• Wauw. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ohja die video! Een aantal traantjes verlieten ook mijn ogen haha :') Dat is zó geweldig, en dat alleen voor een aanzoek haha (:

    Lol, wel lief, maar zo zou het voor mij niet hoeven. :')


    You are beautiful, you are love.

    Waarom moet die vrouw zo huilen als iemand een drankje in haar vriend zijn gezicht gooit, daar verbaas ik me over :'D En ik snap niet waarom mensen hier om moeten huilen, dit is echt belachelijk haha.


    -

    Genius schreef:
    Waarom moet die vrouw zo huilen als iemand een drankje in haar vriend zijn gezicht gooit, daar verbaas ik me over :'D En ik snap niet waarom mensen hier om moeten huilen, dit is echt belachelijk haha.

    Ik vroeg me ook af waarom ze daarom huilde en geloof me, dat tweede snap ik ook niet. :'D Ik vind het lief.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leuke verrassing, alleen zou ik zo totaal niet willen trouwen.


    You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik vroeg me ook af waarom ze daarom huilde en geloof me, dat tweede snap ik ook niet. :'D Ik vind het lief.

    En dan ook nog meteen daar trouwen. Dat zou ik echt niet willen, mijn eigen bruiloft plan ik liever zelf. :Y)


    -

    Ik vind het een beetje veel werk om tegen iemand te zeggen dat je met haar wilt trouwen :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het verschrikkelijk en klef. En dat mens moet belachelijk veel janken. Dat is mijn mening hierover.


    26 - 02 - '16

    Deze kende ik al.
    En ik ben het eens met Devourer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Spoby schreef:
    Leuke verrassing, alleen zou ik zo totaal niet willen trouwen.


    + Ik wil helemaal niet trouwen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Het is wel lief dat hij er moeite voor heeft gedaan en het is heel leuk dat zij er zo blij mee is, maar persoonlijk vind ik het echt helemaal niks. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het niks. Van mij hoeft al dat gedoe niet zo.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hier moet eerlijk gezegd ik echt niet om huilen, maar ik zag onlangs een aanzoek met Disneydingen in verwerkt en dat vond ik ontzettend lief eigenlijk.
    Ik zou eigenlijk wel niet meteen willen trouwens. Ik zou veel liever zelf mijn kleed kiezen en me echt helemaal laten optutten en gewoon alles zelf regelen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Het is wel lief dat hij er moeite voor heeft gedaan en het is heel leuk dat zij er zo blij mee is, maar persoonlijk vind ik het echt helemaal niks. :'D


    Tell me about it, stud.

    D'awh, superlief :3
    Wel een beetje druk


    Tijd voor koffie.