• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan en trek mijn shirt uit. Ik heb mijn rug naar Nate toe gedraaid, want hij mag me dan naakt gezien hebben, dat betekent niet dat hij alles echt mag zien, weer. Ik doe mijn beha uit en snel het bikini topje aan. Dan schop ik mijn schoenen uit en verwarm mezelf gewoon. Mijn sokken volgen en daarna mijn broek. Ik ben blij dat ik gewoon normaal ondergoed aanhad, niet sexy ofzo. Dan verwisselen ik mijn onderbroek voor het bikinibroekje en dan draai ik me weer terug naar Nate. 'Ready to go.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Uit respect voor haar, kijk ik weg als ze zicht uitkleed en kijk naar de golven. Ik kleed me dan gewoon uit tot op mijn boxer en pak haar hand vast om haar mee te trekken naar het water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate pakt mijn hand vast na het omkleden en trekt me mee. Ik besluit gewoon van deze dag, een leuke dag te maken. Ik laat me meetrekken en ik ga heel voorzichtig het water in. 'Koud!' Is mijn eerste reactie. Ik laat het water warmer worden en loop rustig verder om in te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik duik direct onder en voel de sterkte van de golven. Ik kom boven en kijk naar Leslie. 'Oppassen, het is redelijk onbetrouwbaar.' zeg ik haar en kijk even naar de rotsen naast ons. Ik besluit meer naar het midden te gaan aangezien als ze perongeluk tegen de rotsen geslagen word het slechte gevolgen voor de baby kan hebben. 'Het is veiliger als we in het midden van de inham zwemmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even zoekend om me heen als ik Nate niet meer zie, maar dan voel ik aan zijn energie dat hij onderwater is. Hij komt weer boven en kijkt me aan. Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon gedoken was, maar het blijkt dus dat hij heeft gekeken hoe gevaarlijk het was. Zie je wel, Jake! Nate is totaal geen gevaar. 'Dan gaan we in het midden van de inham zwemmen,' zeg ik met een glimlach tegen Nate. Ik ga gewoon richting de inham, maar erg snel ben ik niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Sooo.. Who wants to meet one of my people?}

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 16:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    De sterkte van het water werkt ons wat tegen en ik grijp voor de zekerheid haar hand vast en trek haar mee naar het midden. 'Zo.' glimlach ik en neem terug de nodige afstand. Ik moet stoppen met denken aan zoenen voor ik gek word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    We waren nog bezig met Cam en Livia o 3o

    En we kunnen verder met Sky en Daniël ^^

    Lol. Jake kan bellen naar Nick :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jake is koppig en aan het slapen op ditmoment xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate pakt mijn hand beet en dat vind ik fijn, aangezien de stroming best wel sterk is. Zelfs voor demonen. We komen dan in het rustigere gedeelte en ik glimlach terug naar Nate. 'Dank je,' zeg ik dan. Ik sla dan vol met mijn hand in het water zodat Nate nat gespetterd wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik spetter het water terug naar haar en grijns. 'Gaan we zo beginnen he?' vraag ik haar.
    Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar mee onderwater.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kun je de reactie van Livia quoten voor me Jaimes?


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    Lizz groeide snel, en het was best te zien als je oplette. Ze had al wat haar op haar hooftje en was zichtbaar gegroeid. Ik legde haar in haar bedje en liep vervolgens terug naar Sky, die op de bank in de woonkamer zat met boef naast haar. Het hondje leek haar erg te mogen. 'Ze slaapt' Deelde ik mee voordat ik een kus op haar lippen drukte en naast haar op de bank ging zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate spettert mij ook gewoon nat en zegt dat we het dus zo gaan spelen. Ik lach naar hem en voordat ik het weet slaat hij zijn armen om mijn middel en trekt me mee onderwater. Ik kan nog net optijd adem halen en probeer mezelf los te maken door hem te kietelen, onder water.

    Sky
    Daniël komt terug en ik aai over het koppie van Boef. Hij zegt dat Elizabeth slaapt en ik knik. 'Mooi,' glimlach ik. Daniël drukt een kus op mijn lippen en komt naast me zitten. 'Ik ga er morgenochtend wel uit, als Elizabeth wakker wordt. Dan kan jij nog lekker doorslapen,' zeg ik glimlachend tegen hem. Ze wil namelijk vaak vroeg wakker worden en dan huilerig zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik begint te lachen en krijg zo water binnen; Ik kom proestend boven en kijk haar aan.
    Voor ik mezelf tegen kan houden kus ik haar plots. Ow shit. Vlug stap ik achteruit. 'S-Sorry.' stamel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'