• Omdat ik zag dat er meerder mensen meedoen aan kunstbende, leek het me wel leuk om onder elkaar te zetten welke mensen meedoen in welke provincie en later ook wie er mee gaat doen met de finale. Op deze manier kun je mede Q'ers ontmoeten. (:
    Als je meedoet, even je voornaam en categorie(ën) opgeven. + of je door bent naar de finale, nadat het is geweest.
    Of je kunt ook alleen komen kijken, in dat geval kan ik je eronder zetten als toeschouwer.
    Succes iedereen die mee doet!

    Noord-Holland 24/02
    -Backfire / Sarah / Expo.
    Flevoland 9/03
    -
    Friesland 10/03
    -
    Limburg 10/03
    -SPECS / Jolijn / taal.
    -Patholoog / Manon / Taal & expo.
    Zeeland 17/03
    -
    Overijssel 23/03
    -
    Gelderland 24/03
    -
    Noord-Brabant 1/04
    -Licet / Fenna / Expo.
    Amsterdam 14/04
    -
    Drenthe 14/04
    -
    Zuid-Holland (1) 28/04
    -
    Utrecht 11/05
    -
    Groningen 1/06
    -
    Zuid-Holland(2) 26/05
    -

    Finale 29/06
    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Licet schreef:
    (...)

    Ow hahaha gewoon beleefdheid, ik vind het soms moeilijk over kritiek te praten.


    Correctie:

    Ik heb wél een beoordeling gekregen :'D. Ik moet mijn mail echt vaker lezen...

    JURY SCOREKAART KUNSTBENDE 2013

    THEMA: HELDEN
    CATEGORIE: EXPO

    Regio : Noord-Holland
    Naam : Sarah der Nederlanden
    Titel : How to be a hero
    Leeftijd : 15


    ALGEMEEN
    - Presentatie van het werk
    - Verantwoording werk
    - Goed gepresenteerd
    Ruimte voor korte toelichting
    - Het erg origineel hoe je je boodschap overbrengt met behulp van een ‘striptekening’
    - Je presenteerde het strak doordat de lijst en het naast elkaar hangen van je werk. Hierdoor gaat de focus echt uit naar het werk!

    TECHNISCHE ASPECTEN
    - Compositie
    - Conceptuele kwaliteiten
    - Materiaal en techniek keuze
    Ruimte voor korte toelichting
    - Mooie schaduwen en je techniek is sowieso erg goed! Ga door met tekenen!
    - De zeven bij elkaar maakt een mooie compositie als een geheel. Een verhaal, zeven doeken in 1 materiaal

    ORIGINALITEIT
    - Eigenheid
    - Stijl / creativiteit
    - Nieuw /fris
    Ruimte voor korte toelichting
    - Ik vond het stuk persoonlijk en fantasierijk, dat is jouw kracht
    - Heel leuk creatief, ik vond de symboliek erachter ook mooi. Zoals de inktvisstaart die telkens terugkomt.
    - Heel origineel van het ‘strip-idee’. Het hele verhaal in 1 beeld maakt dat je goed moet kijken naar aanwijzingen in het werk om het verhaal te kunnen lezen.

    POTENTIE
    - Mogelijkheid tot verdere ontwikkeling
    - Toekomstverwachting
    - Plaatsbaarheid
    Ruimte voor korte toelichting
    - Je bent goed te plaatsen, ontwikkel je vooral in scenario’s.
    - Zoals gezegd, je hebt talent! Probeer te experimenteren met andere materialen en kleuren en dan kom je er zeker!
    - Ontdek ook nieuwe materialen. Misschien ook inzetbaar door daarin te kiezen voor een specifiek materiaal. Maar ga eerst kijken welk materiaal het beste bij jouw past.

    THEMA
    Opvallende invulling thema
    - Goed en Duidelijk


    Sterkste / meest positieve aspect van het werk:
    - Heel goed doordachte opbouw. Rijk aan details. Mooi dat het achtste deel ontbreekt.
    - De tekentechniek en de kleine details

    Waaraan nog gewerkt kan worden:
    - Compositorische samenhang
    - Met verschillende technieken/materialen/kleuren experimenteren is misschien een geode tip voor je volgende werken.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)


    Maak me niet zenuwachtig hahaha. Ik ben maandag aan de beurt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Maak me niet zenuwachtig hahaha. Ik ben maandag aan de beurt.


    No worries, zelfs al zou je op het laatste moment je werk per ongeluk in de fik zetten, er zitten altijd wel deelnemers bij met een falendere inzending :p. Maar jij bent best goed, toch?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    No worries, zelfs al zou je op het laatste moment je werk per ongeluk in de fik zetten, er zitten altijd wel deelnemers bij met een falendere inzending :p. Maar jij bent best goed, toch?


    Hahaha in de fik zetten.. Klinkt wel origineel!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Helaas, niet in de prijzen gevallen, maar het was zeker een leuke ervaring. Naar mijn mening een beetje onterechte winnaars, ik ben wel gemotiveerd om volgend jaar opnieuw mee te doen.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jammer dat je niks gewonnen hebt. Zie ik je volgend jaar in de finale?

    Ik vraag me nu ook wel af hoe het met Jolijn en Manon is afgelopen.


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    Helaas, niet in de prijzen gevallen, maar het was zeker een leuke ervaring. Naar mijn mening een beetje onterechte winnaars, ik ben wel gemotiveerd om volgend jaar opnieuw mee te doen.





    Leuk & goed verhaal heb je erbij?
    Sorry for asking this, maar ik kan op de foto nog niet heel goed zien welke alledaagse held je hebt verbeeld / gemaakt?


    Aan niets denken is ook denken.

    Licet schreef:
    Helaas, niet in de prijzen gevallen, maar het was zeker een leuke ervaring. Naar mijn mening een beetje onterechte winnaars, ik ben wel gemotiveerd om volgend jaar opnieuw mee te doen.





    Jao, die heb ik gezien! Ik vond hem nogal .. creepy. Dat heb ik meestal met replica van mensen (zoals dit of robots, dus geen persoonlijk offence).
    Mijn nichten deden optreden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jao, die heb ik gezien! Ik vond hem nogal .. creepy. Dat heb ik meestal met replica van mensen (zoals dit of robots, dus geen persoonlijk offence).
    Mijn nichten deden optreden.


    Hahaha vet! Hij was niet eng bedoelt maar dat wel wel overwegend de feedback.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Audacity schreef:
    Jammer dat je niks gewonnen hebt. Zie ik je volgend jaar in de finale?

    Ik vraag me nu ook wel af hoe het met Jolijn en Manon is afgelopen.


    Zeker! Hahaha.


    Lexus schreef:
    (...)

    Leuk & goed verhaal heb je erbij?
    Sorry for asking this, maar ik kan op de foto nog niet heel goed zien welke alledaagse held je hebt verbeeld / gemaakt?


    Het is geen held, het is een soort symbool. Dit werk valt nauwelijks op als je er niet naar kijkt De pop heeft geen gezicht omdat alledaagse helden ook geen gezicht in de media hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jao, die heb ik gezien! Ik vond hem nogal .. creepy. Dat heb ik meestal met replica van mensen (zoals dit of robots, dus geen persoonlijk offence).
    Mijn nichten deden optreden.


    So how did it go?


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    (...)

    Het is geen held, het is een soort symbool. Dit werk valt nauwelijks op als je er niet naar kijkt De pop heeft geen gezicht omdat alledaagse helden ook geen gezicht in de media hebben.


    Ah, oke, I get it ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Paulien, Drenthe en Taal


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Audacity schreef:
    (...)

    So how did it go?


    Met mijn nichten? Zij hadden beide niets gewonnen.
    Maar ik had wel tweede prijs bij taal. :'D (En Jolijn had helaas niets gewonnen..)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Met mijn nichten? Zij hadden beide niets gewonnen.
    Maar ik had wel tweede prijs bij taal. :'D (En Jolijn had helaas niets gewonnen..)


    Super gaaf!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'