• Ja ik zoek abbo's haha.
    Dus ben jij opzoek naar een leuk verhaal neem dan een kijkje bij mijn ONE DIRECTION verhaal.

    Naam van de story : We have to stop || Harry E. Styles [16+]

    Hier gaat ons verhaal over ;

    Harry en Lynn Ann Haven zijn beide studentes en allebei achttien jaar. Ze kennen me kaar al vanaf hun tiende.
    Lynn Ann Haven genaamd Lynn komt van een rijk gezin. Haar ouders willen liever niet dat ze met Harry omgaat.
    Maar dan heeft Harry eindelijk zijn geweldige studenten appartement, het is mooi, groot en luxe. Dan gebeuren er dingen dat beiden niet hebben verwacht.


    Oke dit verhaal heeft in het begin 16+ stukken.
    Daarna komt de drama, en romantiek.
    Dus denk niet, dit is alleen maar seks en weet ik het, dus ik hoop dat jullie willen abboneren. Of een kijkje willen nemen, dat zou geweldig zijn!

    xx Jannn1D en Niallerslove.

    Linkje : http://www.quizlet.nl/stories/120482/we-have-to-stop--harry-e-styles--16/

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 23:03 ]

    Reactie ? :$

    Ohja ik heb dyslectie maar Niallerslove niet dus die verbetert als goed is mijn fouten. Dus ik heb de eerste hoofdstukken gedaan.
    En er is nog niks aan verandert.

    excuse me. :$

    Ik heb niets meer 1d en wens meer OP's dus nee sorry...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    Ik heb niets meer 1d en wens meer OP's dus nee sorry...

    Same here..


    Some people are art and do art at the same time

    Wat is OP's ? :$

    OP's zijn Onbekende Personen in een story. Dus geen beroemdheden erin zoals One Direction, maar geheel zelf bedacht.


    Some people are art and do art at the same time

    Oh zo oke.
    Jammer maarja.

    Kijkje nemen ^^


    they come, they go

    Wacht, mocht je niet meer om abo's en kudo's vragen, of was het enkel met kudo's?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Wacht, mocht je niet meer om abo's en kudo's vragen, of was het enkel met kudo's?


    Abo's vragen is volgens mij gewoon promoten. Other people just aren't as obvious about it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Abelard schreef:
    Wacht, mocht je niet meer om abo's en kudo's vragen, of was het enkel met kudo's?

    Enkel Kudo. Eigenlijk niks mis met om abo's vragen. Het is hetzelfde als een story promoten.


    -

    Je kan gewoon je story promoten, om abo's vragen vind ik zo arrogant overkomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Je kan gewoon je story promoten, om abo's vragen vind ik zo arrogant overkomen.


    Tsjah, dat vind ik ook, maar het is niet verboden. ^^

    OT: I don't read 1D stories. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Abelard schreef:
    Je kan gewoon je story promoten, om abo's vragen vind ik zo arrogant overkomen.
    of heel onzeker, het is maar hoe je het bekijkt niet?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)of heel onzeker, het is maar hoe je het bekijkt niet?

    Ja, dat kan ook. Het is niet echt bepaald leuk iets te schrijven en bijna niemand lees het.


    -