• Link

    Wat is je favo film?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Heb maar 5 keer op ja kunnen klikken, lol. Kijk bijna alleen maar Nederlandse films van de jaren 80&90.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nee, maar ik kijk best veel film.
    De meeste daarvan zijn Vampier films, horror/fantasy.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, maar volgens mij ligt het ook aan jouw favoriete genre. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wel, hoewel ik heel veel goede klassiekers miste.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee, maar van de meeste spreken de titels/verhalen me ook gewoon totaal niet aan. ;D


    ars moriendi

    Praelectio schreef:
    Ja, maar volgens mij ligt het ook aan jouw favoriete genre. ;p


    hoe bedoel je? dat die 50 in mijn favo genre liggen? want eerlijk is dat niet zo ik haat horror films bijvoorbeeld


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nee. :'D


    26 - 02 - '16

    Nee, maar een deel wil ik nog wel een keer zien.
    En the hunger games heeft nog maar 1 film deel xD


    Stenenlikker

    Dicapri schreef:
    (...)

    hoe bedoel je? dat die 50 in mijn favo genre liggen? want eerlijk is dat niet zo ik haat horror films bijvoorbeeld


    Nee, ik bedoelde 'jouw' in het algemeen. Ik bedoelde dat het aan de genre van de persoon ligt die de quiz maakt.
    Eerlijk gezegd heb ik nog niet eens gekeken wie die quiz maakte. :') Leuke quiz, dus.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ewijn schreef:
    Nee, maar een deel wil ik nog wel een keer zien.
    En the hunger games heeft nog maar 1 film deel xD


    Dat weet ik, maar de volgende delen staan al geplant


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoelde 'jouw' in het algemeen. Ik bedoelde dat het aan de genre van de persoon ligt die de quiz maakt.
    Eerlijk gezegd heb ik nog niet eens gekeken wie die quiz maakte. :') Leuke quiz, dus.


    aha, haha dankje (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind het raar dat je bij de The hungergames zet 1-3 delen, want er is nog maar 1 .
    Maar ik ben een film kenner :) En Les Misérables is nog maar 3 dagen uit in België, dus dat vind ik ook maar raar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Scooby schreef:
    Ik wel, hoewel ik heel veel goede klassiekers miste.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nee, al was ik nog best wel verbaasd hoe vaak ik toch ja kon aanklikken. (:
    Ik vraag me wel af hoe iemand één tot drie van de Huger Games gezien kan hebben. Alleen de eerste is uit en de laatste is waarschijnlijk nog niet eens opgenomen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan