katl1 schreef:
(...)
Ach, er zijn er zoveel die dat opnieuw moeten doen, trek het je niet aan ![;) ;)](/images/smilies/knipoog.jpg)
(zegt degene die er zelf niet aan durft te beginnen)
Ja, er was een meisje net voor mij vertrokken en die was ook gezakt. Zat zelfs te wenen en al in de wachtruimte. Ik was dus echt wel blij dat ik dat niet heb gehad (wat dus wel vaak gebeurd, dat ik dus in huilen uitbarst :'D) en dan een jongen net na mij, die ook gezakt was. Nah, al bij al valt het nog wel mee. Het is wel normaal dat ik wat teleurgesteld ben, maar goed, volgende keer beter. Het is gewoon dat ik het graag had gehad
M'n vriend was wel echt super extreem lief vandaag
![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Ik kan dus echt niet met die stress omgaan, dus hij had me vanmorgen laten liggen (vrije dag genomen aangezien de kleine anders niet van school gehaald kon worden). Hij dus de kleine in orde gemaakt en naar schoolgebracht. Mij om half 11 wakker gemaakt met een kopje thee. Dan ben ik eruit gegaan en had hij dus het hele huis gestofzuigd en gedweild en zelfs de vaat gedaan, zodat ik daar allemaal al niet om hoefde te stressen. Dus ik vandaag ook echt extra in de watten gelegd door m'n vriend
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.