Thnx iedereen voor de lieve complimentjes (bloos)
Stiekem heb ik dus eigenlijk heel stijl, saai, futloos haar waar weinig mee aan te vangen is :'D Lang leve laagjes en een fohn waarmee ik m'n haar kan brushen en in amper 5 minuten een lichte tot middelmatige krul in kan zetten voor extra volume
Dat is zeg maar hetzelfde als zo'n ronde borstel, maar dan in fohnversie :'D heel ideaal, vooral als je geen tijd heb om echt volume of een krul in je haar te brengen. Je zet dat ding aan en voila, op amper 5 minuten zit er een leuke krul in of extra volume. Perfect als je 's morgens geen tijd heb met een klein schattig monster of als je gewoon iets langer op je bed wil blijven stinken:'D (en dat kreng kostte me nog geen 20 bij de aldi twee jaar terug :'D) Het heet dus een warme luchtborstel, even gegoogled
Een goeie haarlak voor volume werkt ook mee, natuurlijk.
En tja, Ik ben dol op m'n wekelijks haarmasker en zo nu en dan een kuur van die biergist pillen... My little secrets 
En met de kleur en overgang heb ik dus echt onwijs mazzel gehad dat ik feitelijk vijf tinten in m'n haar had zitten, van de laatste jaren verven en dan ook van licht naar donker en dat m'n eigen haarkleur dus asblond is en ik het ruim een half jaar niet meer geverft had
Geen idee wat jullie zijn met deze zever, maar goed. Ik vrees een soort verdedigingsmechanisme op complimentjes ofzo :'D
@Katl: Vroeger had ik het altijd van die 'opvallende' kleuren zoals rood, blauw, paars of violet. M'n ma verft der haar zelf ook, dus ja. Daarbij, die vond het trouwens altijd veel te tof om te zien
Sinds de laatste 5 jaar zo, is het ook meer bruin of kastanje of blond tinten, waar dus ook absoluut niks mis mee is (; Ook heb ik het nog een poosje licht koper gehad (eigenlijk elke zomer wel :'D), maar dat rood is echt onwijs lang geleden :'D
Ga je een heel ander kapsel nemen of laat je het alleen wat bijpunten? *Foto* hint hint 
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.