• Ik zit erover na te denken om een acount te nemen bij polyvore, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt.
    Mij gaat het voornamelijk om het maken van setjes kleding zoals je dit ziet. Zoals dit -randomly van tumblr geplukt. Ik ben namelijk helemaal niet geïnteresseerd in mode.
    Dus, raden jullie het mij dan aan?
    En is het makkelijk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Whut? Nog nooit van gehoord.
    Waarom zou je eigenlijk die setjes willen maken als je niet geinteresserd bent in mode?
    Vroeg ik me gewoon af. :p
    Verder zou ik als ik jou was gewoon een account aanmaken en dan wel zien waar het toe leidt. (:
    Have fun, mocht je toch een account maken! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ken het ook niet!
    Maar je kunt altijd een account aanmaken en als het niet leuk is kun je hem weer verwijderen toch :')
    Ik denk dat je er zelf achter moet komen of je het leuk vind of niet


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Ik vind het wel makkelijk te gebruiken, ja.
    Ik raad het je wel aan. En als je het niet leuk vindt, verwijder je je account gewoon. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik vind het wel makkelijk te gebruiken, ja.
    Ik raad het je wel aan. En als je het niet leuk vindt, verwijder je je account gewoon. (:


    16 - 09 - '17

    Ik ken het niet, sorry.


    Bad decisions make good stories.

    Renervatio schreef:
    Whut? Nog nooit van gehoord.
    Waarom zou je eigenlijk die setjes willen maken als je niet geinteresserd bent in mode?
    Vroeg ik me gewoon af. :p
    Verder zou ik als ik jou was gewoon een account aanmaken en dan wel zien waar het toe leidt. (:
    Have fun, mocht je toch een account maken! (:


    Je kunt er setjes maken, en dat is wel leuk, maar er staan ook zo allemaal artikelupdates over mode etc.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een account, maak kledingsets van kleding die ik leuk vind en plaats dat weer op weheartit of gebruik het in een rpg ^^ het is heel makkelijk te gebruiken via computer of laptop, niet via touchscreens. Ik zeg doen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Renervatio schreef:
    Whut? Nog nooit van gehoord.
    Waarom zou je eigenlijk die setjes willen maken als je niet geinteresserd bent in mode?
    Vroeg ik me gewoon af. :p
    Verder zou ik als ik jou was gewoon een account aanmaken en dan wel zien waar het toe leidt. (:
    Have fun, mocht je toch een account maken! (:


    Geïnteresseerd zijn in mode of in kleding zijn twee compleet andere dingen :'D

    Maar waarom zou je geen account aanmaken? Ik heb er ook een die ik veel gebruik als ik me verveel. Het werkt heel makkelijk en is best verslavend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is gemakkelijk, maar ik gebruik het zelf echt bijna nooit, omdat ik het 'aanbod' om het zo te zeggen echt te groot en onoverzichterlijk vind ;3


    effort never betrays you

    Het is fijn, en het is echt heel makkelijk :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is heel leuk om mee te werken, super gemakkelijk (:


    The artist is the kid that survived.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Je kunt er setjes maken, en dat is wel leuk, maar er staan ook zo allemaal artikelupdates over mode etc.


    Hmm aah zo, ik begrijp het :p



    Nadal schreef:
    (...)

    Geïnteresseerd zijn in mode of in kleding zijn twee compleet andere dingen :'D

    Maar waarom zou je geen account aanmaken? Ik heb er ook een die ik veel gebruik als ik me verveel. Het werkt heel makkelijk en is best verslavend.


    Hmmm jah nouja, ik scheer die 2 dingen altijd over één kam :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is leuk en makkelijk (:
    Dus ja, ik raad het je aan.


    Do what people say you can't.