• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Een opgeluchte zucht verlaat Harry zijn lippen als zijn boxer uit is. Zijn lippen raken zacht de mijne waardoor ik vergeet waar ik mee bezig ben. Mijn handen liggen ineens boven mijn hoofd tegen de muur aangedrukt en zijn knie drukt of eigenlijk schuurt tegen mijn kruis aan. Bijna tegelijk kreunen we. Ik wil iets zeggen maar Harry bijt zachtjes op mijn onderlip waardoor praten onmogelijk word. Ik duw mijn lichaam dichter naar hem toe. Zag hij niet hoe graag ik hem wilde?

    Harry Styles.
    Volgens mij had ik Louis nu wel genoeg geplaagd... Ik liet onze handen iets naar beneden zakken en zorgde ervoor dat zijn handen op zijn hoofd lagen, wat er nogal komisch uitzag. Ik drukte nog een klein kusje op zijn lippen, voordat ik door mijn knieën ging en voor hem neer hurkte. Een seconde keek ik even omhoog, voordat ik weer naar zijn strakke boxer keek. Ik drukte een klein kusje op de stof, voordat ik mijn vingers aan de rand klemde en zijn boxer in een ruk naar beneden trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Eindelijk laat Harry mijn handen los waardoor ik ze naar beneden kan halen. HIj drukt een kusje op mijn lippen en tot mijn verbazing zakte hij door zijn knieën. Even kijkt hij me aan voor hij zich op mijn boxer richten. Een klein kusjes drukt hij op de stof voor hij mijn boxer met een rek naar beneden trok. Ik hap naar adem en kan bijna niet op mijn benen blijven staan. Ik sluit mijn ogen en steun tegen de muur achter me.

    Harry Styles.
    Zijn houdig bevalt me wel. Zachtjes begin ik wat kusjes rondom zijn kleine vriend te drukken, echt niet dat ik hem direct ga plezieren. Wat plagen is ook nog wel een beetje leuk. 'Krijg je het al moeilijk, Lou?' Rustig blaas ik wat adem uit op zijn kleine vriend die fier overeind staat. Vanonder mijn wimpers kijk ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik voel Harry kusjes drukken op mijn huid en ik kreun gefrustreerd. 'Krijg je het al moeilijk, Lou?' Hij blaast zacht zijn adem uit tegen mijn erectie aan en kijkt me met die schijnheilige blik aan. Ik kan alleen kreunen. 'Ja.' Weet ik er hees uit te krijgen en sluit dan mijn ogen weer en probeer me op mijn haperende ademhaling te concentreren.

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    'Kom eens,' fluisterde hij zacht en stond met de deken op. Hij liet me een beetje naar voren zitten en kwam achter me zitten, waarna hij achter me plaats nam. Voorzichtig trok hij me tegen zich aan waardoor mijn rug tegen zijn borstkas leunde. Hij sloeg zijn armen om me heen en bedekte ons beiden met de deken bedekte. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder aan en pakte een van zijn handen, waar ik voorzichtig mee begon te spelen. 'Beter zo?' vroeg hij en ik knikte, waarna ik een kus op zijn wang drukte. 'Veel beter.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Styles.
    Een grinnik verlaat mijn mond, wat ben ik toch weer aardig. Ik blaas nog een keer zachtjes adem tegen zijn erectie aan, waarna ik een klein zacht kusje op zijn eikel druk, voordat ik mijn lippen om zijn erectie sluit en rustig met mijn hoofd op en neer ga. Mijn handen klem ik iets steviger vast aan zijn heupen en ik maak mijn bewegingen steeds sneller.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik hap opgelucht naar adem als hij daadwerkelijk zijn lippen om mijn erecite sluit. Ik ga met mijn handen door mijn haar en kreun gelukzalig als hij steeds sneller gaat en zijn handen op mijn heupen houd. Dit was mijn 2e ervaring met een jongen en beide waren ze met Harry. Ik weet dat hij hier meer ervaring mee heeft dan ik en dat is ook te merken. Mijn ex deed dit stukken slechter dan hij.

    Harry Styles.
    Glimlachend sluit ik mijn ogen als ik merk hoe hij met zijn handen door zijn haar heen gaat, het is toch wel goed om te zien hoe erg je iemand kon frustreren. Maar ik had al best veel ervaring, dus dan was het natuurlijk niet meer zo moeilijk om iemand te plagen. Af en toe zette ik zacht mijn tanden erin, om daarna mijn tong erlangs te laten glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (ik weet eventjes niets voor Douglas' sorry!)

    Louis Tomlinson

    Mijn brein stond op nul, gewoon omdat het bijna onmogelijk was om je te concentreren terwijl DE Harry Styles je een blowjob geeft. Wie had ooit gedacht dat ik op jongens zou vallen? Al onze fans ja met de Larry Stylinson thing. Maar voor one direction had ik nooit interesse in een jongen gehad. Tot ik Harry tegen kwam ja. Ik kreun als hij zacht zijn tanden in mijn 'carrot' zet.

    [Hahaha, carrot, geweldig :')]
    Harry Styles.
    Vanonder mijn wimpers bleef ik Louis aankijken, heel even dacht ik dat er iets met hem gebeurd was aangezien hij niet meer kreunde of enig geluid slaakte. Maar gelukkig genieten hij gewoon en dat was natuurlijk het belangrijkste. Gelukkig slaakt hij een kreun als ik mijn tanden in little Louis zet, ik bijt zachtjes, laat mijn tong er heel even over heen gaan, waarna ik weer bijt en 'm vervolgens weer normaal pijp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Oh damn, Harry Harry waar heb je dit geleerd? Ik voel mijn lichaam trillen en weet dat mijn hoogtepunt niet ver kan zijn. Ik kan alleen zijn naam kreunen en aan hem denken. Hoeveel mensen zouden nu wel niet met me willen ruilen?

    (hahaha ik vond hem zelf ook leuk en 'little Louis' is ook goed!!)

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Louis bijna bij zijn hoogtepunt zat, dus expres liet ik zijn erectie met een plopje mijn mond uit schieten en zette kusjes overal, richting zijn oor. Waar ik zachtjes mijn adem in uit blies. 'Fuck me, Tomlinson.' Ik beet zachtjes in zijn oorlel en likte er daarna nog even over.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik kreun als hij in mijn oor fluistert en er over heen likt. Fuck him? Ik kreun zijn naam en kijk hem aan. Dot was allemaal erg nieuw en ik heb eerlijk gezegt geen idee wat ik moet doen. 'how?' fluister ik hijgend

    Harry Styles.
    Een zacht "awh" geluidje verlaat mijn mond als hij vraagt hoe het moet, ik vind het allemaal zo schattig dat het zijn eerste keer is met een jongen. Lief streelde ik met mijn duim en wijsvinger over zijn wang. 'Nou, gewoon met jou kleine Louis.' Ik drukte een kusje op zijn lippen. 'Maar als het te snel voor je gaat, hoeft het niet. Ik kan wachten.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you