• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Off-topic berichten worden in het praattopic geschreven, niet in dit topic
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Wie zich vijf keer niet aan de regels houd, wordt uit het RPG geplaatst.
    - Nieuwe topics mogen door iedereen worden geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Julia Chanel Miller - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    Kamerlijst:
    Kamer1:
    Julia Chanel Miller
    Yuniper Lake

    Kamer 2:
    Katherina Elena Flow
    Jade Rachelle Brown

    Kamer 3:
    Ruby aliana Emily Hastings
    Philomenia Amaris Kingsleigh

    Kamer 4:
    Matthew Andy Dalmer
    Lucas Alexander Ewright

    Kamer 5:
    Ethan Willow Clarckson
    Logan Garcia

    Kamer 6:
    Charles Oliver Skyes
    Seth Langdon


    Hoe beginnen we
    We beginnen dat iedereen aankomt bij de villa en via de kamerlijst hun kamer op gaat zoeken. Het is voor iedereen de eerste dag op vakantie, de één komt vroeger op de dag, de ander later

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 10:16 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Seth Langdon
    "Je zult me niet geloven wanneer ik zeg dat ik nu nog bijzonder rustig in mijn hoofd ben." Zei ik, alhoewel ik toch de sigaret aannam. Zelf had ik geen wiet kunnen krijgen voor ik hier heen ging, dus ergens was dit een pak van mijn hart. Was dat een uitdrukking? Nu wel. "Waar gaan je liedjes over?" Ik praatte al het rook uit mijn mond en gaf hem toen zijn sigaret weer terug.
    Ik deed mijn ogen dicht toen hij begon met zijn zoetsappige getroost. Zo lang dat ik vergat om te antwoorden. "Ik schrijf ook. Dingen, en zo." Vager kon ik niet zijn, maar het deed er waarschijnlijk toch niet toe. Net zoals alles er niet toe deed. Net zoals alle mensen die vandaag jarig waren, alle muizen die hun laatste adem haalde. Dag muizen. Het deed er allemaal niet toe.
    Piep piep piep piep piep. Zouden ze praten, zouden ze doden, zouden ze leven als wij. Zouden ze voelen als apen als mensen of waren het slechts muizen, gewoon muizen niks meer.
    Nee, misschien was er inderdaad wel niks meer dan wij zagen, hoe treurig dat ook was. Misschien was dit wel alles. En alleen de gedachte al deed mijn rug steken. Waarom had ik inderdaad nog hoop. Hoop was een bitch.

    mismi schreef:
    Lucas Alexander Enwright - Communicator
    Ik besluit eerst te gaan douchen dus loop ik naar boven naar de kamer. Ik open mijn koffer en haal de spullen die ik nodig heb eruit. Ik loop naar de douche en bekijk alles even in de badkamer. Ik zet de douche alvast aan en begin me rustig uit te kleden en stap daarna onder de heerlijk warme douche. Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en kleed ik me aan. Ik ruim de vieze kleren en natte handdoeken op en ga vervolgens weer naar beneden. Eens kijken of ik ergens kan zitten. Ik loop de trap af, wandel even rond en kom uiteindelijk uit in de woonkamer. Het eerste wat me opvalt is het meisje van daarstraks, alleen kan ik dit keer haar gedachte niet meer lezen. Dat betekent dus dat ze een of andere gave heeft. Het meest waarschijnlijke is dat ze een heks is. Ik wandel naar binnen en plof neer op de bank. "Hallo, alweer" zeg ik dan.


    (Voor jouw Jaimes, stond onderaan de vorige pagina)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 22:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yuniper Lake || Heks
    Ik voel iemand aankomen, aangezien ik daarvoor echt aan het opletten ben nu, en tot mijn genoegen is het de jongen van daarstraks. Precies wie ik zocht. 'Inderdaad, hallo,' zeg ik dan tegen hem, maar laat de sarcasme dit keer weg. 'Waar is je hond gebleven?' vraag ik hem. Ik noem dat beest expres hond, zodat het misschien iets gunstiger op de jongen overkomt. 'En ga je mee wat drinken in de keuken? Ik heb daarstraks volgens mij niet echt een goede indruk gemaakt.' Het is zo, ik heb echt een hele slechte indruk gemaakt, maar eigenlijk wel redelijk zoals ik ben. Natuurlijk kan ik best aardig zijn, om mee te lachen, maar daarvoor moet je me eerst veel beter leren kennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charles Oliver Skyes

    "Je zult me niet geloven wanneer ik zeg dat ik nu nog bijzonder rustig in mijn hoofd ben." Zegt Seth. Toch neemt hij een hijs van de ‘sigaret’en gaat weer liggen. "Waar gaan je liedjes over?" De rook die hij in zijn mond had stijgt in sliertjes op. "Ik schrijf ook. Dingen, en zo." Zegt hij voor ik kan antwoorden. Ik knik en kijk naar hem. ‘Mag ik het een keer lezen?’ Vraag ik hem en druk de sigaret uit in de asbak. ‘Dan mag jij mijn liedje zien.’ Stel ik voor en kijk hem aan. Wie weet voelde hij zich beter als we er een eerlijke ruil van maakte?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:29 ]

    Lucas Alexander Enwright - Communicator
    "Inderdaad, hallo" zegt ze, maar laat d sarcasme dit keer weg. "Waar is je hond gebleven?" vraagt ze dan. "Op de kamer" antwoord ik. "En ga je mee wat drinken in de keuken? Ik heb daarstraks volgens mij niet echt een goede indruk gemaakt." zegt ze. Nee, dat heb je zeker niet, al vertrouw ik deze ommezwaai van 180 graden ook niet. Ik heb haar gedachte gelezen en weet hoe ze denkt over mensen en ik weet ook dat dat niet zomaar verdwijnt. Maar goed, wie ben ik om te laten weten dat ik er niet trap. Ik kan net zo goed meespelen met dit spelletje. Hoe minder ze denkt dat ik een speciale gave heb, des te beter. Gelukkig is mijn gave niet zo moeilijk te verbergen. Ja, ik heb een goede band met mijn hond en mijn communicatie met hem, maar dat kan ik altijd nog gooien op lichaamstaal als iemand er naar vraagt. Ik zorg er altijd voor dat ik een teken geef als ik hem vraag iets te doen. Dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd, omdat mensen raar gaan kijken als een hond zomaar uit het niets van alles voor je doet zonder dat je een teken geeft of het vraagt. "Natuurlijk" zeg ik met een opgelucht glimlachje, alsof ik het een opluchting vind dat ze niet meer zo egoïstisch doet als daarstraks. Ik sta weer op uit de bank waar ik net in ben gaan zitten en begin richting de keuken te lopen. "Wat dacht je ervan als we een fles wij opentrekken?" vraag ik dan. "Lekker met een wijntje op het terras zitten in de zon" zeg ik er nog achteraan.

    Katherina Elena Flow

    Ik kijk de jongen aan en glimlach even. Ik kijk hem met een schuin gezicht aan. Moest hij lachen? Lachte hij me uit? Ik sla mijn ogen neer en bijt op mijn lip. Uiteindelijk stelt hij zichzelf voor. Dat maakt me hem weer aankijken. Ik bijt hard op mijn lip en kijk hem aan. Hij pakt het pakje koekjes. Ik kan een kleine grinnik niet onderdrukken. Waarschijnlijk was hij weer zo'n vreetzak. Ik kijk hem even aan en sla mijn armen over elkaar. Ik weet niet echt wat te zeggen en neem nog maar wat drinken. Uiteindelijk zet ik alles weer weg.
    'En waarom zit jij hier,' vraag ik Logan uiteindelijk en kijk hem even met een schuin hoofd aan. Ik zucht even. Ik was hier echt slecht in... Waarom vind ik het zo moeilijk om contact te leggen met iemand?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yuniper Lake || Heks
    'Op de kamer,' luidt zijn korte antwoord als ik vraag waar zijn hond. Ik kijk de jongen aan, waarvan ik de naam nog steeds niet weet, en mijn blik is ondoorgrondbaar. Waarom zou ik ook iets laten merken? Ik ben toch nooit echt vrolijk, eerder sarcastisch. Hij lijkt het toch niet helemaal te geloven, daar komt mijn mensenkennis aanzetten, maar hij gaat toch mee naar de keuken. 'Natuurlijk,' zegt hij en ik vraag me af waarvoor de opgeluchte glimlach is. 'Waarom opgelucht? Het is niet alsof ik bijt,' zeg ik dan tegen hem. Hij stelt voor om een fles wijn open te trekken en dan daarmee op het terras in de zon gaan zitten. 'Dat lijkt me prima,' zeg ik. 'Je moet me niet stiekem dronken gaan voeren hoor,' zeg ik dan met een grijns. Dat is iets wat ik wel veel doe, grijnzen. Ik ga voor hem uit richting de keuken en open de deur. Ik zie Logan staan en een meisje dat ik niet ken. 'Logan, goede vriend van me,' grijns ik naar hem. 'Je vermaakt je wel zo te zien?' Ik doel op het meisje. Ik loop dan door richting de koelkast en vind daar een fles wijn. 'Rode wijn, is dat goed? Mooi bloed rood,' zeg ik tegen de jongen waarvan ik de naam nog steeds niet weet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Logan
    Ze beet op haar lip en keek me aan, wanneer ik het pakje koekjes pakte hoorde ik haar grinniken en zag dat ze haar armen over elkaar had geslagen. 'En waarom zit jij hier,' Vraagt ze me dan, 'Tsja, ik had de luxe keuze om bij mijn vader te blijven of hier heen te gaan' Andwoorde ik. 'Ra, ra welke van de twee ik heb gekozen' Zeg ik en ik pak twee koekjes uit het pakje en zet het weer terug. Ik hoorde Alex en Yuniper aanstalten maaken naar de keuken te lopen en even laten hoor ik Yuniper's stem 'Logan, goede vriend van me,' Zegt ze grijnzend tegen me, 'Je vermaakt je wel zo te zien?' Vraagt ze dan aan me. 'Yuniper, mijn kleine.. Moordenaresje' zeg ik dan met een grijns 'Ik? Altijd' Antwoord ik simpelweg, 'Rode wijn, is dat goed? Mooi bloed rood,' Zegt ze dan tegen Alex.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Alexander Enwright - Communicator
    "Waarom opgelucht? Het is niet alsof ik bijt" zegt ze dan. "Nou..." zeg ik dan terwijl ik me even naar haar omdraai met een grijns en verder loop richting de keuken.
    "Dat lijkt me prima. Je moet me niet stiekem dronken gaan voeren hoor" zegt ze als ik voorstel om een fles wijn open te trekken. "Ik voer niemand dronken" zeg ik dan. "Het is altijd je eigen keuze om iets wel of niet op te drinken toch?" vraag ik geamuseerd. Ze loopt voor me uit de keuken in en ik wandel erachter aan. "Logan, goede vriend van me" zegt ze met een grijns naar hem. "Je vermaakt je wel zo te zien?" gaat ze verder terwijl ze richting de koelkast loopt. "Hey" zeg ik tegen Logan en een meisje dat ik nog niet eerder heb gezien. "Yuniper, mijn kleine.. Moordenaresje" zegt Logan dan met een grijns "Ik? Altijd" vervolgt hij nog. Rare woordkeus, moordenaresje... Ik loop naar de kast en ga opzoek naar wijnglazen. "Rode wijn, is dat goed? Mooi bloed rood" zegt ze tegen me. Ook al zo'n woordkeus. "Rood is prima" zeg ik dan. "Drinken jullie ook een glas mee?" vraag ik terwijl ik me naar Logan en het meisje omdraai en ze vragend aankijk.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:10 ]

    Katherina Elena Flow

    Ik grijns even. 'Ik denk dat je voor keuze 1 hebt gekozen,' zeg ik sarcastich. Ik hoor stemmen de keuken naderen. Mijn oren lijken geconcentreerder te luisteren als ik de woorden; bloedrood, hoor. Ik bijt hard op mijn lip. Bloed - vampier... Ik kijk onderzoekend naar de mensen die binnen komen lopen. Niks leek er op te wijzen dat ze vampier waren.... Ik bijt hard op mijn lip. Waarom zat ik hier? Precies, om af te kicken. Waarom ben ik er nog steeds zo mee bezig? Het zit gewoon in mijn bloed, maar toch moet het stoppen. Ik tik even met mijn vingers op het aanrecht en glimlach naar de twee die kwamen binnen lopen. Yuniper en... Weet ik veel wie. 'Hoi,' reageer ik terug. Het was ineens wel erg druk... Ongemakkelijk kijk ik naar de drie in de ruimte. Ik knars met mijn tanden en begin ze grondig te bekeiken. Op zoek naar trekjes. Op zoek naar iets... Ik ga recht op staan.
    'Nee dankje,' beantwoord ik de vraag van de jongen vriendelijk. 'Ik ga de omgeving even bekijken,' deel ik dan maar mee en loop de keuken uit. Ik sluit voor een seconde mijn ogen en geniet even van de rust. Dan ren ik de trap op en pak mijn laptop en tekenblok. Vlug loop ik ermee de trappen af, naar buiten. Ik sluit genietend mijn ogen. Het zonnetje schijnt lekker op mijn huid. Ik begin doelloos te lopen. Als ik een mooie plek heb gevonden, waar ik ook over het water uitkijk en tussen een soort van rotsen ga ik zitten. Ik pak mijn laptop en start allemaal word documenten op. Ook open ik mijn tekenblok en begin te tekenen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yuniper Lake || Heks
    De jongen lijkt een grapje te maken, als ik zeg dat ik niet bijt. Er verspreidt zich een grijns op zijn gezicht. 'Pas maar op met je woorden, anders bijt ik straks stiekem wel,' zeg ik als ik de keuken met hem inloop. 'En dat is waar, dat blijft je eigen keuze, tenzij iemand je.. dwingt. Maar goed, dat laat ik natuurlijk niet gebeuren.' Logan begroet mij ook, 'Yuniper, mijn kleine.. Moordenaresje,' hij grijnst. Ik moet er om lachen, aangezien het toch wel leuk is hoe hij me noemt. Wanneer ik zeg dat het rode wijn is, zegt de jongen dat het goed is. 'Wat is je naam eigenlijk, vreemdeling?' vraag ik de jongen. Het meisje is al snel de keuken uit, na het aanbod afgeslagen te hebben om mee wijn te drinken. 'Goed gedaan, Logan, je hebt haar weggejaagd. Hoewel je ook best angstaanjagend bent.' Ik haal de rode wijn tevoorschijn en zet die met een klap op tafel. Mijn hand glijdt even over de hals van de fles en ik kijk dan naar het etiket. 'Hm, het valt nog te bezien of de wijn lekker is. Drink je mee, Logie?' Ik vind het nu al leuk om Logan te pesten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Logan
    Ze moet lachen om mijn benaming voor haar, ze vraagt Alex om zijn naam en het meisje waarmee ik aan het praten was geweest was weggevlucht. 'Goed gedaan, Logan, je hebt haar weggejaagd. Hoewel je ook best angstaanjagend bent' zegt ze dan, 'Wie zegt dat jij dat niet hebt gedaan?' Vraag ik haar en kijk haar met een scheef gehouden hooft aan. 'Je hebt wel wat raars moordenaresje' Zeg ik dan. Ze zet de rode wijn met een klap op een tafel waarna ze naar het etiket kijkt, 'Hm, het valt nog te bezien of de wijn lekker is. Drink je mee, Logie?' Vraagt ze dan aan mij en ik trek mijn wenkbrauw op wanneer ze me Logie noemt. 'Sure' Andwoord ik dan op de vraag of ik mee drink.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Alexander Enwright - Communicator
    "Ik dwing mensen niet" antwoord ik dan "Tenzij ze het willen.. al heeft nog niemand gevraagd of ik hem of haar wil dwingen iets te drinken.." Het meisje slaat het aanbod af en vlucht zowat de keuken uit waarop ik even een wenkbrauw optrek. Dan vraagt Yuniper, zo heet ze blijkbaar, hoe ik eigenlijk heet. "Oh, Alex. En jou naam is zo te horen Yuniper?" antwoord ik dan. Logan en Yuniper plagen elkaar wat over en weer en ik pak drie glazen uit de kast als Logan instemt om wat mee te drinken. Ik loop naar de tafel toe en pak de fles van de tafel om het etiket te bekijken. "Hmm, kan zeker beter" zeg ik dan een beetje afkeurend. "Zullen we?" vraag ik dan terwijl ik naar de deur, doelend op dat we naar het terras achter zouden gaan om te genieten van het zonnetje.

    Ruby Aliana Emily Hastings {Red}
    'Misschien kunnen we eerst deze gang doorlopen ofzo en dan zo naar beneden gaan. Als jij dat goed vind?' ik knik. 'Ja ik vind het goed,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk de gang rond en glimlach. 'Laten we gaan,' zeg ik, ik loop alvast een stukje vooruit. Wat nou als ik gewoon de tijd dat ik hier ben niet meer aan thuis denk? Al mijn zorgen vergeet en gewoon aardig doe tegen iedereen. Ik speel een beetje met mijn haar en glimlach. Ik ga er een leuke vakantie van maken, ik ga proberen niet zo chagrijnig te zijn als ik normaal altijd ben en niet iedereen af te snauwen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yuniper Lake || Heks
    'Waarom zou iemand gedwongen willen worden?' vraag ik hem, terwijl ik hem vreemd aan kijk. Hij zegt dan zijn naam en dat blijkt Alex te zijn. 'Hm, je bent wel een Alex, vindt je ook niet Logan? En ja, ik ben Yuniper.' Ik kijk Alex aan en wrijf even interessant langs mijn kin, terwijl ik Alex uitgebreid bekijk. Ik grinnik en kijk dan weer naar Logan. 'Wie zegt dat jij dat niet hebt gedaan? Je hebt wel wat raars moordenaresje.' Een korte lach, sarcastische, rolt over mijn lippen. 'Yeah right, ik ben degene die zegt dat ik het niet gedaan heb,' zeg ik simpel en kijk hem even uitdagend aan terwijl ik mijn wenkbrauwen optrek. Logan dringt mee, maar keek me wel even raar aan om het feit dat ik hem Logie noemde. Alex spreekt afkeurend over de wijn. 'Je mag de wijn niet bij zijn etiket beoordelen, Alex, dat zijn vooroordelen,' zeg ik tegen hem, alleen hij zal begrijpen waar ik het over heb. Ik glimlach even naar hem, zelfgenoegzaam. 'En ja, laten we maar gaan, nemen jullie het mee?' Ik loop dan de keuken uit en ga richting de achterdeur, richting het terras.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.