• Waar zal ik beginnen?
    Een meisje uit me oude klas, de pestkop, denkt dus dat ze iets is. Ze heeft mij en een vriendin twee jaar lang gepest. Maar ik kwam op Facebook tegen een bericht van haar naar iemand anders. 'wats up.' Ze doet altijd zo stoer alsof ze als de beste Engels kan enzovoort, maak je dan zo een domme fout. Andere zouden die misschien ook kunnen maken, maar ze is 15 en doet altijd zo stoer.

    Ook kwam er toen een nieuw meisje bij ons in de klas. Voordat ze er was, zei ze altijd met een grote mond dat ze haar al haat enzovoort. I mean; Ze kent haar nog niet eens! Maar toen ze der dan was, deed ze steeds stom, vervelend, hatelijk tegen haar, omdat de twee 'populairste' haar ook niet mogen. Terwijl ze haar eigenlijk gewoon heel leuk vind. Maar ze is toen gaan zwemmen met haar. Ze verzweeg dat voor ons, want ze was bang voor een reactie. Maar D. zei dat tegen ons. Dus toen wij gewoon vroegen hoe het was, ontkende ze het zó hard en zei dat hun moeders dat hadden geregelt. Yeah right, maak dat de kat wijs! Als je op Facebook steeds berichtjes zet dat ze zoveel van haar houdt, enzovoort. Dat heeft haar moeder zeker ook afgesproken? Ons maakt het niet uit als met haar omgaat, haar eigen keuze. Maar D. laat zich ook gewoon te makkelijk beïnvloeden door haar.

    Want toen we met de klas weggingen een keer, vroeg zei als ze wat geld kon lenen, zij had niet veel bij zich. Ze had juist het dubbel meer bij zich dan D.! Kom op zeg.

    Ze heeft haar zelfs gedwongen om naar de zelfde school als haar te komen, anders ging ze haar haten. Omdat ze daar dan niemand heeft. D. wou dat dus ook nog doen, omdat ze bang was. Wij hebben dus op haar ingepraat dat ze dat niet moet doen, pas als ze het echt wil. En dat wou ze niet, ze wou bij ons blijven.

    Oké, dit moest ik gewoon even kwijt. Het kan me eigenlijk niks schelen, maar vind het wel grappig. En wie is het met me eens dat die pestkop eigenlijk wel zielig is?

    Dat is... Apart.
    Best wel zielig, ja.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat is inderdaad zielig. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Puberty hits her like a bitch. (cat)


    ars moriendi

    Okeej, dit is echt vaag.
    En inderdaad, die pestkop is echt zielig.


    Inspiration can hit you any time

    pestkoppen zijn altijd zielig
    maar door haar acties is ze dubbel zo zielig xp


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pestkoppen zijn altijd zo.


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Die pestkop is echt wel zielig.
    Die D. moet haar eigenlijk dumpen als vriendin.


    Ik wil een tuin vol egels

    Agh ja, niet te veel tijd aan besteden.
    Alle pestkoppen zijn zo


    Forever.

    Dat noemt zich een vriendin.


    Food.

    Ik snap er echt geen zak van.


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Ik snap er echt geen zak van.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    haha toen ik die titel zag dacht ik even aan secretive ;$
    oke ik vind het nergens op slaan. dat noem is inderdaad zielig.


    Life is a beautiful struggle

    iJaden schreef:
    haha toen ik die titel zag dacht ik even aan secretive ;$
    oke ik vind het nergens op slaan. dat noem is inderdaad zielig.

    DAT LAS IK JELLANIE!
    Wat zielig van je dat je het niet in mijn gezicht zei!


    Has no one told you she's not breathing?

    Tortuga schreef:
    Puberty hits her like a bitch. (cat)


    There's power in the words you whisper.

    Secretive schreef:
    (...)
    DAT LAS IK JELLANIE!
    Wat zielig van je dat je het niet in mijn gezicht zei!

    kan ook moeilijk, of wil je nu bij me komen dan zeg ik het wel even.
    we gaan een beetje off-topic, nee ik ga nu niet meer op je reageren. zielig van me he.


    Life is a beautiful struggle