    •*• Lululu •*•

    SCHANDALIG
    net iets gelezen over een meisje van 15 dat verkracht is en daarvoor veroordeeld wordt voor 100 zweepslagen
    Ik wist echt even niet waar ik het had toen ik het zag...

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149195 (heb er een topic over geopend)
    http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?bAjjmeb&v=23246 --> petitie om dit tegen te gaan. Online, kost niets, dus tekenen aub!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    SCHANDALIG
    net iets gelezen over een meisje van 15 dat verkracht is en daarvoor veroordeeld wordt voor 100 zweepslagen
    Ik wist echt even niet waar ik het had toen ik het zag...

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149195 (heb er een topic over geopend)
    http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?bAjjmeb&v=23246 --> petitie om dit tegen te gaan. Online, kost niets, dus tekenen aub!


    Ik heb al getekend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien