• Ik had vanavond met m'n ex afgesproken, precies een jaar geleden, voor de relatie en alles, deden we dat ook precies zo. Buiten afspreken want we waren te verlegen om bij elkaar binnen te komen. Hij zat altijd op me te wachten, want ik was altijd te laat. En het eerste half uur zouden we niet zeggen, alleen een afstandelijke knuffel als begroeting, omdat de rest te awkward was. Dat hadden we nu dus ook, hij had namelijk een ander. We hebben hele heftige ruzie gehad, en ik heb op school zelfs poging gedaan om hem in elkaar te slaan, maar Kevin trok me weg. Zondag hadden we het weer goed gemaakt en besloten we als vrienden verder te gaan.
    Vandaag was het dus precies een maand uit, en eigenlijk zouden we vandaag 10 maanden hebben gehad. Maar hij heeft nu met een vriendin van me. Ik zag na een uurtje ook een zwarte ring om zijn vinger, die ring kende ik. Mijn beste vriendin had die eerst ook voor haar ex. In de binnenkant stond 'Love till death', ik moest me best wel inhouden om geen tranen los te laten. Maar vlak voor we afscheid gingen nemen zei hij dat hij me iets moest vertellen, maar hij kreeg het er niet uit. Uiteindelijk zijn we allebij weggereden, kwam hij niet veel later achter me aan. Dus ik vraag wat er was, zei hij 'ik dacht dat ik de moed had om het te vertellen, maar dat lukte niet meer'.

    Ik zit nu dus thuis, we zijn al even aan het smsen, wilde hij me vertellen dat hij me toch nog leuk vond. En toen zei ik dat het wederzijds was, maar dat na alles wat er is gebeurt en omdat ik dat niet nog eens mee wil maken, dat ik het rustig aan wilde doen. Geen overhaastte relatie meer nemen en eigenlijk wil ik ook voor mezelf kijken of hij het geduld voor me heeft. En dan pas krijgt hij mijn volledige vertrouwen terug. Ik kreeg als antwoord, dat hij sowieso eerst aan zichzelf wilde bewijzen dat hij me geen pijn meer zou doen.
    Ik zie deze hele maand als één grote wake-up call. Het heeft me geleerd voor mezelf op te komen en beter op me te letten. Ik ken zijn acties nu en de gevolgen. Ik heb zelfs de kans gekregen om ze te leren kennen en hij heeft me boos genoeg gekregen om het ook weldegelijk tegen hem te zeggen. Wat ik eerder nooit had gekunt.

    Maar, noem me naif, maar ik vind dit toch wel bijzonder toeval... Voordat we elkaar kenden stalkten we elkaar op school, toen we elkaar leerde kennen sloeg er meteen een vlam over. Na precies negen maanden gaat het uit, precies één maand later is het, niet aan, maar wel duidelijk dat er nog een kans in zit. En ik voel me ook zielsgelukkig, wetend dat ik zijn liefde heb.

    Het enige waar ik doodsbang voor ben, is iedereen zijn/haar reactie, het voelt alsof ik mensen teleurstel. En ik weet dat ik dat doe, maar onterecht. Meh.
    Achja, teminste toch nog een happy 19 februari, maar niet zorgeloos...

    Edit: Okay fitst of all het niet recente, hij heeft het uitgemaakt okay :W Ik legde me er alleen bij neer omdat ik geen relaties wilde verpesten, aangezien hij toen met Pleuni nam ._.
    Second of all, I'm fine. Ik heb mezelf zeker niet teleurgesteld, ik heb goed op mijn tellen gelet. Gisteren had hij die Love till death ring nog om en toen heb ik bij mezelf alvast de knop om gezet, mijn hoop voor een groot deel weggegooit en ben ik me veel afstandelijker gaan gedragen. Hij heeft het gisteravond dus met Pleuni uitgemaakt, terwijl ik bezig was met de open dag van school (wat overigens superleuk was, mehehe). Nou vandaag op school, had hij nog steeds die ring om en toen had ik zoiets van 'okay, haha, nee.' Dus ik nog een tikkeltje afstandelijker gaan doen. En zoals 'ie vroeger "was" kon 'ie daar niet tegen en ging 'ie gelijk een ander zoeken. En hij deed precies aan mijn verwachtigen, ik kom thuis na een middagje school 'it isn't the same anymore' in een smsje'.

    En guess what? Ik kwam niet meer bij

    Anyway, waar het op neer komt: ik heb wel echt uitgekeken, op de details gelet en deze keer heb ik die details ook echt onthouden en er iets mee gedaan (in dit geval die ring). Hij is me nu weer beu en eerlijk gezegt, ik voel me niet gekwetst niks niet, sterker nog, ik heb hardstikke solo-lol hierzo om m'n 'ga eens zitten'. Al vijf minuten. Het is niet dat ik er niets van geleerd heb, waar ik eigenlijk wel bang voor was, zóóóó dom ben ik nou blijkbaar ook weer niet :3 En nee, deze keer ga ik niet beloven dat ik hem geen kans meer geef, dat heb ik ook geleerd. Ik ga het wel proberen, om het niet meer te doen, maar beloven daar stop ik mee in dit soort gevallen (cat)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:44 ]


    Let it come and let it be

    Essentials schreef:
    Hoe moeilijk het ook kan zijn, uiteindelijk zal je toch moeten beslissen of hij het wel waard is. Je vertelt dat jullie knallende ruziek gehad hebben, hij een ander heeft en die ander heel toevallig een vriendin van je blijkt te zijn. Denk je dat je je vriendschap met haar op het spel zou willen zetten voor hém? En kan je ermee leven dat hij die dingen tegen je zegt, terwijl je weet dat hij een ander heeft (door een ring gesymboliseerd)?

    Desalniettemin ligt de keuze bij jou en als jij gelukkig van hem wordt, dan wens ik jou the best of luck, and all the happiness this world can provide.

    Oh, ik heb haar altijd gesteudn, ook in de tijd dat ze met hem had. Ik heb zo'n hekel aan die 'je mag niet daten met de vrienden van je ex' bro-code waar een vriend van mij het eerst over had. Je moet iedereen die kans op geluk gunnen, het is wel nasty als je er nog niet overheen bent en dat weet ze (wat in dit geval was), maar ik heb altijd gedacht vrienden boven vriendje, gelukkig nog iets waarin ik mijn woord hou wat betreft de kwestie met hem, haha XD


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Het doet me best goed om te horen eigenlijk dat ik neit de enige ben. Ik weet dat er een paar goed boos zullen worden, maar mijn echt hechte vrienden me blijven steunen (nadat ze me een mep hebben gegeven, althans). Maar ik denk ook niet dat ik het uberhaupt ooit zou kunnen afsluiten zonder naar mijn gevoel te luisteren, dan blijf je met de 'wat als' vraag. Ik denk dat ik liever nog een ellendig jaar doorga zoals ik het heb doorstaan de afgelopen 8 maanden (de eerste twee maanden waren nog gewoon leuk), dan dat ik loop met het idee dat ik misschien mijn liefde heb verspild en nooit meer iemand tegenkom iedere keer als ik singel ben.
    En daarom blijf ik dus ook doorsukkelen, puur door dat 'wat als'-gevoel. En het gaat me slopen, het gaat me keihard slopen en dat weet ik. En toch blijf ik met m'n domme hoofd achter hem aanlopen. Misschien ben ik op tijd met inzien dat het een sukkel is, misschien loop ik een andere jongen tegen het lijf. Misschien jij ook. Maar tot die tijd ben ik maar een sukkel. Als dat is hoe ik me gelukkig kan voelen op het moment nouja... dan doe ik het maar. Egoïsme muchos... Zucht. Wat doe ik mezelf aan :P


    Life is hard and then we die

    Combustible schreef:
    (...)
    Bijdeze Nikki, je hebt geen zelfvertrouwen :3
    Slaaplekker! <3


    Ik ben niet degene die mezelf helemaal verdedigd en flink los gaat, hoor. (cat)
    Als je geen reactie van me wilt, moet je maar geen topic openen.
    Daarbij, best als je mij als de slechte ziet, als je denkt dat ik mezelf perfect vind en beter dan jou, weet ik het allemaal. Dan blijf jij lekker met die ass zitten en kom je weer uithuilen over weet ik veel hoelang omdat je opnieuw gekwetst bent of dat hij je weer wat aandoet. Ik zit er niet mee, jij wel. Nou, dan bemoei ik me er ook niet mee, ik heb gelukkig een redelijk prettig liefdesleven. :3

    Wat ook handig is, Chrome downloaden. Zit spellingscontrole op.


    Your make-up is terrible

    Oh gosh.. Jij hebt het echt niet makkelijk :o
    *Le epic big cyberhug*
    Je mag me altijd pb'en


    26 - 02 - '16

    Heel eerlijk gezegd moet ik de neiging onderdrukken om hier een plaatje van popcorn te plaatsen en ik denk dat jullie wel weten waarom ik dat wil doen.


    Physics is awesome

    Gamgee schreef:
    No offence, maar als je geen reacties van bepaalde mensen wilt, dan moet je niet een topic openen. Dan kan je dat verwachten :x

    Zij is de enige waarvan ik geen reactie wenste, maar dat begreep ze zelf ook wel :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Oh, ik heb haar altijd gesteudn, ook in de tijd dat ze met hem had. Ik heb zo'n hekel aan die 'je mag niet daten met de vrienden van je ex' bro-code waar een vriend van mij het eerst over had. Je moet iedereen die kans op geluk gunnen, het is wel nasty als je er nog niet overheen bent en dat weet ze (wat in dit geval was), maar ik heb altijd gedacht vrienden boven vriendje, gelukkig nog iets waarin ik mijn woord hou wat betreft de kwestie met hem, haha XD


    Dan is het goed toch (: ! Veel succes met toch nog je 'beslissing', en als je ervoor kiest toch verder te gaan met hem, dan wens ik jullie veel geluk samen (: !


    I believe in yesterday.

    Volg je hart (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik ben niet degene die mezelf helemaal verdedigd en flink los gaat, hoor. (cat)
    Als je geen reactie van me wilt, moet je maar geen topic openen.
    Daarbij, best als je mij als de slechte ziet, als je denkt dat ik mezelf perfect vind en beter dan jou, weet ik het allemaal. Dan blijf jij lekker met die ass zitten en kom je weer uithuilen over weet ik veel hoelang omdat je opnieuw gekwetst bent of dat hij je weer wat aandoet. Ik zit er niet mee, jij wel. Nou, dan bemoei ik me er ook niet mee, ik heb gelukkig een redelijk prettig liefdesleven. :3

    Wat ook handig is, Chrome downloaden. Zit spellingscontrole op.

    Dat vind ik een hele mooie deal! :3

    Ik heb Chrome, maar die spellingscontrole is engels dus ik zie overal rode lijntjes.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Dat vind ik een hele mooie deal! :3

    Ik heb Chrome, maar die spellingscontrole is engels dus ik zie overal rode lijntjes.


    Oh, dan moet je even met rechts erop klikken en dan opties voor spellingscontrole en Nederlands kiezen.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En daarom blijf ik dus ook doorsukkelen, puur door dat 'wat als'-gevoel. En het gaat me slopen, het gaat me keihard slopen en dat weet ik. En toch blijf ik met m'n domme hoofd achter hem aanlopen. Misschien ben ik op tijd met inzien dat het een sukkel is, misschien loop ik een andere jongen tegen het lijf. Misschien jij ook. Maar tot die tijd ben ik maar een sukkel. Als dat is hoe ik me gelukkig kan voelen op het moment nouja... dan doe ik het maar. Egoïsme muchos... Zucht. Wat doe ik mezelf aan :P

    Precies, sowieso als hij me de bodem van de afgrond laat zien wordt ik wel wakker, tot die tijd houd ik vol. Daar ken ik mezelf goed genoeg voor, ik dacht alleen de bodem te hebben gezien, maar dat was waarschijnlijk gewoon een uitstekende rots. Hij zal me of helpen klimmen, of er vanaf duwen, met beiden ben ik gelukkig. Ofwel een mooie tijd, ofwel ik kan het afsluiten.


    Let it come and let it be

    Michonne schreef:
    (...)

    Oh, dan moet je even met rechts erop klikken en dan opties voor spellingscontrole en Nederlands kiezen.

    Done. Ben benieuwd over hoelang ' ie terug switched.


    Let it come and let it be



    Je kunt dolverliefd op iemand zijn, maar dat betekent nog niet dat het verstandig is (weer) een relatie te proberen aan te knopen. Als de ander je niet leuk vindt/slecht behandelt/bedreigt met messen/in elkaar mept is het verstandiger om hem of haar los te laten en een ander te zoeken. Wat als en misschien zijn vrij nutteloos. Mensen zijn wie ze zijn, en ze veranderen niet of nauwelijks. En het weinige wat mensen veranderen komt alleen omdat ze dat zelf willen: Niemand verandert omwille van een ander. Als je dus iemand leuk vindt en de gevoelens zijn misschien wel wederzijds maar jullie passen niet bij elkaar, moet je niks beginnen. Zeker niet als het al eens mis gegaan is. But yeah. Mensen veranderen niet, en zeker niet om wat een ander hen verteld, dus vrees dat je niet zult luisteren. Maar ik hou nou eenmaal van mijn eigen stem :Y)

    Enfin, ik wens je alvast veel success met jezelf bij elkaar rapen wanneer het misgaat (mocht je inderdaad weer een relatie aanknopen met iemand die je in het verleden veel pijn heeft gedaan en die nu rondloopt met een ring van een ander om zijn vinger)

    PS: even voor diegene die volg je hart zei: Het volgen van je hart is bullshit. Het volgen van je verstand is bullshit. Luister naar beiden, je hebt allebei gekregen met een reden 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Heb ik niet in meerdere topics klaagverhalen gezien over hoe kut je ex wel niet is? En dat hij je heeft geslagen? Dan lijkt het me vrij duidelijk wat je moet doen. En dat is dus niet vrolijk opnieuw met hem bezig gaan en doen alsof er niets gebeurd is. Het is uitgegaan met een rede. Alsof hij in die maand tijd ineens veranderd is. Doe eens niet zo naïef en denk even na.

    .......................................................................................... [repeat x100] (cat)

    Sevda-ha, zucht, doe het nu niet. Je zegt het zelf al, je bent ongelooflijk naïef. Je vergeet trouwens eigenwijs, je bent ook eigenwijs. Dit soort "gevallen" zijn er vaker geweest en dat is ook niet goed gegaan. Denk alsjeblieft niet dat het bij jou wel zo goed zal gaan. Die kans is nihil. Zoals Alwin al zegt, mensen veranderen niet of nauwelijks, mijn God, heel veel mensen worden niet eens volwassen! Daarnaast is het soms beter om iemand te laten gaan, ook al is er sprake van wederzijdse gevoelens. Volgens mij heeft Alwin dat ook al gezegd. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen; luister naar Alwin. :'D

    Nee, maar serieus, ik ben je vriendin en ik wil je steunen, maar je maakt het me wel erg moeilijk als je zulke dingen blijft doen. Hoe vaak heb je hem nu al een nieuwe kans gegeven? Precies. Hoe vaak ging dat fout? Oh, kijk nu. Hij verandert niet. Mensen veranderen echt niet omwille van een ander en.. godver-, Alwin steelt al mijn mama-teksten.
    Ik smeek je in dit geval naar me te luisteren en hem alsjeblieft te laten gaan. Die gast is niet goed. Niet voor jou, niet eens voor zichzelf. Het gaat gegarandeerd weer fout. Bovendien, hoe groot is nu serieus de kans dat hij de ware is? De kans dat je die op jouw leeftijd ontmoet is klein (daar bedoel ik niets mee, is op mijn leeftijd net zo klein) en anders, als hij het wel is, dan kom je hem later alsnog wel eens tegen, maar nu niet. Hij mag zichzelf eerst maar eens bewijzen en dat is niet zo 1, 2, 3 gebeurd. Ik denk dat je er iets te makkelijk over denkt. Geloof me, ik wil je steunen in alles wat je doet, maar dit zou gewoon weg dom, naïef en eigenwijs zijn. Mama has spoken.
    :W


    everything, in time