• xD

Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

Zo oud.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Het had grappiger geweest als hij ook echt door het ijs was gezakt nadat hij op het ijs klopte met zijn vuisten XD

Life is hard and then we die

Aow.

DarkSavior schreef:
    Zo oud.

i put the fun in funeral

Ik heb het geluid niet aanstaan.. Schreeuwt hij nu van pijn/verdriet, of moet hij nu lachen? o.o
    Verder vind ik het niet zo heel leuk, sorry.

everything, in time

Anguish schreef:
    Ik heb het geluid niet aanstaan.. Schreeuwt hij nu van pijn/verdriet, of moet hij nu lachen? o.o
    Verder vind ik het niet zo heel leuk, sorry.

Van het lachen ^^
    Best wel fail inderdaad, maar niet zo geweldig grappig ><

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

O m gwaarschijnlijk ben ik de enige die op de grond ligt van het lachen :')

Het orakel van Delphi.

Dragneel schreef:
    Aow.

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

PUKKELxDING schreef:
    Het had grappiger geweest als hij ook echt door het ijs was gezakt nadat hij op het ijs klopte met zijn vuisten XD

I still think of the guitar bible.

Oh , & hij doet ook helemaal stoer voordat hij een bommetje wilt maken , van binnen lijdt hij echt (:

Het orakel van Delphi.

Auw...

Tijd voor koffie.

-_-

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

lol, daar heb ik een gif van :p

wie is er dan ook zo dom.... hahahah =')

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Oohh, fuck. Dat moest vast pijn doen hahha.

† Love? I want to sleep.