• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    - Off-topic berichten worden in het praattopic geschreven, niet in dit topic
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Wie zich vijf keer niet aan de regels houd, wordt uit het RPG geplaatst.
    - Nieuwe topics mogen door iedereen worden geopend
    - Enjoy!

Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:

Meisjes:
    - Julia Chanel Miller - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien

Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters

Kamerlijst:
    Kamer1:
    Julia Chanel Miller
    Yuniper Lake

Kamer 2:
    Katherina Elena Flow
    Jade Rachelle Brown

Kamer 3:
    Ruby aliana Emily Hastings
    Philomenia Amaris Kingsleigh

Kamer 4:
    Matthew Andy Dalmer
    Lucas Alexander Ewright

Kamer 5:
    Ethan Willow Clarckson
    Logan Garcia

Kamer 6:
    Charles Oliver Skyes
    Seth Langdon

Hoe beginnen we
    We beginnen dat iedereen aankomt bij de villa en via de kamerlijst hun kamer op gaat zoeken. Het is voor iedereen de eerste dag op vakantie, de één komt vroeger op de dag, de ander later

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 10:16 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Tolkien schreef:
    (...)

Volgens mij moet het 1941 zijn en geen 1241 :')

[Hahaha ja!]

WillNotLearn schreef:
    Logan
    "Geen idee, ik ben niet zo van de messen, als je iemand dood wilt hebben lijkt het me ook niet echt de handigste optie.' zeg ik met een grijns, 'Waarschijnlijk hebben ze alle potentiele moordwapend al lang verstopt, jammer voor je' zeg ik dan. Ik maakte grapjes, en dat was duidelijk, zelfs voor iemand zonder hersenen. De messen lagen waarschijnlijk in een van de kleinere laden.

Don't be like the rest of them, darling

Seth Langdon
    "Uch, ook dat nog, je haalt ook nog eens je hand perfect door je haar. Je bent echt een superheld. Je bent echt het onderwerp van alle fanfictions van blije meisjes." Ik keek hem aan als een kleuter die naar zijn grote broer keek. "En je bent meer dan honderd jaar oud." Mijn hoofd begon te tollen, misschien van jaloezie, en misschien am het feit dat ik al drie dagen niks gegeten had. Wat was het laatste ook alweer? Mijn lip deed pijn. Au mijn rug.
    "Dus hoe was het toen de walkman werd uitgevonden. En heb je Jack the Ripper ontmoet?" Ik had een soort vreemde obsessie met hem. En ik hoopte met heel mijn hart dat het een echt verhaal was. Misschien wel het enige wat ik hoopte. Ik legde mijn ellebogen op mijn benen zodat mijn hoofd ergens op kon leunen. Het kon elk moment weg vliegen. Waar naar toe, naar IJsland, naar Reykjavik? Ik wou altijd al naar Reykjavik, de vrije eilanden.
    "Je kan niet dood gemaakt worden echt of niet echt. Je hebt geen ziel echt of niet echt." Niet bang zijn, ik heb ook geen ziel. Soms durf ik dingen niet hard op te zeggen en aangezien je toch mijn gedachte kan lezen is dat nu ook helemaal enkel nodig. Hallo Charles.
    Mijn rug mijn hoofd. Waar is mijn vader. Ik heb hem vermoord au snij snij snij zes zes zes.

Nyan schreef:
    (...)

(haha ,ik werwar ze soms ook xD en @Lizor is goed ,waar is Ruby ,stuur ik Ethan erop af ^^ )

{Gewoon ergens in de gang ^^}

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Charles Oliver Skyes

"Uch, ook dat nog, je haalt ook nog eens je hand perfect door je haar. Je bent echt een superheld. Je bent echt het onderwerp van alle fanfictions van blije meisjes." Ik loop naar hem toe en besluit naast hem te gaan zitten. Waarom zag hij me als zo'n perfect wezen? Ik was niet perfect alles behalve. Zijn gedachten en woorden leiden me echter af. "Dus hoe was het toen de walkman werd uitgevonden. En heb je Jack the Ripper ontmoet?" Ik schiet in de lach door zijn vragen. 'Ik vind live muziek fijner om naar te luisteren omdat ik met mijn gehoor al het geruis nog kan horen waarmee het opgenomen is.' Beantwoord ik zijn eerste vraag. 'En nee ik heb hem niet ontmoet. Niet direct.' Antwoord ik hem. 'Hij woonde wel bij mij in de stad dus ik heb hem gezien maar nooit met hem gesproken.' Leg ik uit. "Je kan niet dood gemaakt worden echt of niet echt. Je hebt geen ziel echt of niet echt." Ik zucht. 'Ik kan dood maar de kans dat iemand dat lukt is zo klein dat je wel kunt zeggen dat ik onsterfelijk ben.' Ik denk na over zijn tweede vraag. 'Ik weet niet of ik een ziel heb. Heb je een ziel als je ervan geniet je prooi te zien leiden en bloed drinkt van een ander levend wezen? Of ben je dan eerder een soort demoon dat huist in een lichaam.' Vraag ik hem en leg een hand op zijn arm als ik merk dat hij trilt. Voor hem lijkt het alsof ik niet bewogen heb maar ik had in mijn tas nog twee broodjes zitten die ik nu aan hem geef. 'Eet' Zeg ik enkel.

Seth Langdon
    "Laat me asjeblieft gewoon uithongeren, wat een heerlijke manier om." Dood te gaan. Ik staarde naar de broodjes, vroeg me af wat het laatste broodje was dat ik at. Er stak iets in mijn rib. "Ik denk dat we even pauze moeten nemen, ik moet even." Ik grabbelde in mijn tas waar ik twee pilletjes uit haalde en in mijn mond stopte. Ik kauwde er op, aangezien ik niet aan water moest denken met mijn pijnlijke keel.
    Ik was echt een zakje, een papiertje, een druppel water, een niks, een ding. "Ooit verliefd geweest. Liefde bestaat echt of niet echt." Vroeg ik, waarna ik een beetje buiten adem was. Ik had in lange tijden niet meer zo wel gepraat, het grootste deel van mijn leven had ik in mijn eentje geleefd. Misschien kon ik het wel gewoon niet aan. Jawel lafaard klootzak vermoorden je moet vermoorden. En weg was het.
    Ik wist dat als ik mezelf pijn zou doen het allemaal weer over was, maar ik had nu gezelschap. Een vampier, ironisch genoeg, dus bloed kon ik niet laten vloeien. "Blijf praten asjeblieft."
    Ik had nodig afleiding nodig, mijn handen trilde zo extreem dat mijn knie ook begon te trillen, gotverdomme.

-
    [ik ga slapen, tot morgen!]

[Niemad voor Katherina]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ethan Willow Clarckson|| Mens
    Toen ik de kamer binnen kwam ,was er niemand ,maar er was volgens mij hier wel al iemand geweest.
    Ik leg mijn kooffer op het bed die nu mij toebehoort.
    Ik kijk even het kamertje rond en besluit dan eens kennis te maken met een paar mensen,dus sta ik op en ga weer de gang op.
    Ik slenterde met door de gang ,ookal was het slecht voor mijn vans ,het was een gewoonte van me die ik vaker deed.
    Als ik iemand zie ,ga ik er naartoe. Een meisje met roodkrullende lokken ,ze zag er wel aardig uit.
    "Hey."begroet ik haar met een glimlachje.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Neup, ik wacht nog op Soof. (:

help

Charles Oliver Skyes

Ik luister naar zijn woorden en laat het brood op zijn been liggen zodat hij het kan eten als hij dat nog zou willen. Seth vraagt me of liefde echt is en ik ooit verliefd geweest ben. Ik leun wat naar achter en zucht. Dit was ook moeilijk voor mij. Het praten niet maar dit onderwerp wel. Ik zucht en kijk voor me uit. 'ik denk dat liefde echt is' begin ik dan maar. 'ik ben ook verliefd geweest ja. Ik was verloofd toen ik nog mens was.' ik kijk voor me uit. 'ze was het mooiste dat ik ooit gezien had en dat zij mij wilde trouwen leek ontzettend onwerkelijk.'  ik hoorde dat Seth wilde dat ik bleef praten terwijl hij twee pilletjes nam. 'Haar naam was Eleanor' zeg ik dan. Ik glimlach kleintjes. 'zij was 18 en ik net 20. In mijn tijd was dat een goede tijd om je te verloven dus dat deden we. Mijn ouders keurde haar niet goed. Ze was van een laag milieu zeiden ze ookal was ze net een engel om te zien.' ik kijk naar hem om te zien of hij nog luistert.  'ik kreeg er ruzie over met mijn vader en verliet het huis. Op die avond ben ik gebeten.' ik kijk naar mijn handen. 'toen ik besefte wat ik geworden was, was het al te laat. Ik kwam Eleanor en haar vader tegen. Haar vader rook zo lekker dat ik hem aanviel. Hij was bijna direct dood. Ik wilde Eleanor ook aanvallen maar een klein deel van me was nog menselijk genoeg om te zien dat ik van haar hield. Ik ben weg gegaan en heb haar nooit meer gezien.' 

(sleep tight!) 

Ruby Aliana Emily Hastings {Red}
    Ik sta tegen de muur geleund en schrik lichtelijk als een jongen me aanspreekt. Ik kijk op, 'oh heey,' zeg ik. Ik ga rechtop steun en staar een beetje ongemakkelijk naar de grond.
    'Ik ben Ruby, maar je mag me ook Red noemen, zo noemen al mijn vrienden me,' zeg ik tegen de jongen, 'en jij bent?'
    Ik ga eens proberen een goede indruk te maken in plaats van mijn gebruikelijke afstotende zelf. Ik kijk hem met een glimlach aan, maar dan heb ik nog een klein probleempje... hoe gedraag je je aardig tegen mensen die je niet kent?

Tolkien schreef:
    Neup, ik wacht nog op Soof. (:

(ik reageer morgen pas met Matthew)

I know, ik zei het gewoon omdat ze vroeg of er niemand voor Katherina was.

help

Ethan Willow Clarckson|| Mens
    Het meisje schrok licht op toen ze me hoorde.
    'oh heey,' ze ze toen ze opkeek.Ze staarde dan ongemakkelijk naar de grond 'Ik ben Ruby, maar je mag me ook Red noemen, zo noemen al mijn vrienden me,'
    stelde ze zich dan voor en ik glimlachte naar haar.'en jij bent?
    "Ik ben Ethan ,ik heb niet echt een bijnaam ,dus noem me mmaar gewoon Ethan."stel ik me dan voor aan Ruby.
    Ik had wel bijnamen,maar die waren nogal gemeen vond ik zelf.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Ruby Aliana Emily Hastings {Red}
    Ik glimlach, 'oké, hooi dan Ethan,' zeg ik. Wat moet ik vragen? Ik ben hier gekomen om een reden, misschien hij ook? 'Heb je ook een speciale reden om hier te zijn? Of ben je hier gewoon voor de lol?' vraag ik aan hem. Oké ik faal in aardig zijn, het komt er ongemakkelijk uit en het lijkt net of ik verlegen ben. Ik ben absoluut niet verlegen, ik ben gewoon een mislukkeling. Toch mam? Dat is sowieso al een reden waarom ik mijn moeder haat, ik kan NIKS goed doen in haar ogen, echt helemaal niks. Het slaat helemaal nergens op. Ik bedoel natuurlijk doe ik niet altijd alles goed, maar ik ben geen totale mislukkeling en dat weet ik zelf ook wel.

{Ik ga slapen, truste xx}

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:24 ]