• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Laatste posts o 3o]

    Leslie Day
    Ik tril lichtjes, maar ik kan mezelf beheersen. Dan voel ik hoe mijn gave op gang komt en hoe ik verdwijn van hier. Als ik mijn ogen open, voel ik warmte. Ik kijk om me heen en zie dan Nate. Ik adem gejaagd. 'Nate! Doe het niet,' zeg ik dan tegen hem. O lord, dit is niet goed. Aangezien een deel van mijn energie ook naar het kindje gaat. Ik zak dan weer door mijn knieën en ik adem diep in en uit. Ik ben op een klif en kijk naar Nate. 'Doe het niet.. Alsjeblieft?' Er staan nog traansporen op mijn wangen, maar het maakt me niets uit. Nate heeft me toch al zien huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik hoor haar stem en zoals ik al dacht kan ik het gewoon niet.De pijl glipt door mijn vingers en ik zie dat het water de pijl opslokt.
    Ik kijk naar haar en help haar rechtstaan. 'Waarom Leslie? Het heeft toch geen zin meer.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie een pijl uit zijn handen glippen en die valt gelijk het water in. Nate helpt me rechtstaan en daar ben ik dankbaar voor. Hij vraagt waarom en ik haal mijn schouders op. Ik kan nog niet zelf rechtstaan. 'Waarom heeft het geen zin?' vraag ik aan hem. 'Oke, dingen zijn moeilijk, maar niet onmogelijk.' Ik steun een beetje op Nate, maar voel me nog steeds trillerig. 'Kan ik even gaan zitten?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik til haar op als ze op me begint te steunen en draag haar naar het huisje. Ik leg haar op de zetel. 'Gaat alles wel goed met je?' fluister ik zachtjes bezorgt aangezien ze zo zwak is. 'En het heeft geen zin aangezien het een cirkel is, dat zie ik nu. Steeds word ik verliefd op een meisje en verlies dat meisje door Jake.' zucht ik zachtjes. Niet echt voor haar bedoeld nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Nate tilt me op en draagt me ergens heen. Af en toe vallen mijn ogen dicht, maar ik kan ze telkens net langs genoeg open houden om te zien dat ik een huisje in getild wordt. Hij legt me neer op de zetel en hij is bezorgd om me. 'Het gaat wel,' mompel ik dan. 'De enige manier waarop ik naar je toe kon komen, was via mijn gave. Dan hoef ik niet te weten waar je bent. Alleen dat kost veel energie. Hoe verder weg, hoe meer energie.' Mijn stem is zacht en schor. 'Waar zijn we eigenlijk?' Nate spreekt over een cirkel. 'Je moet zelf die cirkel zien te verbreken, Nate,' zeg ik tegen hem. Ik kijk naar hem op. 'Dat kan je wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat kan ik niet.' zeg ik zachtjes. 'Dat weet je zelf ook. Ik kan je niet dwingen om verliefd op me te worden.' Ik ga voorzichtig naast haar zitten. 'Dus de cirkel gaat verder of ik het nu wil of niet.' Ik steek aarzelend mijn hand uit om even over haar wang te strelen maar bedenk me dan toch. Ik zucht. Ik ga er zoiezo een einde aan maken. Ik kan er niet meer tegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik geniet van zijn aanrakingen en ga even op in de kus. Als ik in ademnood geraak haal ik mijn lippen van de zijne en lach zachtjes. 'En toch vind ik de vloer toch niet zo zacht liggen.' Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer gewoon lief aan.

    Joshua
    Ik kus haar teder en zucht dan. Jaz is bijna klaar en de vlechten vallen mooi rond Braxlin's gezicht.
    Ik kijk glimlachend naar Jaz en laat een spiegel voor Braxlin verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Het is Nate, niet Jake :P

    Leslie Day
    Hij zegt zachtjes dat hij het niet kan, dat hij me niet kan dwingen om verliefd op hem te worden. Ik knik. 'Daar heb je gelijk in, maar het is geen vicieuze cirkel, deze is door breekbaar.' Ik kijk Nate aan, met een beetje moeite door de verplaatsing van thuis naar hier. 'Het is nu al eerder gebeurd dat je op iemand anders verliefd kan worden. De liefde kan ook voor jou weggelegd zijn. Er zijn mensen die om je geven.' Ik zie zijn hand even opgaan en ik kijk ernaar. 'Wat wilde je doen?' vraag ik zachtjes aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlach en leg m'n handen op haar wangen.
    "Je ligt op me, jij hebt niks te klagen." grijns ik en trek haar wat dichter tegen me aan.

    Braxlin
    Ik kijk in de spiegel en laat m'n mond open vallen van bewondering.
    "Wow, Jaz, wat kan je dat goed! Kijk eens hoe mooi het geworden is!" riep ik glimlachend uit. Ik kijk naar de tevoorschijn gekomen spiegel en glimlach. Ik vind het nog steeds cool hoe hij zomaar dingen kon laten verschijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    'Niets.' zucht ik en kijk naar haar gezicht voor ik opsta en naar het raam loop. Ik heb geen zin meer. In dit alles. Zoeken naar een liefde die me toch niet wil hebben omdat ik of een demon ben of een pooier.

    Alexi
    'Daar heb je gelijk in en ik lig hier uitstekend trouwens.' grinnik ik.
    Ik leg mijn hoofd in zijn hals en druk er een kusje in.

    Joshua
    Jaz knikt trots en loopt even weg. Niet veel later komt ze terug met een sprookjes boek. 'Oke iedereen stil zitten nu.' zegt ze streng. 'Heel lang geleden, in een koninkrijk hier niet ver vandaag was er een koning en koningin. Ze hadden 7 sterke zonen en 1 prachtige dochter...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zucht, 'niets,' dus ik laat het ook maar varen, mijn energie om er tegenin te gaan, is namelijk ver te zoeken. Ik volg hem met mijn ogen. 'Geloof je me als ik zeg dat er mensen zijn die om je geven?' vraag ik zachtjes aan hem. 'Want ik geef om je.. Jake heeft me het huis uitgezet, hij dreigde daarmee als ik het huis zou verlaten om jou te zoeken.' Dus met andere woorden, ik mag lekker alleen gaan slapen op school. Fijn!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nee er geven geen mensen om me Leslie, die kans heb ik al lang geleden verspeelt.' Ik draai me verbaast om als ze zegt dat Jake haar het huis heeft uitgezet. 'Je kan hier slapen als je wil? In de logeerkamer?' stel ik aarzelend voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate denkt dat er geen mensen om hem geven en ik kijk met vermoeide ogen naar hem. Hij lijkt verbaasd te zijn om het feit dat ik het huis van Jake niet meer in mag. Nate doet dan een voorstel en ik haal mijn schouders op. 'De vorige keer dat ik in ging op een voorstel, was ik ineens bewusteloos,' zeg ik met een plagerige glimlach. 'En er geven echt nog wel mensen om je, Nate. Als zelfs ik dat kan doen, dan kunnen dat er meer.' Naar het feit te kijken dat hij me verkracht, geslagen, misschien zwanger gemaakt heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Jij bent anders Leslie. Je ziet het goede van de mensen ook al doen ze enkel slechte dingen.' zucht ik en laat een kopje thee voor ons beiden verschijnen. Ik geef het haar en ga wat verder op de grond zitten. het is makkelijker voor mij als we afstand houden, het doet te veel pijn anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Weet je waarom ik het goede in mensen zie? Omdat ik denk dat elk mens goed is, maar door invloeden of door keuzes slecht kan zijn,' zeg ik tegen Nate. Nate geeft dan een theetje aan me. 'Dank je,' bedank ik hem en ik sla mijn handen om het glas heen. Nate gaat op de grond zitten en ik ga wat rechter zitten. Het glas trilt in mijn handen, het is te zwaar om beet te houden, dus kan ik het maar net op tijd wegzetten. Anders had het gevallen op de grond. 'Maar goed, je aanbod, alleen als je het zeker weet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.