• Ik had vanavond met m'n ex afgesproken, precies een jaar geleden, voor de relatie en alles, deden we dat ook precies zo. Buiten afspreken want we waren te verlegen om bij elkaar binnen te komen. Hij zat altijd op me te wachten, want ik was altijd te laat. En het eerste half uur zouden we niet zeggen, alleen een afstandelijke knuffel als begroeting, omdat de rest te awkward was. Dat hadden we nu dus ook, hij had namelijk een ander. We hebben hele heftige ruzie gehad, en ik heb op school zelfs poging gedaan om hem in elkaar te slaan, maar Kevin trok me weg. Zondag hadden we het weer goed gemaakt en besloten we als vrienden verder te gaan.
    Vandaag was het dus precies een maand uit, en eigenlijk zouden we vandaag 10 maanden hebben gehad. Maar hij heeft nu met een vriendin van me. Ik zag na een uurtje ook een zwarte ring om zijn vinger, die ring kende ik. Mijn beste vriendin had die eerst ook voor haar ex. In de binnenkant stond 'Love till death', ik moest me best wel inhouden om geen tranen los te laten. Maar vlak voor we afscheid gingen nemen zei hij dat hij me iets moest vertellen, maar hij kreeg het er niet uit. Uiteindelijk zijn we allebij weggereden, kwam hij niet veel later achter me aan. Dus ik vraag wat er was, zei hij 'ik dacht dat ik de moed had om het te vertellen, maar dat lukte niet meer'.

    Ik zit nu dus thuis, we zijn al even aan het smsen, wilde hij me vertellen dat hij me toch nog leuk vond. En toen zei ik dat het wederzijds was, maar dat na alles wat er is gebeurt en omdat ik dat niet nog eens mee wil maken, dat ik het rustig aan wilde doen. Geen overhaastte relatie meer nemen en eigenlijk wil ik ook voor mezelf kijken of hij het geduld voor me heeft. En dan pas krijgt hij mijn volledige vertrouwen terug. Ik kreeg als antwoord, dat hij sowieso eerst aan zichzelf wilde bewijzen dat hij me geen pijn meer zou doen.
    Ik zie deze hele maand als één grote wake-up call. Het heeft me geleerd voor mezelf op te komen en beter op me te letten. Ik ken zijn acties nu en de gevolgen. Ik heb zelfs de kans gekregen om ze te leren kennen en hij heeft me boos genoeg gekregen om het ook weldegelijk tegen hem te zeggen. Wat ik eerder nooit had gekunt.

    Maar, noem me naif, maar ik vind dit toch wel bijzonder toeval... Voordat we elkaar kenden stalkten we elkaar op school, toen we elkaar leerde kennen sloeg er meteen een vlam over. Na precies negen maanden gaat het uit, precies één maand later is het, niet aan, maar wel duidelijk dat er nog een kans in zit. En ik voel me ook zielsgelukkig, wetend dat ik zijn liefde heb.

    Het enige waar ik doodsbang voor ben, is iedereen zijn/haar reactie, het voelt alsof ik mensen teleurstel. En ik weet dat ik dat doe, maar onterecht. Meh.
    Achja, teminste toch nog een happy 19 februari, maar niet zorgeloos...

    Edit: Okay fitst of all het niet recente, hij heeft het uitgemaakt okay :W Ik legde me er alleen bij neer omdat ik geen relaties wilde verpesten, aangezien hij toen met Pleuni nam ._.
    Second of all, I'm fine. Ik heb mezelf zeker niet teleurgesteld, ik heb goed op mijn tellen gelet. Gisteren had hij die Love till death ring nog om en toen heb ik bij mezelf alvast de knop om gezet, mijn hoop voor een groot deel weggegooit en ben ik me veel afstandelijker gaan gedragen. Hij heeft het gisteravond dus met Pleuni uitgemaakt, terwijl ik bezig was met de open dag van school (wat overigens superleuk was, mehehe). Nou vandaag op school, had hij nog steeds die ring om en toen had ik zoiets van 'okay, haha, nee.' Dus ik nog een tikkeltje afstandelijker gaan doen. En zoals 'ie vroeger "was" kon 'ie daar niet tegen en ging 'ie gelijk een ander zoeken. En hij deed precies aan mijn verwachtigen, ik kom thuis na een middagje school 'it isn't the same anymore' in een smsje'.

    En guess what? Ik kwam niet meer bij

    Anyway, waar het op neer komt: ik heb wel echt uitgekeken, op de details gelet en deze keer heb ik die details ook echt onthouden en er iets mee gedaan (in dit geval die ring). Hij is me nu weer beu en eerlijk gezegt, ik voel me niet gekwetst niks niet, sterker nog, ik heb hardstikke solo-lol hierzo om m'n 'ga eens zitten'. Al vijf minuten. Het is niet dat ik er niets van geleerd heb, waar ik eigenlijk wel bang voor was, zóóóó dom ben ik nou blijkbaar ook weer niet :3 En nee, deze keer ga ik niet beloven dat ik hem geen kans meer geef, dat heb ik ook geleerd. Ik ga het wel proberen, om het niet meer te doen, maar beloven daar stop ik mee in dit soort gevallen (cat)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:44 ]


    Let it come and let it be

    Je ex is niet voor niets je ex!
    Ik heb gewoonweg geen zin om uit te leggen waarom, aangezien dat door verschillende lieve mensjes al gezegd is in dit topic. Het is duidelijk dat je niet bepaald wilt luisteren, en dat je dat blijkbaar in het verleden ook niet heb gedaan. Ik ben hier nu 6 maanden lid en ik weet dus niet exact wat er allemaal is voorgevallen, maar ik kan zeker wel een hoop halen uit de voorgaande reacties.
    Doe je zin en wees naief, wees er maar trots op - dommer kan je niet zijn, maar verstand komt gelukkig met vallen en opstaan -.- maar kom niet klagen hier als het misgaat, want ik vrees ervoor dat de meeste van de reacties in dit topic dan nog vriendelijk zijn.
    Je moet inderdaad doen wat je zelf wilt en er is niemand die jou kan verplichten iets of juist niets te beginnen met die gast. Maar er zijn genoeg mensen geweest die je al hebben gewaarschuwd, en als je dat niet wilt aannemen, is dat aan jou. Het is jou leven. Je moet alleen niet verwachten dat mensen hier enthousiast met je mee gaan springen en je zullen steunen in je belachelijk naief gedoe. Je moet nog minder een schouderklopje verwachten van 'meid, je bent goed bezig' en het is precies dat waar je op lijkt te wachten, althans, zo kom je toch met je reacties op me over.
    Je mag me gerust betweterig vinden, maar geloof me, ik ga 10 jaar langer mee en i've been there waar jij nu zit. Ook toen ik 14 was. Ik heb weinig zin om m'n hele verhaal hier neer te schrijven, over die periode, dus deze ronde pas ik ook - ondanks dat ik redelijk open kan zijn over m'n leven :'D
    Maar als zelfs je eigen vriendinnen een bericht plaatsen - ik wijs dan echt naar het berichtvan Anguish, doe dan niet zo eigenwijs van 'jullie zeggen dit, dus ik doe dat'. Het is niet erg of schandelijk om naar andermans waarschuwingen te luisteren, ook al ben je naief of doe je je zo voor om je eigen zin door te drijven en te vergoelijken.
    Je beschuldigd Michionne ervan dat ze alles beter weet en dat ze zich te goed voelt, maar in deze steun ik haar - en geloof me, dat doe ik niet rap. bij niemand niet - maar het is precies andersom. Ze had haar reactie inderdaad wat tactvoller mogen brengen, misschien. Maar als er al een voorgeschiedenis is, begrijp ik haar zeker wel. Daarbij ben jij echt wel degene hier die z'n gelijk wilt krijgen, no matter what en je opmerkingen laten duidelijk blijken dat jij je beter voelt dan de meesten hier. Want jij bent o zo naief.
    Ik ga er verder niet op in en het is zeker niet om verder ruzie te maken, maar het moet fair blijven, tegenover iedereen. Je moet doen wat je zelf wilt, het is immers jou leven, maar je moet niet verwachten dat je daarin gesteund zal worden door anderen wanneer deze het anders bezien. Als je van bepaalde mensen geen reacties wil, of bepaalde dingen niet wilt horen, dan moet je gewoon geen topic openen. En tja, misschien kom ik nu behoorlijk bitchy over, dat maakt me niet uit. Ik moet het gewoon kwijt en dus laat ik mijn zegje ook even achter in dit topic.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aan de ene kant zou ik zeggen dat je dom en naïef bent, om het toch weer te proberen. Maar aan de andere kant; ik weet wat je meemaakt. Ik heb zelf ook in zo'n klotige situatie gezeten en heb hem uiteindelijk - tegen al het advies van vriendinnen in - het toch nog een kans gegeven. Het waren 7 geweldige maanden die er nog aan vast zaten, maar daarna kwamen we toch echt tot de conclusie dat wij gewoon niet samen hoorden zijn.
    Nu is hij nog steeds een van mijn beste vrienden (:

    Wat ik eigenlijk probeer te zeggen: laat je door je hart leiden, en niet door het advies van andere mensen. Je bent jong, en je moet ook je eigen fouten maken want uiteindelijk leer je daar van. Succes!


    To infinity and beyond •

    Misschien nog belangrijker dan de vraag of je anderen teleurstelt: ga je jezelf teleurstellen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Doe wat je niet laten ken mop, maar verwacht geen troostend commentaar als het weer uitgaat. Niemand kan jou vertellen of je wel of geen relatie met iemand neemt, want wat weten wij nou van jou? Van hem? Het enige beeld dat wij van jouw ex hebben kunnen maken is een ontzettende klootzak, dus het viel te voorspellen dat niet iedereen staat te juichen om jullie liefdesverklaringen.
    Ik hoop gewoon voor je dat geen gebroken hart meer oploopt en je kiest wat het beste voor je is, wat dat dan ook mag zijn.


    i put the fun in funeral

    Anguish schreef:
    .......................................................................................... [repeat x100] (cat)

    Sevda-ha, zucht, doe het nu niet. Je zegt het zelf al, je bent ongelooflijk naïef. Je vergeet trouwens eigenwijs, je bent ook eigenwijs. Dit soort "gevallen" zijn er vaker geweest en dat is ook niet goed gegaan. Denk alsjeblieft niet dat het bij jou wel zo goed zal gaan. Die kans is nihil. Zoals Alwin al zegt, mensen veranderen niet of nauwelijks, mijn God, heel veel mensen worden niet eens volwassen! Daarnaast is het soms beter om iemand te laten gaan, ook al is er sprake van wederzijdse gevoelens. Volgens mij heeft Alwin dat ook al gezegd. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen; luister naar Alwin. :'D

    Nee, maar serieus, ik ben je vriendin en ik wil je steunen, maar je maakt het me wel erg moeilijk als je zulke dingen blijft doen. Hoe vaak heb je hem nu al een nieuwe kans gegeven? Precies. Hoe vaak ging dat fout? Oh, kijk nu. Hij verandert niet. Mensen veranderen echt niet omwille van een ander en.. godver-, Alwin steelt al mijn mama-teksten.
    Ik smeek je in dit geval naar me te luisteren en hem alsjeblieft te laten gaan. Die gast is niet goed. Niet voor jou, niet eens voor zichzelf. Het gaat gegarandeerd weer fout. Bovendien, hoe groot is nu serieus de kans dat hij de ware is? De kans dat je die op jouw leeftijd ontmoet is klein (daar bedoel ik niets mee, is op mijn leeftijd net zo klein) en anders, als hij het wel is, dan kom je hem later alsnog wel eens tegen, maar nu niet. Hij mag zichzelf eerst maar eens bewijzen en dat is niet zo 1, 2, 3 gebeurd. Ik denk dat je er iets te makkelijk over denkt. Geloof me, ik wil je steunen in alles wat je doet, maar dit zou gewoon weg dom, naïef en eigenwijs zijn. Mama has spoken.
    :W


    ... (Cat)
    Ik geloof dat Mitchell de voorzitter is van de Alwin fanclub. Als je contact met hem opneemt kunt je vast lid worden ^.^


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kende de situatie niet toen je nog wel met je ex had, maar aan alle reacties te lezen was het alles behalve een mooie relatie. En ik wil niet zeggen dat het beter is om je ex je ex te laten, maar als zoveel mensen je in dit topic tegen proberen te houden zegt dat echt wel iets, nietwaar? Je kunt die reacties heel vervelend vinden, maar het enige wat ze willen voor jou, is zien dat je de juiste keuze maakt. Q is net een grote familie en de een brengt zijn mening directer dan de ander, maar het komt allemaal op hetzelfde neer. Ze hebben gezien hoeveel pijn je ex je gedaan heeft en ze zijn teleurgesteld te zien dat je het hem allemaal zo snel lijkt te vergeven. Het blijft jouw keuze en ik begrijp dat het heel mooi in je oren kan klinken dat hij je 'nog leuk vind', maar soms is dat gewoon niet genoeg. Daarnaast weet ik niet hoe het met z'n andere vriendin zit, maar denk na, zou hij zo makkelijk een ander nemen als hij echt wat voor jou zou voelen?


    You are beautiful, you are love.

    Anarose schreef:
    Soms moet je jongens/ mensen gewoon laten schieten.


    •*• Lululu •*•

    Anarose schreef:
    Soms moet je jongens/ mensen gewoon laten schieten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wilde zoveel dingen zeggen, maar alles is al gezegd door Alwin en mama Marleentje.
    Je hebt het niet voor niets beëindigd Sev, het zou dom zijn er weer aan te beginnen. En je zegt dat je zelfstandiger en afhankelijk bent geworden, dat blijkt niet. Als jij nog steeds naar hem terug kruipt, heeft hij duidelijk nog 'macht' over je. Je zegt dat je geleerd hebt beter voor jezelf op te komen, doen dan dan verdomme ook. Kies voor jezelf, laat hem gaan. Hij heeft je pijn gedaan en dat gaat hij weer doen. En als hij nu stiekem met jou afspreekt terwijl hij een nieuwe vriendin heeft, wat doet je dan denken dat hij wel volledig trouw aan jou zal zijn?
    Verbreek het contact voor een tijdje. Zie hem niet, spreek hem niet. Denk aan alle dingen die hij je heeft aangedaan, alles waar hij je doorheen heeft gesleept. Ik snap dat dit voor jou speciaal voelt, maar zo zullen er nog veel dingen speciaal gaan voelen in je leven. Maar toch is het beter ze te laten. Je moet weten wanneer je iets wel en niet moet nemen en dus is overduidelijk een NOPE. Probeer dat eens in te zien. En bedenk dan of je écht met hem verder wilt. Zo ja, ga je gang. Maar weet dat je weer teleurgesteld wordt.
    Je weet wat ze zeggen over ezels, wees een ezel (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    One thing, hij heeft met een vriendin van je, maar hij weet dat hij verliefd op je is? Waarom de fuck heeft hij zo snel een vriendin? En je weet zijn acties? Waarom doe je het jezelf dan aan. En what about that friend.


    SLOAN.

    Gefeliciteerd.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... (Cat)
    Ik geloof dat Mitchell de voorzitter is van de Alwin fanclub. Als je contact met hem opneemt kunt je vast lid worden ^.^

    Neh, ik heb geen Alwin fanclub. Ik ben het gewoon vaak eens met wat je zegt, meer niet. Scheelt me weer moeite om wat te typen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je lijkt mijn zus en haar vroegére vriendje wel. Als hij jou echt ooit geslagen heeft begrijp ik helemaal niks van hoe je ooit met zo'n iemand verder kan gaan. Ik zou hem in zijn ballen schoppen. Maar ik weet niet veel van jou liefdes leven als andere mensen die blijkbaar andere forums van je gelezen hebben.


    I still think of the guitar bible.

    Nightray schreef:
    Gefeliciteerd.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik ben niet degene die mezelf helemaal verdedigdt en flink los gaat, hoor. (cat)
    Als je geen reactie van me wilt, moet je maar geen topic openen.
    Daarbij, best als je mij als de slechte ziet, als je denkt dat ik mezelf perfect vind en beter dan joujij, weet ik het allemaal. Dan blijf jij lekker met die ass zitten en kom je weer uithuilen over weet ik veel hoelang omdat je opnieuw gekwetst bent of dat hij je weer wat aandoet. Ik zit er niet mee, jij wel. Nou, dan bemoei ik me er ook niet mee, ik heb gelukkig een redelijk prettig liefdesleven. :3

    Wat ook handig is, Chrome downloaden. Zit spellingscontrole op.


    Omdat ik het niet kan laten na je spellingscontrole opmerking. Sorry!


    Bad decisions make good stories.