• Omdat ik zag dat er meerder mensen meedoen aan kunstbende, leek het me wel leuk om onder elkaar te zetten welke mensen meedoen in welke provincie en later ook wie er mee gaat doen met de finale. Op deze manier kun je mede Q'ers ontmoeten. (:
    Als je meedoet, even je voornaam en categorie(ën) opgeven. + of je door bent naar de finale, nadat het is geweest.
    Of je kunt ook alleen komen kijken, in dat geval kan ik je eronder zetten als toeschouwer.
    Succes iedereen die mee doet!

    Noord-Holland 24/02
    -Backfire / Sarah / Expo.
    Flevoland 9/03
    -
    Friesland 10/03
    -
    Limburg 10/03
    -SPECS / Jolijn / taal.
    -Patholoog / Manon / Taal & expo.
    Zeeland 17/03
    -
    Overijssel 23/03
    -
    Gelderland 24/03
    -
    Noord-Brabant 1/04
    -Licet / Fenna / Expo.
    Amsterdam 14/04
    -
    Drenthe 14/04
    -
    Zuid-Holland (1) 28/04
    -
    Utrecht 11/05
    -
    Groningen 1/06
    -
    Zuid-Holland(2) 26/05
    -

    Finale 29/06
    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even iets anders. Amsterdam valt toch onder Noord - Holland


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Even iets anders. Amsterdam valt toch onder Noord - Holland


    - Grapje

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 8:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DamnBieber schreef:
    Even iets anders. Amsterdam valt toch onder Noord - Holland


    Ja, maar daar hebben ze aparte voorrondes blijkbaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zou ik me dan nog een keer kunnen inschrijven voor Amsterdam? Haha.
    Fotooooo's:




    i put the fun in funeral




    i put the fun in funeral




    Als jullie wat over het werk willen weten, vertel ik het maar al te graag ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:20 ]


    i put the fun in funeral

    @Backfire, daar hoef je je toch niet voor te schamen? Ziet er goed uit, hoor!

    Ik zit nog steeds te twijfelen of ik me in ga schrijven voor Drenthe of Groningen. Ik heb nog steeds geen uitgewerkt idee namelijk, voor taal. Als ik meedoe, zet ik het hier neer!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    @Backfire, nee, helaas, dat mag niet. 'Je mag met je inzending maar in één regio mee doen.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lexus schreef:
    Awesome, hadden we dit in 2010 maar gehad (toen ik mee dee)
    Helaas doe ik dit jaar niet mee ;(

    Toen deed ik mee! Ik kon het echt nergens vinden, er scheen toen al wel een topic te zijn maar daar had heel lang niemand op gereageerd. Dit jaar doe ik helaas niet mee, dus dat gaat ook niet meer gebeuren. Het was echt super =)
    Was jij toen ook in Utrecht of ergens anders?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Toen deed ik mee! Ik kon het echt nergens vinden, er scheen toen al wel een topic te zijn maar daar had heel lang niemand op gereageerd. Dit jaar doe ik helaas niet mee, dus dat gaat ook niet meer gebeuren. Het was echt super =)
    Was jij toen ook in Utrecht of ergens anders?


    Nee, was in groningen. Ik was wel naar de finale door, in amsterdam.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Nee, was in groningen. Ik was wel naar de finale door, in amsterdam.

    Ahja, ik niet. Nou, ik was 3de dus had een kaartje om te kunnen gaan. Maar ik vergat het totaal.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ahja, ik niet. Nou, ik was 3de dus had een kaartje om te kunnen gaan. Maar ik vergat het totaal.


    Dat is ook al heel wat 3e ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Backfire schreef:
    ....

    Als jullie wat over het werk willen weten, vertel ik het maar al te graag ^^


    Sorry dat ik het vraag maar, ik ben heel nieuwsgierig wat voor feedback je op je werk kreeg.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het vraag maar, ik ben heel nieuwsgierig wat voor feedback je op je werk kreeg.


    Tijdens de rondleiding zelf geeft de jury geen commentaar en aangezien ik het beoordelingsformulier niet heb gekregen, weet ik het niet. En vanwaar 'sorry dat ik het vraag'?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Tijdens de rondleiding zelf geeft de jury geen commentaar en aangezien ik het beoordelingsformulier niet heb gekregen, weet ik het niet. En vanwaar 'sorry dat ik het vraag'?


    Ow hahaha gewoon beleefdheid, ik vind het soms moeilijk over kritiek te praten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'