• Haaaii <3
    Mensen Annelies heeft een nieuwe SA ontworpen namelijk: SA ; Runaway. Op sommige stukken herken ik mezelf erin, omdat dit ook like, sommige dingen, niet allemaal gebeurt zijn met mij. De link voor de Sa
    http://www.quizlet.nl/quiz/256995/sa--runaway/

    En dan een klein stukje;

    Stil keek ik voor me uit, naar het groene bord dat aan de muur hing. "Alizée? Let eens op." Vaag hoorde ik ergens op de achtegrond de stem van Mnr De Bruyn,onze leraar godsdienst tegen me bulderen. Hij sprak over Jezus zijn drempels, toch voor zover ik kon volgen. Ik zat in het eerste jaar Latijn. Moeilijk? Neen,dat viel wel mee. Het enige moeilijke voor mij was Jolien, dat kind dat, hoe zeg ik het, heel de klas tegen me opzette behalve 1 iemand, Virginie. Zij was het enig slimme meisje in de klas,tot nu toe nog.

    Dankje ^-^

    xoxo'

    ik ga hem wel maken, zou je mijn stand alone "The Waves Of Yesterday" willen proberen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb hem gemaakt, hij is werkelijk heel mooi. :3

    Ik heb hem gemaakt, hij is werkelijk heel mooi. :3


    Thank you =)

    Hij is super mooi.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nog lieve mensjes (A)

    Ik heb 'em gedaan, en ik vind 'em echt super! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, Meneer De Bruyn, zo noemt mijn Fysica Leerkracht, die me heeft gebuisd en dan met een smile naar mij komt met de melding dat ik beter moet gaan studeren.
    Achja, whatever. Ik ga hem maken! :')


    Tanya is de beste.

    Omg, Meneer De Bruyn, zo noemt mijn Fysica Leerkracht, die me heeft gebuisd en dan met een smile naar mij komt met de melding dat ik beter moet gaan studeren.
    Achja, whatever. Ik ga hem maken! :')


    Dankje ^-^

    Ik heb 'em gedaan, en ik vind 'em echt super! <33.


    Thankyou

    ilovethisstandalone.
    Omdat ik weet hoe het is om gepest te worden, en buiten gesloten te worden. zelfs door je vriendinnnen...
    maar goed, iLOVEthis. :]