• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    :The fourth quarter telling;
    Dit jaar is het de 4de keer dat er iets speciaals zal gebeuren,maar dit blijft nog even geheim,tot in de Arena.
    .



    Ingevuld

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney Rowboats
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    -Oliver Alexander Rhine. Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairRowboats
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    - Désiré Adams EssieLove123
    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -



    Invullen

    District of Mentor van :
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Distric's aandenken:
    Familie :
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het praattopic (komt nog)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...


    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niemand ? :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Echt niemand?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik twijfel.... Waarom? ik ben bang dat ik dit ga vergeten... maar ik dat neemt niet weg dat ik een THG RPG altijd geweldig vind

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    :c ow ok dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil wel het meisje uit 2 ^^

    Misschien kun je er in zetten wat de fourth quarter quell inhoud?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje uit 1?
    En een jongen uit 1, voor LouiseMalfoy. (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 15:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    :3 ja ik ga jullie erbij zetten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District of Mentor van: 1
    Volledige naam: Felice Lucy Beaton
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Felice heeft duidelijk het uiterlijk van haar moeder, met de lichtbruine kleur haren die ze van nature heeft, en grote, blauwe ogen die haar onschuldig doen lijken. Felice heeft volle, zachtroze lippen en jukbeenderen die mooi in haar gezicht uitkomen.
    Felice is altijd al wat slanker geweest, maar heeft een korte lengte van 1.65M. Hier is ze ontevreden mee, maar beseft zich dat hier niet veel aan valt te doen behalve hakken dragen.
    Karakter: Komt later
    Distric's aandenken:


    Een fluitje van haar overleden moeder. Zij en Travis hebben afgesproken, dat als er iets mis is, ze er op blaast en Travis naar haar toe komt.
    Familie: Travis Jason Beaton is haar broertje.
    Sterke punten in de arena: Felice kan goed overweg met een pijl en boog en dolk.
    Zwakke punten in de arena: Als Felice iemand probeert te besluipen, kan ze absoluut niet stil zijn. Daarnaast heeft ze ook geen aanleg om in bomen te klimmen.
    Extra: Toen Travis twee jaar was en Felice vier, is hun moeder overleden. Felice was nog te jong om zich alles te beseffen, maar hoe ouder ze werd, hoe meer ze het lege gevoel van binnen voelde. Daarnaast werd hun vader agressief en begon aan de drank, hierdoor is de relatie tussen haar broer en zichzelf verbeterd. Daarom beschermen ze elkaar zo goed als ze kunnen, omdat ze daar praktisch mee zijn opgevoed.

    Rest komt nog, working on it. :')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Omdat ik lekker cliché ben.]
    Het meisje uit twaalf alsjeblieft.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    District of Mentor van : District 7
    Volledige naam: Alexander Elliot Jackobs
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Alexander heeft Donkerbruin/Zwart achtig haar die wat warrig op zijn hoofd staat.Hij is 1m 76 en is redelijk gespiert,door het vele hout kappen.Zijn ogen zijn lichtbruin met lichte gouden spikkeltjes in,waardoor ze nog lichter lijken in de zon.
    Karakter:Alexander is een echte denker. Hij is eigenlijk een held op sokken en heeft een grote mond,maar ook een klein hartje en kan erg bang zijn van wezens die sterker en groter zijn dan hem.
    Distric's aandenken: Hij heeft een broche met het teken van zijn district op.
    Familie : Alexander heeft beide ouders nog ,1 zus en had vroeger 2 broers. Toen zijn oudste broer 3 jaar geleden getrokken werd voor de spelen is hij hem verloren.Zijn broer werd op het 'feestmaal' aan flarden gestoken door mensen van de beroeps.Sindsdien haat Alexander de mensen die iederjaar in de beroeps zitten.
    Sterke punten in de arena: Vechten met bijl,rennen en hij hoort erg goed.
    Zwakke punten in de arena:Hij is slecht in zelfverdediging,zijn angsten werken erg in zijn nadeel.
    Extra: Alex wil wraak op de beroeps.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District of Mentor van : 1.
    Volledige naam: Travis Jason Beaton.
    Leeftijd: 15.
    Uiterlijk:


    Karakter: Hij kan erg arrogant en zelfverzekerd overkomen, maar dat is alleen maar om te verbergen hoe onzeker hij eigenlijk is. Van kleins af aan beschermt hij zijn zus en zij hem. Hij is niet het type dat zich aan de regels houdt, hij maakt ze liever zelf. Sinds hij een vriendin heeft, is hij veel aardiger en liever geworden, aangezien hij voorheen maar al te graag mensen in elkaar sloeg als ze hem irriteerden. Hij heeft een hekel aan mensen die zich zwak opstellen en maakt er zijn hobby van om die mensen te kleineren en pesten. Hij vind het heerlijk om buiten te zijn, of het nu regent, sneeuwt, of bloedheet is, hij is vrijwel altijd buiten te vinden. Daarom heeft hij wel een kleine voorsprong wat betreft overleven in de natuur. Al het gedoe met zijn vader als alcoholist heeft hem erg afstandelijk gemaakt en hij heeft niet veel mensen meer over die hij echt een vriend kan noemen. Behalve zijn zus is er niemand die van zijn verleden af weet, en dat wilt hij graag zo houden. Het is altijd al zijn droom geweest om mee te doen aan de Hunger Games, want dit leek hem de ideale kans om mensen legaal te vermoorden.
    Distric's aandenken: Zijn moeder was heel goed in gitaar spelen, en net voor ze dood ging heeft ze een ketting gemaakt van haar favoriete plectrum, dat hij nu altijd om zijn nek hangt.
    Familie : Felice Lucy Beaton - zus.
    Sterke punten in de arena: Spierkracht, hij kan goed mikken en is daardoor erg goed met speren of een blaaspijp.
    Zwakke punten in de arena: Juist omdat hij zo groot is, valt hij gauw op en is er niet voor gemaakt erg stil te zijn, net als zijn zus.
    Extra: Zijn moeder is al dood sinds hij een jaar of 2 was, en sindsdien is hij samen met zijn zus hard opgevoed door hun vader. Hun vader werd alcoholverslaafd omdat hij de druk niet meer aankon, en daardoor uitte hij zijn agressie op zijn twee kinderen. Hierdoor zijn Travis en Felice nog closer geworden.

    Omdat ik beleefd ben - met mate - laat ik even weten dat ik mijn naam van LouiseMalfoy naar Porcelainn heb veranderd ^^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 19:28 ]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    District of Mentor van: 2
    Volledige naam: Viviënne Xandra Lazer
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: komt.
    Karakter: komt.
    District's aandenken: komt
    Familie : komt
    Sterke punten in de arena: Messen werpen, meer komt.
    Zwakke punten in de arena: komt
    Extra: komt.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga toch niet meedoen, sorry.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik het meisje van 4? :Y)


    help

    En een mentor voor het meisje van District 1. ^^


    help