• Ik had vanavond met m'n ex afgesproken, precies een jaar geleden, voor de relatie en alles, deden we dat ook precies zo. Buiten afspreken want we waren te verlegen om bij elkaar binnen te komen. Hij zat altijd op me te wachten, want ik was altijd te laat. En het eerste half uur zouden we niet zeggen, alleen een afstandelijke knuffel als begroeting, omdat de rest te awkward was. Dat hadden we nu dus ook, hij had namelijk een ander. We hebben hele heftige ruzie gehad, en ik heb op school zelfs poging gedaan om hem in elkaar te slaan, maar Kevin trok me weg. Zondag hadden we het weer goed gemaakt en besloten we als vrienden verder te gaan.
    Vandaag was het dus precies een maand uit, en eigenlijk zouden we vandaag 10 maanden hebben gehad. Maar hij heeft nu met een vriendin van me. Ik zag na een uurtje ook een zwarte ring om zijn vinger, die ring kende ik. Mijn beste vriendin had die eerst ook voor haar ex. In de binnenkant stond 'Love till death', ik moest me best wel inhouden om geen tranen los te laten. Maar vlak voor we afscheid gingen nemen zei hij dat hij me iets moest vertellen, maar hij kreeg het er niet uit. Uiteindelijk zijn we allebij weggereden, kwam hij niet veel later achter me aan. Dus ik vraag wat er was, zei hij 'ik dacht dat ik de moed had om het te vertellen, maar dat lukte niet meer'.

    Ik zit nu dus thuis, we zijn al even aan het smsen, wilde hij me vertellen dat hij me toch nog leuk vond. En toen zei ik dat het wederzijds was, maar dat na alles wat er is gebeurt en omdat ik dat niet nog eens mee wil maken, dat ik het rustig aan wilde doen. Geen overhaastte relatie meer nemen en eigenlijk wil ik ook voor mezelf kijken of hij het geduld voor me heeft. En dan pas krijgt hij mijn volledige vertrouwen terug. Ik kreeg als antwoord, dat hij sowieso eerst aan zichzelf wilde bewijzen dat hij me geen pijn meer zou doen.
    Ik zie deze hele maand als één grote wake-up call. Het heeft me geleerd voor mezelf op te komen en beter op me te letten. Ik ken zijn acties nu en de gevolgen. Ik heb zelfs de kans gekregen om ze te leren kennen en hij heeft me boos genoeg gekregen om het ook weldegelijk tegen hem te zeggen. Wat ik eerder nooit had gekunt.

    Maar, noem me naif, maar ik vind dit toch wel bijzonder toeval... Voordat we elkaar kenden stalkten we elkaar op school, toen we elkaar leerde kennen sloeg er meteen een vlam over. Na precies negen maanden gaat het uit, precies één maand later is het, niet aan, maar wel duidelijk dat er nog een kans in zit. En ik voel me ook zielsgelukkig, wetend dat ik zijn liefde heb.

    Het enige waar ik doodsbang voor ben, is iedereen zijn/haar reactie, het voelt alsof ik mensen teleurstel. En ik weet dat ik dat doe, maar onterecht. Meh.
    Achja, teminste toch nog een happy 19 februari, maar niet zorgeloos...

    Edit: Okay fitst of all het niet recente, hij heeft het uitgemaakt okay :W Ik legde me er alleen bij neer omdat ik geen relaties wilde verpesten, aangezien hij toen met Pleuni nam ._.
    Second of all, I'm fine. Ik heb mezelf zeker niet teleurgesteld, ik heb goed op mijn tellen gelet. Gisteren had hij die Love till death ring nog om en toen heb ik bij mezelf alvast de knop om gezet, mijn hoop voor een groot deel weggegooit en ben ik me veel afstandelijker gaan gedragen. Hij heeft het gisteravond dus met Pleuni uitgemaakt, terwijl ik bezig was met de open dag van school (wat overigens superleuk was, mehehe). Nou vandaag op school, had hij nog steeds die ring om en toen had ik zoiets van 'okay, haha, nee.' Dus ik nog een tikkeltje afstandelijker gaan doen. En zoals 'ie vroeger "was" kon 'ie daar niet tegen en ging 'ie gelijk een ander zoeken. En hij deed precies aan mijn verwachtigen, ik kom thuis na een middagje school 'it isn't the same anymore' in een smsje'.

    En guess what? Ik kwam niet meer bij

    Anyway, waar het op neer komt: ik heb wel echt uitgekeken, op de details gelet en deze keer heb ik die details ook echt onthouden en er iets mee gedaan (in dit geval die ring). Hij is me nu weer beu en eerlijk gezegt, ik voel me niet gekwetst niks niet, sterker nog, ik heb hardstikke solo-lol hierzo om m'n 'ga eens zitten'. Al vijf minuten. Het is niet dat ik er niets van geleerd heb, waar ik eigenlijk wel bang voor was, zóóóó dom ben ik nou blijkbaar ook weer niet :3 En nee, deze keer ga ik niet beloven dat ik hem geen kans meer geef, dat heb ik ook geleerd. Ik ga het wel proberen, om het niet meer te doen, maar beloven daar stop ik mee in dit soort gevallen (cat)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:44 ]


    Let it come and let it be

    Jij bent wel heel makkelijk terug te winnen, zeg. Hij flikt je een hoop shit en jij zegt 'helemaal klaar' met hem te zijn. Vervolgens hoeft hij alleen maar te zeggen dat hij je mist en jij bent alweer om. Verder denk je er niet over na hoe erg je je vriendin hiermee gaat kwetsen en dan heb ik het nog niet eens over die waardeloze gozer, die doodleuk tegen jou begint te verkondigen dat hij je leuk vindt terwijl hij een fucking vriendin heeft.


    ars moriendi

    Je laat me aan een goede vriendin van me denken. Ze kan soms heel naïef zijn en heeft daardoor een aantal foute keuzes gemaakt als het om jongens gaat. Het enige wat ik tegen je wil zeggen, is dat je beter bij die jongen uit de buurt kan blijven. Hij gaat niet veranderen, hoe graag je dat ook zou willen. Vergeet hem gewoon. En ja, dat is moeilijk, maar als je echt zoveel geleerd hebt de afgelopen tijd moet dat je lukken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Edit: Okay fitst of all het niet recente, hij heeft het uitgemaakt okay :W Ik legde me er alleen bij neer omdat ik geen relaties wilde verpesten, aangezien hij toen met Pleuni nam ._.
    Second of all, I'm fine. Ik heb mezelf zeker niet teleurgesteld, ik heb goed op mijn tellen gelet. Gisteren had hij die Love till death ring nog om en toen heb ik bij mezelf alvast de knop om gezet, mijn hoop voor een groot deel weggegooit en ben ik me veel afstandelijker gaan gedragen. Hij heeft het gisteravond dus met Pleuni uitgemaakt, terwijl ik bezig was met de open dag van school (wat overigens superleuk was, mehehe). Nou vandaag op school, had hij nog steeds die ring om en toen had ik zoiets van 'okay, haha, nee.' Dus ik nog een tikkeltje afstandelijker gaan doen. En zoals 'ie vroeger "was" kon 'ie daar niet tegen en ging 'ie gelijk een ander zoeken. En hij deed precies aan mijn verwachtigen, ik kom thuis na een middagje school 'it isn't the same anymore' in een smsje'.

    En guess what? Ik kwam niet meer bij. Pleuni belde me toen ook op 'sorry Sev, je had gelijk, hij is een klootzak'. *hele verhaal uitgelegt* 'Kortom, hij met sprak mij af, vond me opeens weer leuk. Door wat er gebeurt is werkte ik niet goed mee, vond 'ie mij ook niet meer leuk.' Wij ook weer samen gelachen.

    En nu sms ik heel serieus met 'm over wat 'ie doet zegt 'ie
    'laat het zetten'
    'wat'
    'mij'
    Kom ik heel kinderachtig aan
    'ga eens zitten :'D'

    Nee oké, slechte humor. Anyway, waar het op neer komt: ik heb wel echt uitgekeken, op de details gelet en deze keer heb ik die details ook echt onthouden en er iets mee gedaan (in dit geval die ring). Hij is me nu weer beu en eerlijk gezegt, ik voel me niet gekwetst niks niet, sterker nog, ik heb hardstikke solo-lol hierzo om m'n 'ga eens zitten'. Al vijf minuten. Het is niet dat ik er niets van geleerd heb, waar ik eigenlijk wel bang voor was, zóóóó dom ben ik nou blijkbaar ook weer niet :3 En nee, deze keer ga ik niet beloven dat ik hem geen kans meer geef, dat heb ik ook geleerd. Ik ga het wel proberen, om het niet meer te doen, maar beloven daar stop ik mee in dit soort gevallen (cat)

    Okay, mijn :W smiley werkt niet meer, dat wordt beltegoed informeren en als het meezit credits bestellen XD

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:44 ]


    Let it come and let it be

    Hmm, moeten we hieruit opmaken dat je 'm lekker 'laat zitten'? Zou een verstandige keuze van je zijn. Lach die vent gewoon lekker uit met je vriendin.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Hmm, moeten we hieruit opmaken dat je 'm lekker 'laat zitten'? Zou een verstandige keuze van je zijn. Lach die vent gewoon lekker uit met je vriendin.

    Ik doe hard m'n best en dat zal ik blijven doen, ik ga geen stappen naar 'm toe zetten, alleen vind ik het moeilijk te weerstaan als hij het doet. Maar ik heb wel van de vorige keer heel goed geleerd om dingen bij hem gewoon helemaal niet door de vingers te zien en ik let een stuk beter op ;3


    Let it come and let it be

    Huh? Wtf? Nu is het weer opeens uit? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik snap er geen ruk meer van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap er geen ruk meer van :Y)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Dus als hij naar jou toe komt ben jij makkelijk om te krijgen? (:


    I still think of the guitar bible.

    Combustible schreef:
    Edit: Okay fitst of all het niet recente, hij heeft het uitgemaakt okay :W Ik legde me er alleen bij neer omdat ik geen relaties wilde verpesten, aangezien hij toen met Pleuni nam ._.
    Second of all, I'm fine. Ik heb mezelf zeker niet teleurgesteld, ik heb goed op mijn tellen gelet. Gisteren had hij die Love till death ring nog om en toen heb ik bij mezelf alvast de knop om gezet, mijn hoop voor een groot deel weggegooit en ben ik me veel afstandelijker gaan gedragen. Hij heeft het gisteravond dus met Pleuni uitgemaakt, terwijl ik bezig was met de open dag van school (wat overigens superleuk was, mehehe). Nou vandaag op school, had hij nog steeds die ring om en toen had ik zoiets van 'okay, haha, nee.' Dus ik nog een tikkeltje afstandelijker gaan doen. En zoals 'ie vroeger "was" kon 'ie daar niet tegen en ging 'ie gelijk een ander zoeken. En hij deed precies aan mijn verwachtigen, ik kom thuis na een middagje school 'it isn't the same anymore' in een smsje'.

    En guess what? Ik kwam niet meer bij. Pleuni belde me toen ook op 'sorry Sev, je had gelijk, hij is een klootzak'. *hele verhaal uitgelegt* 'Kortom, hij met sprak mij af, vond me opeens weer leuk. Door wat er gebeurt is werkte ik niet goed mee, vond 'ie mij ook niet meer leuk.' Wij ook weer samen gelachen.

    En nu sms ik heel serieus met 'm over wat 'ie doet zegt 'ie
    'laat het zetten'
    'wat'
    'mij'
    Kom ik heel kinderachtig aan
    'ga eens zitten :'D'

    Nee oké, slechte humor. Anyway, waar het op neer komt: ik heb wel echt uitgekeken, op de details gelet en deze keer heb ik die details ook echt onthouden en er iets mee gedaan (in dit geval die ring). Hij is me nu weer beu en eerlijk gezegt, ik voel me niet gekwetst niks niet, sterker nog, ik heb hardstikke solo-lol hierzo om m'n 'ga eens zitten'. Al vijf minuten. Het is niet dat ik er niets van geleerd heb, waar ik eigenlijk wel bang voor was, zóóóó dom ben ik nou blijkbaar ook weer niet :3 En nee, deze keer ga ik niet beloven dat ik hem geen kans meer geef, dat heb ik ook geleerd. Ik ga het wel proberen, om het niet meer te doen, maar beloven daar stop ik mee in dit soort gevallen (cat)

    Okay, mijn :W smiley werkt niet meer, dat wordt beltegoed informeren en als het meezit credits bestellen XD

    Oftewel, het hele verhaal is in twee dagen tijd volledig omgedraaid. Lolwtf, nou, die liefde zal diep hebben gezeten dan.

    Oh en wtf is dat trouwens met die "love till death" ring die je vriendin blijkbaar aan al haar vriendjes uitdeelt. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oftewel, het hele verhaal is in twee dagen tijd volledig omgedraaid. Lolwtf, nou, die liefde zal diep hebben gezeten dan.

    Oh en wtf is dat trouwens met die "love till death" ring die je vriendin blijkbaar aan al haar vriendjes uitdeelt. :')

    Daar weet jij niks van, dat meen ik. Maar als je - je verwachtingen opzij zet, is er niet veel meer om van teleurgesteld te raken, sowieso ik ben genoeg gewend, dit steld niets meer voor. Als ik echt zo weinig om 'm gaf was ik al die tijd niet bij 'm geweest en had ik 'm niet eens een zoveelste kans opnieuw willen geven. Ik vind het ergens best kutdat het zo moet, maar tegelijkertijd ben ik blij dat het zo snel moet. Ik heb alleen geen zin meer om steeds in een hoekje te gaan kruipen en een partij te gaan zitten janken, dat heb ik al genoeg gedaan.

    En die ring deelt ze niet aan al haar vriendjes uit, ze had er één voor hem en voor haar, maar hij hield 'm gewoon om nadat het uit was. Blijkbaar omdat hij 'm mooi vond.

    Ik vind het best beledigend dat je er zo'n oordeeld, je kent haar niet en je hebt ook geen idee hoe ik tegenover hem sta buiten die situatie die ik net beschreef. Ik ben niet altijd de slimste, maar daar lijden mijn gevoelens die ik voor iemand kan hebben voor zover ik weet niet onder.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Daar weet jij niks van, dat meen ik. Maar als je - je verwachtingen opzij zet, is er niet veel meer om van teleurgesteld te raken, sowieso ik ben genoeg gewend, dit steld niets meer voor. Als ik echt zo weinig om 'm gaf was ik al die tijd niet bij 'm geweest en had ik 'm niet eens een zoveelste kans opnieuw willen geven. Ik vind het ergens best kutdat het zo moet, maar tegelijkertijd ben ik blij dat het zo snel moet. Ik heb alleen geen zin meer om steeds in een hoekje te gaan kruipen en een partij te gaan zitten janken, dat heb ik al genoeg gedaan.

    En die ring deelt ze niet aan al haar vriendjes uit, ze had er één voor hem en voor haar, maar hij hield 'm gewoon om nadat het uit was. Blijkbaar omdat hij 'm mooi vond.

    Ik vind het best beledigend dat je er zo'n oordeeld, je kent haar niet en je hebt ook geen idee hoe ik tegenover hem sta buiten die situatie die ik net beschreef. Ik ben niet altijd de slimste, maar daar lijden mijn gevoelens die ik voor iemand kan hebben voor zover ik weet niet onder.

    Ik vind het gewoon een nogal ingewikkeld onduidelijk verhaal, haha.

    Ik zag na een uurtje ook een zwarte ring om zijn vinger, die ring kende ik. Mijn beste vriendin had die eerst ook voor haar ex. In de binnenkant stond 'Love till death',


    Ik vind gewoon dat je heel erg moet uitkijken met meteen maar zeggen dat je van iemand houd. Die woorden verliezen zoveel waarde als je dat zo snel al zegt, vooral als je nog zo jong bent. Zo'n ring is trouwens ook extra ironisch als het dan uitgaat.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat je heel erg moet uitkijken met meteen maar zeggen dat je van iemand houd. Die woorden verliezen zoveel waarde als je dat zo snel al zegt, vooral als je nog zo jong bent. Zo'n ring is trouwens ook extra ironisch als het dan uitgaat.

    Hij is de enige tegen wie ik dat heb gezegd ;3 (basisschool/vriendinnen/huisdieren/familie niet meegeteld) Ik zeg zoiets niet zo snel, ik ben al anderhalfjaar met vriendinnen flink jongensjacht geweest en andersom, alleen de gedachte dat hij het zo snel zegt en ik zo langzaam blijft pijnlijk xd


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Hij is de enige tegen wie ik dat heb gezegd ;3 (basisschool/vriendinnen/huisdieren/familie niet meegeteld) Ik zeg zoiets niet zo snel, ik ben al anderhalfjaar met vriendinnen flink jongensjacht geweest en andersom, alleen de gedachte dat hij het zo snel zegt en ik zo langzaam blijft pijnlijk xd

    Ja, dat begrijp ik wel. Ik heb dat ook al met eerdere vriendjes meegemaakt, dat ze zeggen dat ze van me houden en ik zoiets heb van: "Dude, easy there." Toch awkward om het dan niet terug te zeggen inderdaad. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, dat begrijp ik wel. Ik heb dat ook al met eerdere vriendjes meegemaakt, dat ze zeggen dat ze van me houden en ik zoiets heb van: "Dude, easy there." Toch awkward om het dan niet terug te zeggen inderdaad. :')

    Mijn ex is nog steeds obsessief met me bezig, hij zei na twee weken al dat hij "zo ontzettend veel van me houdt". Nu wil hij me dolgraag terug, maar ik ben niet meer voor zijn karretje te spannen. :Y)
    Nog steeds is hij "lost in thought" en was ik "de ware". We hadden maar anderhalve maand, lolololol. Over snel in het diepe gaan gesproken...


    "Well, well. Look who we've got here!"