• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Dat meen je niet echt, je houd van hem.' zeg ik zachtjes. Ik snap niet waarom ik het voor Jake opneem aangezien ik hem serieus haat nu... Misschien doe ik het gewoon voor haar. Ik kijk even naar haar gezicht en kijk dan weer weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat doe ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat hij stom doet,' zeg ik dan. Ik kijk op naar Nate en zucht dan, hij kijkt weg. 'Hoe gaat het met jou?' vraag ik dan aan Nate. 'Misschien een stomme vraag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wat denk je zelf?' zeg ik zachtjes en gooit nog een steen. Ik voel me nog steeds leeg en ik verbied mezelf ook maar iets van hoop te voelen om het feit dat Leslie hier is en zelf ruzie door mij met Jake heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik denk dat je je rot voelt,' zeg ik tegen hem. 'Maar dat vind ik niet leuk.' Het is nooit leuk als mensen zich rot voelen en het is ook nog eens deels mijn schuld, omdat ik niet van hem terug hou. Toch? Nee, dat doe ik niet...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Je kan niet alles hebben Leslie.' zucht ik zachtjes en kijk haar aan. Ik glimlach lichtjes en haal mijn arm terug van haar schouders.
    Ik leg mijn handen in mijn schoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sluit genietend m'n ogen en houd haar dicht tegen me aan. M'n handen strelen zacht over je rug en glimlach. Ik kon toch genieten van zo rustige momenten als nu. Vooral samen met Alexi.

    Braxlin
    Ik glimlach en kruip weer wat beter tegen Joshua zijn borstkas aan. Ik leg m'n hoofd tegen z'n schouder en luister naar Jaz. Ik hou echt van sprookjes en deze kende ik niet.
    Vroeger las m'n huismeid vaak voor uit een enorm oud sprookjesboek... Van die huismeid heb ik meer gehouden dan van m'n ouders. Zij was als een moeder voor me.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sluit mijn ogen en voel me volledig ontspannen door zijn handen over mijn rug en het geluid van zijn ademhaling en hart.
    'Deze momenten maken alles waart.' zucht ik zachtjes. Ik bedoel alle drama en zo.

    Joshua
    'Op een dag, werd de koningin heel ziek en riep ze haar dochtertje bij haar. Ze zei 'Ariane, beloof me dat je voor je broers zal zorgen, ze zijn misschien ouder maar ze hebben je nodig.' Ariane beloofde dit. Een week later stierf de koningin en de koning en de kinderen waren erg verdrietig. Jaren gingen voorbij en Ariana werd een meisje van 16. Haar land was in oorlog én de koning kwam met groot nieuws. 'Jullie krijgen een nieuwe moeder.' vertelde hij hen. De zonen waren blij met dit nieuws behalve één van hen, Finbar en Ariane. Finbar is de jongste zoon en heeft een hele goede band met zijn zusje, ze kunnen elkaars gedachten horen.' vertelt Jaz verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate
    'Je kan niet alles hebben Leslie.' zucht ik zachtjes en kijk haar aan. Ik glimlach lichtjes en haal mijn arm terug van haar schouders.
    Ik leg mijn handen in mijn schoot.


    Leslie Day
    'Dat is waar, maar het is toch wel fijn, als je je fijn voelt,' glimlach ik terug naar hem. Hij heeft zijn arm weggehaald, dus houd ik ook mijn hoofd weer van zijn schouder. 'Wat gaan we doen?' vraag ik dan aan hem en por hem in zijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wat wil je doen?' vraag ik iets vrolijker aangezien ze blijkbaar langer wil blijven. 'We kunnen zwemmen?' stel ik voor.
    Mijn blik glijd even naar haar lippen maar ik kijk snel weg voor ze het door heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate lijkt iets vrolijker en dat verbetert ook mijn stemming. Hij stelt voor om te gaan zwemmen en ik knik. 'Zwemmen is goed, maar toch niet vanaf deze klif?' Normaal gesproken had ik het super gaaf gevonden om te klifduiken. 'Voor de baby.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach en zucht zachtjes voor ik haar hand vastpak en haar recht trek. Ik leid haar langs de kliffen naar een uit rots gehouwen trapje die naar een klein strandje in een inham leid. 'Voila.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate pakt mijn hand vast en trekt me overeind. Hij leidt me dan langs de rotsen heen. Er verschijnt een strand en ik glimlach dan naar hem. 'Oke, ziet er goed uit,' zeg ik met een glimlach die straalt. Ik laat dan een bikini verschijnen, een normale blauwe. 'Het water is toch niet zo gevaarlijk?' vraag ik dan aan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zat in de bus en moest naar huis lopen (:

    Even spullen bij elkaar pakken, mar kan nu wel nog reageren (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Geen idee,zien we zo wel.' grijns ik maar meen het wel. Ik heb hier nog nooit echt gezwommen.
    Meestal lees ik gewoon op het strand of luister naar muziek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'