• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Ik pak nog een shotje en sla die achterover. Ik voel me steeds iets lichter worden.
    'En dan, ik kan er ook tegen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik lach, en eigenlijk lach ik Drew uit. 'Yeah right, jij kan er ook tegen,' zeg ik sarcastisch.
    De drank laat ik gewoon verdwijnen.
    'Party is over, zolang jij niet toegeeft dat je slechter tegen drank kan dan ik en dus minder zal drinken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik haal een wenkbrauw op en loop naar het frigotje in de kamer. Ik trek het deurtje open en haal er een fles wodka uit.
    Ik pak daar een slok van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew reageert niet eens op me en hij staat op. Uit de frigo haalt hij een fles wodka en zet die aan zijn lippen. Ik loop naar hem toe en steek mijn hand uit.
    'Geef hier die fles, bij een feestje hoeft geen comazuipen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Ik ben toch niet aan het comazuipen enkel aan het zuipen.' zeg ik en neem nog een slok.
    'Comazuipen is onverantwoord veel drinken, en ik drink gewoon veel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik grinnik en knik dan. 'Oké, je moet het zelf weten,' zeg ik dan. 'dan vindt je het toch niet erg als ik ook veel te veel drink?' vraag ik aan hem.
    Er verschijnt een fles drank in mijn hand en die maak ik open. Ik giet die dan helemaal naarbinnen zonder er een slok in te laten. De fles verdwijnt weer, voordat ik die laat vallen en ik giechel dan terwijl de wereld om me heen draait.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [Seks is niet mijn stopwoord >< in plaats van; maaainn topics, als ik de eerste ben, zeg ik nu 'seks']

    Leslie Day
    'Hm, niet iederen vindt dat,' zegt Nick, maar ik kan hem niet geloven. 'En Katherine is het oneens met het laatste.' Ik zucht een keertje. 'Katherine weet nergens echt vanaf. Niet van de littekens, niet van wat er gebeurd is bij Nate, helemaal niets. Dus ze kan niet goed veroordelen.' Ik zeg expres veroordelen, in plaats van beoordelen, want dat zal ze doen. Als ze het weet. 'O, dat wist ik niet,' zeg ik dan. 'Hij zei alleen dat hij met je sms'te, niet de reden.' Ondanks dat ik die toen wel wilde weten. Nick noemt het 'ingewikkelder' en ik lach schamper. 'Dat is nog bagatelliserend. En wat Jake ervan vindt? Hij is vastbesloten dat we het samen op gaan voeden en dat hij er van zal houden. Zo sta ik er ook in.. totdat ik praatte vandaag met de mogelijke vader.. Jake's neef.'


    [Ellie?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    De avond gaar verder met alcohol en muziek en na een tijdje val ik op mijn bed.
    Alles draait.

    [geen inspi]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Eigenlijk verloopt deze avond best wel goed en er staat een brede glimlach op mijn gezicht. Als ik Drew op bed zie vallen lach ik weer.
    Ik wankel naar hem toe en ga bij hem liggen.
    'Gaat alles oke?' vraag ik lacherig en kijk naar hem op. 'Hm, ik ga je eens lekker zoenen.'
    Ik druk mijn lippen op die van hem. Als ik dronken ben, dan kan ik best wel vervelend worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Haar lippen smaken naar de alcohol en ik kus haar terug.
    Ik trek haar op me en mijn handen liggen op haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Mijn handen gaan naar zijn zij en ik kietel hem dan. Ondertussen laat ik de temperatuur ook om hem heen heter worden.
    Ik lik langs zijn onderlip en ben ondertussen alweer gestopt met kietelen, aangezien mijn aandacht daarvan verslapt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach als ze me kietelt en open mijn mond dan een stukje.
    Ik voel het warmer worden en doe met moeite mijn trainingbroek uit. Gewoon door de warmte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew opent zijn mond een stukje en ik glimlach. Mijn tong is eigenlijk een slome lap geworden, maar gaat alsnog zijn tong in.
    Hij heeft zijn joggingsbroek uit gedaan en ik grijns. Ik maak het nog warmer bij hem, misschien dat hij dan ook wel zijn boxer uittrekt.
    Het valt me nog van mezelf mee dat ik zo kan nadenken, hoewel het telkens troebeler wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Loom tongen we en ik laat mijn handen naar haar borsten glijden. Zachtjes knijp ik er eens in.
    Het word nog warmer maar ik probeer me gewoon op haar te concentreren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Zijn handen glijden naar mijn borsten en als hij er zachtjes in knijpt, moet ik weer giechelen. Daardoor verbreek ik even de tongzoen en dat geeft me meteen de tijd om mijn trui uit te trekken. Hieronder heb ik een zwart topje aan. Ik kus Drew dan weer en bijt even op zijn onderlip.
    De warmte verslapt weer van Drew, ik kan er gewoon geen vat ophouden
    'Drew,' fluister ik in zijn oor, als ik de kus weer verbroken heb. 'Zal ik een demon van je maken?'
    Ik giechel er weer na en druk kusjes in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.