• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Gregory.
    Ik grijns "voedsel" lachend steek ik het in mijn mond.

    Niall Horan.
    Zodra Liam zegt dat ikk knap ben wordt ik weer rood.
    ' ik glimlach als ik zijn lippen op mijn wang voel glimlah ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik grinnik als hij weer rood wordt en druk hem wat dichter tegen me aan waardoor hij me even de plaats tussen mijn benen raakt en ik zelf begin te blozen en schuif wat achteruit. "Je wordt alleen maar mooier door te blozen," fluister ik glimlachend.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Lachend kijk ik naar Liam die rood kleurt als ik bij zijn vriend raakt en schuifelt anar achter.
    "ahhhh je moet vaker blozen Payne"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Ik bloos liever om andere dingen," grinnik ik en voel dat Niall weer naar achteren schuift.
    Ik schuif ook iets naar voren zodat mijn buik Nialls rug raakt, sla mijn armen rond zijn middel en leg mijn hoofd aan de achterkant in zijn nek.


    Take me to wonderland

    [Dubbelpost.]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:59 ]


    Take me to wonderland

    Pebble schreef:
    [Oké, waar zijn ze?]


    [De gang]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Lili, Greggie wil niet weg' zeg ik met een pruillipje.
    Ik lach even en krab in mijn nek...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Kk grijns even en glimlach als ik hem dichter bijme voel.
    Ineens voel ik weer een golf misselijkheid en ik trek me los.
    Ik sprint de korte afstand naar de toiletten en begeef me boven de wc bril.
    Al snel is een metaalachtige smaak in mijn die ik open doe.
    Maagzuur, gal en bloed baant zich een weg naar buiten terwijl tranen inmijn ogen springen van ellende

    Gregory
    Ik grinnik ' als je van me af wilt mag je het ook zeggen' ik por hem even terwijl Lillian me lachend aankijkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik schrik op als Niall opeens wegrent. Snel volg ik hem naar waar hij ook gaat en al snel merk ik dat hij weer de toiletten in loopt.
    "Niall," zeg ik zacht en loop snel verder naar de toiletten. Eenmaal in de toiletten, zie ik Niall boven een toilet hangen en ga naar hem toe.
    "Niall?" zeg ik lichtelijk in paniek en ga bij hem aan het toilet zitten. Ik zie dat hij bloed overgeeft en mijn maag keert om, mijn hart klopt sneller en pareltjes zweet lopen langs voorhoofd. "Niall," zeg ik en tril van paniek en veeg wat haren uit zijn ogen. Ik leun over Niall heen en leg mijn hoofd op zijn schouderblad. "Het komt allemaal goed, Niall," zeg ik nog steeds in paniek. Hij moet naar de ziekenzaal. Of hij nu wil of niet. "Gaat het al weer beter?"


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik hoor hoe Liam binnenkomr en me vast houdt.
    Aan zijn stem hior ik dat hij on paniwk is.
    Hij zegt dat het goed komt twrwijl het uit mijn mond blinft komen.
    Volgens mij was dit niet geOnd.
    Ik had nu al beat veel bloed overgegeven.
    Pas na een tijd werd het minder en langzaam en duizelig kom ik wat overeind.
    ' Liam' fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Shh, het is ok, Niall," fluister ik tegen hem en zorg ervoor dat zijn arm rond mijn schouder is en houd hem stevig vast bij zijn middel zodat hij recht kan blijven staan.
    "Kom, we gaan je eerst wat kleren laten aantrekken en dan gaan we naar de ziekenzaal," probeer ik rustig voor hem te blijven, maar mijn hart gaat nog steeds tekeer. Ik wil niet dat hij pijn heeft. Iets trager dan daarnet gaan we terug naar de kleine slaapzaal waar ik hem even op mijn bed laten zitten. Ik neem zijn kleren en help hem die aandoen en kniel dan voor hem neer en neem zijn beide handen beet. "Ik ga je naar de ziekenzaal brengen, ik vertrouw het niet," zeg ik zacht. "Ik wil niet dat je nog zieke wordt," zeg ik dan wat zachter en kus hem snel weer op de mond. "Kom voorzichtig op mijn rug. Ik draag je naar de ziekenzaal,"


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Dankbaar kijk ik Liam aan.
    Ik was eigenlijk al vergeten dat ik in mijn bixer was. Hij sloeg zijn arm om me heen en daar was ik blij mee. Ik wabkel even maar loop daarna mee. Ik wordt op het bed geezet en ik zucht weer even.
    Hij helpt me aan te kleden en dankbaar kijk ik hem aan. Daarna zegt hij dat hij me naar de ziekenzaal brengt en ik knikm misshien awas dat maar beter ook eant als je bloedovergaf eas je niet grieperig.
    Hij zegt dat uk op zijn rug moet klimmen en ik glimlach zwak.
    'dankje'zeg ik schor en klauter op zijn rug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Met een korte zucht haalde ik een hand door mijn lange blonde haar en draaide de hoek om. Daar zag ik een aantal mensen staan. De twee jongens waren niet van mijn afdeling, het meisje wel. Omdat zij de eerste was die ik tegenkwam uit mijn afdeling, liep ik naar het groepje toe. Ik zal toch ooit met iemand moeten praten, toch? 'Hoi,' zei ik, enigszins wat zacht. Eigenlijk had ik niet eens wat te vragen, ik wilde gewoon wat mensen leren kennen, om niet alleen te hoeven zijn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik houdt zijn benen stevig vast en loopt de slaapzaal en leerlingenkamer weer uit richting de ziekenzaal. Ik zet er een flink pas in, want ik wil Niall zo snel mogelijk verzorgd zien worden. "Hoe voel je je nu?" vraag ik onderweg terwijl ik een gang inga. Na een tijdje blijf ik even staan en probeer de weg naar de ziekenzaal te memoriseren. Ik knik tegen mezelf en loop door en na een tijdje kom ik aan in de ziekenzaal en loopt naar madam Plijster toe.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik merk amper dat hij zijn greep versterkt en begint te lopen.
    Nog net hoor ik zijn vraag.
    'misselijk en duizelig' zeg ik zacht.
    Ik merkte op dat we er al waren.
    ' dankje Li je bent lief' bedank ik hem


    Lillian Fejii
    Een meisje spreekt me aan en ik begroet haar terug.
    Ah iemand van mijn afseling die ik niet kende.
    'jij bent vast nieuw. Waarmee kan ik je helpen?' ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan