• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik leg mijn handen op haar onderrug en samen staan we zo onder de douchekop. Ik druk kleine kusjes op haar lippen en streel lichtjes over haar heupen. Ik wil niet slapen vannacht aangezien het tijdsverspilling is in mijn ogen, liever praat ik de hele nacht en kus haar maar anders gaat ze morgen met wallen naar Jake en die zal dan achterdocht kweken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach als Nate kleine kusjes drukt op mijn lippen en ik zie hem denken. 'Waar denk je aan?' vraag ik zachtjes aan hem. Ik druk ook een paar kleine kusjes, maar dan over heel zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat ik het liefst de hele nacht opbleef om elke second met je goed te gebruiken maar dat kan niet.' zeg ik zachtjes en streel over haar wang. Mijn vingers glijden over haar wang, naar haar kaak, langs haar hals en stoppen dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn woorden zijn zo oprecht en lief. 'Jake zou de wallen zien,' zeg ik zachtjes en vol met spijt. Zijn vingers strelen me zachtjes en ik kijk hem aan. 'Laten we genieten van de tijd die we nog hebben,' zeg ik dan met een glimlachje. Ik druk mijn lippen dan liefdevol op die van Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Les
    Ik lach zachtjes als hij het inderdaad herhaalt. 'Waar wachten we dan nog op?' glimlach ik en ik kom dan overeind van het bed. Ik laat voor mezelf een badjas verschijnen en sla die om mijn lichaam heen, gewoon voor dat kleine loopje naar de badkamer.

    Luna Day
    Nick geeft geen antwoord, maar ik voel ineens een helse pijn, waardoor ik het uitschreeuw en in elkaar zak op de grond. Mijn lichaam trilt van de pijn en ik klem mijn kaken op elkaar. 'J-jij,' begin ik, maar het wordt afgekapt door de pijn. Mijn handen steunen op de grond en mijn ogen zijn gesloten. 'Klootzak,' sis ik tegen hem. Ik probeer mezelf weer weg te flitsen, maar de pijn is gewoon te erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'J-jij,' brengt ze uit maar kapt haar zin af van de pijn, 'klootzak' zegt ze dan vervolgens en ik stop de pijn, en laat ons in haar kamer verschijnen, haar op het bed. 'Ik zei dat je me niet boos wil maken, nu weet je de reden. En de enige reden omdat ik het deed was omdat ik niet alleen kwaad was op jouw maar op veel meer andere mensen en dat al een tijdje binnengehouden heb. Geen slim idee dus' zei ik en maakte aanstalten de kamer uit te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kus haar al even liefdevol terug en zucht dan zachtjes tegen haar lippen. 'Morgen moet ik terug aan het werk.' zeg ik zachtjes.
    Mijn handen trekken haar nog iets dichter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Vlak nadat ik Nick een klootzak heb genoemd, gaat de pijn weg en ik adem gejaagd in en uit. De pijn deed zelfs dat moeilijk maken. Ineens lig ik op mijn bed en kom dan overeind. 'Aha, en op wie ben je dan boos? Behalve jezelf? Het ligt namelijk helemaal aan jezelf, dat je boos bent. Altijd de sarcastische jongen, die amper wat zegt of sarcastisch is.' Ja, mijn woorden zijn hard en het maakt me niet uit dat ik daarstraks een gigantische pijn heb gevoeld, hier gaat hij voor boeten. Ik spring op van het bed en val hem van achteren aan. Ik leg mijn handen om zijn keel en knijp zo hard mogelijk. Ik weet dat dat geen effect heeft, dus draai ik ons zo, dat ik achter hem sta. Mijn hand staat op de zijkant van zijn hoofd. 'Wil je dood?' vraag ik hem dan, want ik kan zo zijn nek breken.

    Leslie Day
    Hij kust me terug en zucht zachtjes tegen mijn lippen. Hij zegt dat hij morgen weer aan het werk moet en ik kijk hem even stilletejs aan. 'Wat moet, dat moet,' zeg ik dan heel zachtjes. 'Ik wil niet dat je gepakt wordt door ene B... dus..'

    [Hij heet Nate, niet Jake :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik mis de hele tijd --]

    Nate
    'Als het kon deed ik het anders maar hij wil dat we 6 meisjes leveren en het is onmogelijk om dat te doen behalve als je als loverboy te werk gaat.' zeg ik zachtjes, ik hoop dat ze dat laatste niet gehoord heeft, het is niet zo'n gezellig thema.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Het geeft niets,' zeg ik. 'Oke, het geeft wel wat, maar jij kan er niets aan doen. Vandaar dat het in dat opzicht niets geeft. Snap je me nog?' ik lach zachtjes even en druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik walg van mezelf.' zucht ik zachtjes. Ik wil enkel Leslie's lippen kussen en haar lichaam voelen maar de gedachte dat ik dat ook met andere meisjes zal moeten doen maakt me nu ziek. Normaal zou ik niet zo reageren na Elena maar nu is Leslie er, en is alles anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    'Moet je niet doen, je was gewoon op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment en bent zo de scene in gerold,' zeg ik tegen hem. 'Laten we gewoon van deze avond genieten en die niet laten verpesten door je werk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik en zet dan terug een glimlach op. Ik druk terug kusjes op haar lippen. 'Heb ik al gezegd dat je geweldig en lief bent? En prachtig?' De warme stralen doen deugd over ons lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, ja, veel vaker dan ik verdien,' zeg ik dan met een glimlach tegen hem. 'En ik kan je alleen geloven op het gebied van lief, aangezien ik ontzeeeeettend lief ben.' Ik knipoog naar hem en pak dan de zeep. 'Zo lief zelfs, dat ik de zeep niet in je ogen zal spuiten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'hm ja inderdaad, dat is ontzeeeeeeeeettend lief.' grinnik ik haar woorden na zeggend.
    Ik pak de zeep grijnzend af. 'Enkel jamer dat ik niet zo lief ben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'