• Kan een meisje van 16 met een jongen van 21 gaan? Waarom wel of niet?

    Ik heb namelijk een date en ik vroeg me af of het eigenlijk wel "kan". Hij zit nog op HBO, woont nog thuis en zo.


    live the life you love

    Een meisje van 16 kan wel daten met iemand van 21 . Mijn ouders verschillen zelf 6 jaar c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je moet je niet niet zoveel aantrekken of iets kan of niet. Ga op die date en dan zie je wel of het klikt of niet.


    -

    Natuurlijk kan dat. Ik ken mensen die een relatie hebben en meer jaren verschillen. Maar je moet je wel bedenken dat hij met sommige dingen misschien al verder is dan jij. En dat leeftijd ook maar een getal is. Hij is waarschijnlijk hartstikke leuk en lief dus ik wens je veel plezier op je date.


    Physics is awesome

    ja hoor, geen probleem. Zolang men elkaars grenzen respecteert ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja hoor dat kan prima, jongens van 21 zijn vaak nog erg kinderachtig :P


    Life is hard and then we die

    Alles kan. Theekan, koffiekan. Damn wat heb ik humor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eyes schreef:
    Natuurlijk kan dat. Ik ken mensen die een relatie hebben en meer jaren verschillen. Maar je moet je wel bedenken dat hij met sommige dingen misschien al verder is dan jij. En dat leeftijd ook maar een getal is. Hij is waarschijnlijk hartstikke leuk en lief dus ik wens je veel plezier op je date.


    Ja klopt, dat merk ik ook echt gelijk aan hem. Bedankt hihi!


    live the life you love

    Zelfde probleem hier, ik word zestien en hij wordt 21. Ik vind dus wel dat het kan. (:


    Not all those who wander are lost.

    Waarom niet?


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    Ja hoor dat kan prima, jongens van 21 zijn vaak nog erg kinderachtig :P


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Unsun schreef:
    ja hoor, geen probleem. Zolang men elkaars grenzen respecteert ^_^


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ken iemand van inmiddels 17 (maar ze was al verliefd op hem en het begon net een week voor haar verjaardag dat ze hun eerste afspraakje maakten, daarna hadden ze hem pas) die gaat met iemand van 21 zo uit mijn hoofd. Het kan dus prima.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hashirama schreef:
    Alles kan. Theekan, koffiekan. Damn wat heb ik humor.
    Oh you xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja hoor dat kan prima, jongens van 21 zijn vaak nog erg kinderachtig :P

    Hahaha, true true.


    † Love? I want to sleep.

    Ja hoor.


    I still think of the guitar bible.