• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep
    Jack hoorde het geritsel van de struiken achter zich, maar keek niet echt achterom. Een beetje leeg aanvaardde hij de omhelzing, waaruit hij opmaakte dat het Eden was.
    "Niet zomaar weggaan, straks raak ik je nog kwijt," fluisterde ze zachtjes, zodat de jongen het niet zou horen.
    "Volgens mij ben je iemand als ik sowieso liever kwijt dan rijk," antwoordde Jack zachtjes. Het klonk niet luider dan een zucht. Eden liet Jack los.
    "Je hebt gelijk, trouwens. Zijn wond zal vast niet zo ernstig zijn," vervolgde Eden toen, doelend op James. Jack kon echt niet begrijpen dat die gast er zo'n drama over kon maken. Oké, dat iemand als Rachel er hysterisch over werd kon hij begrijpen. Er moest nog maar een beetje bloed te zien zijn of ze werd al hysterisch. Maar serieus even, bij die wonde waren amper twee hechtingen nodig. Je ging er heus niet aan dood. Tenzij je natuurlijk een infectie opliep die naar je hersenen ging, maar Jack hoopte ergens dat Rachel en James niet zo achterlijk waren om zoiets idioots te laten gebeuren.
    "En je bent geen klootzak, Rachel meent dat heus niet."
    "Maak dat jezelf maar wijs. Ze meent het. Iedereen die dat zegt meent het." Omdat het meestal ook zo is.
    Eden hurkte neer op de grond, zodat ze op gelijke hoogte was met het jongetje. "Wat is je naam?" vroeg ze. Jack sneed nog een stukje van zijn appel en stak zijn hand weer uit naar het jongetje.
    Als die andere kinderen wat wilden, moesten ze maar afkomen. Jack ging niet Heilige Jezus spelen en zijn appel vermenigvuldigen zodat iedereen eten had, net als Hij deed. En hij had ook niet echt zin om het kamp in te lopen en nog meer van die gezichten te zien.


    help

    (Mijn topics^^ Trouwens Iemand voor Ace of Aislynn?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [gingen Ace en Aislynn Rachel niet achterna? Rachel is ondertussen terug aan het keren met Katherine naar James weet niet of je daar iets mee kan]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |GEFELICITEERD! (; |


    kindness is never a burden.

    (Huh?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    |Mijn 'mijn topics'-ding. Ergens in de wereld is er vast iemand jarig. :Y) So Happy Birthday to that person! |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |Mijn 'mijn topics'-ding. Ergens in de wereld is er vast iemand jarig. :Y) So Happy Birthday to that person! |


    Dafuq?


    help

    (XD haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    |Pff, moet ik ergens op reageren? |


    kindness is never a burden.

    Eden is weggelopen van Thomas en is naar Jack toe gegaan. (puh)


    help

    Tolkien schreef:
    Eden is weggelopen van Thomas en is naar Jack toe gegaan. (puh)


    |Oh boe ): |


    kindness is never a burden.

    James
    Er kwam nog een meisje bij, in soortgelijke rare kleren als die van de jongen. Ze omhelsde hem en fluisterden elkaar iets toe waardoor ik eigenlijk nog nieuwschieriger werd naar deze raar geklede vreemdelingen. Het meisje liet de jongen los en hurkte neer, net als de jongen had gedaan, ik had het stukje appel dat de jongen gegeven had al op. 'Wat is je naam?' Vroeg het meisje toen de jongen nog een stuk van zijn appel afsneed met zijn mes en dat ook aan mij gaf, ik nam er nog een hap van voordat ik antwoorde. Ik zei nooit echt veel eigenlijk niets behalve mijn naam 'James' Andwoorde ik toen en keek van het meisje naar de jongen deze keer waren mijn ogen gevuld met nieuwschierigheid. Waar kwamen ze vandaan? Hoe heten ze? Waarom waren ze zo raar gekleed?


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheryl, will you post?


    help

    [iemand voor Benjamin?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    Cheryl, will you post?


    [Eerst deel 1 even afkijken, duurt nog 10 minuutjes]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered