• Ik heb dus zojuist gehoord dat een meisje die op mijn school heeft gezeten sinds vrijdag vermist is. En dan staat er ook nog op die site, dat een ander 15 jarige meisje, ook sinds vrijdag vermist is.
    En bij dat, heeft de directeur vandaag tegen ons gezegd dat een meisje, die vorige week en deze week afwezig was, iets ergs had mee gemaakt vorig weekend, en dat we er absoluut niet met haar over mochten hebben. En gewoon vrolijk en extra lief enzo moesten zijn voor haar.

    En nu ben ik dus kinda in shock. Misschien doe ik wel overdreven dramaqueen, maar is het raar als ik lijnen trek tussen die twee vermissingen, en dan ook dat van mijn klasgenoot?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou hetzelfde doen, omygod, zo eng ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Persoonlijk zou ik ook lijnen trekken. (cat)
    Maak je er maar niet te veel zorgen over, de politie lost het wel op. En voor de rest zou ik de raad van de directeur opvolgen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oef, scary.
    Nee, vind ik niet raar, zou k zelf ook doen. :X
    Lijnen trekken enzo.

    Dat is echt heel erg!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Scary


    Me so good.

    Ach, zo erg.. Ik zou ook lijnen trekken.
    Mijn zus was ook vermist, vanaf zaterdag. En net hebben ze haar gevonden. Dus ja, inderdaad, ik trek ook lijnen..


    We accept the love we think we deserve.

    Soundeffect schreef:
    Ik zou hetzelfde doen, omygod, zo eng ._.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3