• Hallo iedereen,
    Ik zoek een cover voor een verhaal van mij op Wattpad. En ik zoek iemand die dat goed kan doen.

    Mijn verhaal gaat over: Wanneer de zestienjarige Charlie Engelwood zwanger blijkt te zijn verandert er van alles. Haar vriendje Damon Blackpool van wie ze zwanger is laat haar als een baksteen vallen. En wil geen contact met haar of met het kind. Maar als de hele school erachter komt dat de populaire Charlie zwanger is, laat iedereen haar vallen. Zelfs haar beste vriendin Jackie. Maar een iemand blijft bij haar om haar te steunen, om haar te helpen. Calum Hood. Maar als Calum op tour gaat, en twee jaar lang niks vanzelf laat horen en dan opeens aan de deur staat… Zal het ooit weer het zelfde worden, of blijven ze vreemden?

    Wat ik nu graag op mijn cover wil: Calum Hood
    Charlie
    Een achtergrond mogen jullie zelf kiezen! Als een van jullie betere foto's hebt mag dat ook.

    Wat voor een tekst wil ik erop: Two Years met hele mooie letters. En mijn naam van Wattpad: Ashtonirwinswifee

    Ik hoop dat jullie mijn willen helpen,

    Heel erg bedankt


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Heb je betere foto's van Calum & Charlie? Dan wil ik het wel proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iratze schreef:
    Heb je betere foto's van Calum & Charlie? Dan wil ik het wel proberen.


    (De mensen heten geloof ik Daria Sidorchuk en natuurlijk Calum Hood, kan je dus opzoeken denk ik)


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    (De mensen heten geloof ik Daria Sidorchuk en natuurlijk Calum Hood, kan je dus opzoeken denk ik)


    Zal ik doen. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je mag ook einge foto's gebruiken.. hoeft niet perse die van mij te zijn. Als je zelf mooier hebt, moet je die gewoon pakken!

    Xx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3