• Wij hadden vandaag op school een discussie of leraren wel of niet een korte broek aan mochten, en of vrouwen dan wel een jurk met legging aan mogen.

    Ik vind dat korte broeken voor leraren niet kunnen en de legging misschien.

    En wat vinden jullie?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Waarom niet? Als leerlingen het mogen, waarom leraren niet? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leraren mogen van mij best een korte broek aantrekken, maar dat betekent niet dat ik warme gevoelens krijg als ik naar de benen van mijn biologieleraar kijk. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dumbledore schreef:
    Waarom niet? Als leerlingen het mogen, waarom leraren niet? (:


    Firm believer of all that is magic

    Al mijn leraren droegen vandaag korte broeken, ik heb de hele dag nog niemand gezien met een lange broek. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zolang het een beetje fatsoenlijk blijft, moet het kunnen vind ik. Echt een korte short vind ik te ver gaan, ze moeten wel het goede voorbeeld blijven geven. Maar met weer als dit moet een rok of korte broek wel kunnen vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Zolang het een beetje fatsoenlijk blijft, moet het kunnen vind ik. Echt een korte short vind ik te ver gaan, ze moeten wel het goede voorbeeld blijven geven. Maar met weer als dit moet een rok of korte broek wel kunnen vind ik.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    JongEnBlond schreef:
    Zolang het een beetje fatsoenlijk blijft, moet het kunnen vind ik. Echt een korte short vind ik te ver gaan, ze moeten wel het goede voorbeeld blijven geven. Maar met weer als dit moet een rok of korte broek wel kunnen vind ik.

    Dumbledore schreef:
    Waarom niet? Als leerlingen het mogen, waarom leraren niet? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dumbledore schreef:
    Waarom niet? Als leerlingen het mogen, waarom leraren niet? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dumbledore schreef:
    Waarom niet? Als leerlingen het mogen, waarom leraren niet? (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dumbledore schreef:
    Waarom niet? Als leerlingen het mogen, waarom leraren niet? (:


    Felix

    Natuurlijk mogen ze zelf dragen wat ze willen, maar ik vind dat je als leerkracht ook niet te veel moet overdrijven (vb te korte rokjes enz)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tuurlijk wel!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Bij ons op school mogen leraren geen korte broek :S ja alleen de gymleraren..Ik vind het onzin, waarom zou het niet mogen?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Wij hebben geen kledingvoorschriften op school en ik vind alles kunnen.


    Today will be Girl's Day party with you~