• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    Nate
    Na een tijdje lukt het me om te schrijven en ik adem even in voor ik de woorden op papier zet.
    Lieve Leslie,
    Misschien heb ik je verwart maar ik moest het zeggen... gewoon eens de waarheid voor het niet meer kan. Je zei dat ik de liefde niet op moest geven, dat ik Elena los moet laten en zonder ik het goed en wel doorhad deed ik het ook én... jah... kreeg gevoelens voor de vriendin van mijn neef. Ik heb vele fouten gemaakt maar nu voor een keer doe ik wat juist is. Ik heb je nooit alles vertelt. En daar heb ik nu ook geen tijd meer voor jammer genoeg. Ken je dat? Het gevoel van opgeluchtheid, verdriet en angst bijeen? Dat voel ik nu. Opgelucht omdat het voorbij is dadelijk, angst voor alles hier los te laten en verdriet... om dat ik jouw toch nooit zal krijgen. Je hoort bij Jake, dat begrijp ik. Ik hoop dat het kindje gezond is en wens je al het geluk toe.
    Liefs Nate x

Nate
    Ik kijk naar de inhoud en zucht. Ik weet niet of dit goed is maar anders weet ik dat het te ... droevig word en ik wil niet dat ze schuldgevoelens krijgt. Ik steek de brieven in enveloppen en vouw ze dicht. Op de ene schrijf ik Leslie en de andere schrijf ik gewoon mam. Het is voor de hele familie die 2de maar mam zal die wel doorgeven. Ik kijk naar de enveloppen en zucht. Ik laat de enveloppen verdwijnen en verschijnen. Die van Leslie verschijnt bij haar en die van mam op de keukentafel. Dan laat ik een sterrenshot verschijnen en loop er mee naar de kliffen.

Mich
    Hij spreekt over zijn ouders. 'In het begin kan je nog wel ophouden dat je mens bent... Maar dan zou je afscheid moeten nemen. Je mag ze niet vertellen dat je een demon bent, tenzij ze ook demonen zullen worden. En geloof me, dat willen ze niet.' Hij heeft me tegen zich aangetrokken en ik voel zijn kracht die is toegenomen.

Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en kijk even voor me uit. 'Misschien, maar ik heb eraan toegestemd.. Want anders doe ik heel onredelijk tegen Jake,' mompel ik. Nick zegt dat Nate misschien alleen wil zijn. 'Ik heb gewoon een slecht voorgevoel, mompel ik. Ik houd de telefoon weer aan mijn oor. Ineens verschijnt er een envelop op mijn schoot. Van wie kan die zijn? Maar dan denk ik aan maar 1 iemand. 'Ik heb een brief van Nate,' zeg ik den tegen Nick. Ik houd de telefoon even bij mijn mond vandaan. 'JAKE?' Roep ik dan naar boven en ik slik een keer. Snel veeg ik wat tranen weg, maar het is nog wel te zien. 'Jake komt eraan, als het goed is,' zeg ik tegen Nick door de telefoon heen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Drew
    Ik moet mijn zusje achterlaten, en mijn ouders. Ik slik moeilijk en knik dan zachtjes.
    'Nu heb ik echt nood aan drank.' mompel ik en pak de overig fles wodka.

Jake
    Ik loop naar beneden als ik geroep hoor en ga naar beneden waar ik Leslie zie telefoneren.
    'Watis er?' vraag ik haar en zie dat ze gehuild heeft. 'Alles ok?'

Mich
    Drew heeft het er moeilijk mee en dat is mijn schuld. Ik sta op als Drew de drank pakt. Ik ijsbeer door de kamer heen en wrijf over mijn armen. Er staat kippenvel op, door wat er allemaal gebeurd is. 'Het spijt me,' zeg ik dan weer. 'Ik moet gaan.' Mijn blik is neergeslagen. Dit is wat ik altijd doe wat ik altijd doe.

Leslie Day
    Jake komt al snel naar beneden en vraagt dan wat er is. Hij ziet volgens mij dat ik gehuild heb. 'Nee, niet oké,' zeg ik tegen hem. 'Ik heb Nick aan de telefoon, dat is wel oké, maar nu heb ik een sms gehad van Nate waarin staat dat ik hem met rust moet laten... En nu een brief.. Ik weet nog niet wat er in de brief staat, maar ik denk dat die van hem is.'

Drew
    'Alsjeblief laat me nu niet alleen.' smeek ik zachtjes en zet de drank direct weg.
    Ik kijk haar aan en loop naar haar toe. 'Het is niet erg ok? Het enige wat ik niet zo leuk vind is van mijn familie maar ik hou echt van je.'

Jake
    'Lees hem?' zeg ik twijfelend.
    Ik kijk haar afwachtend aan en ga in de andere zetel zitten.

Mich
    Drew smeekt me zachtjes om hem niet alleen te laten en dat kan ik niet begrijpen. Waarom haat hij me niet? 'Het is wel erg,' fluister ik tegen hem. Ik kijk hem aan. 'Ik heb je familie afgenomen doordat ik verviel in een oude gewoonte.'

Leslie Day
    Jake stelt voor dat ik de brief lees en ik knik dan. 'Nick, ik ga even de brief lezen. Ik bel je zo terug oké?' Zeg ik aarzelend. 'Dank je, voor alles.' Dan hang ik op en kijk naar de brief. Op hoop van zegen. Mijn ademhaling is een beetje trillerig. Ik haal de brief uit de envelop en begin dan met lezen. Langzaam ontstaat er een hol gevoel in me. Nate is verliefd op me? Hij gaat een einde aan zijn leven maken. Er rollen tranen over mijn wangen. 'We moeten hem tegenhouden,' zeg ik dan tegen Jake, zonder dat hij echt weet waar ik het over heb. Ik weet niet waarom ik er om moet huilen, ik gooi het op de hormonen, maar ik weet dat het meer is dan dat. Ik steek dan de brief uit naar Jake. Zodat hij hem ook kan lezen. 'We moeten haasten.'

Drew
    'Dat is het niet ok? Dit ging zoiezo ooit eens gebeuren... Nou ja... als je me echt graag ziet.' zucht ik zachtjes en druk een kus op haar wang.
    'Ik overleef het wel, mijn familie kan ik blijven bellen.'

Jake
    Ik raak de brief niet aan. 'We moeten helemaal niets.' mompel ik en gooi de brief in één beweging in het vuur.
    'We blijven gewoon hier, jij rust verder en Nate lost zijn eigen zaken maar op.' Het klinkt standvastig.

Mich
    Ik kijk hem aan en sla mijn armen dan om zijn nek heen. 'Waar heb ik jou aan verdient?' Mompel ik dan. 'Je bent veel te goed voor me.. Jij kan geen demon zijn.' Ik zucht eb kijk hem aan. 'Het spijt me,' zeg ik weer.

Leslie Day
    Jake verbrandt gewoon mijn brief en het is bijna angstaanjagend hoe kil hij over Nate doet. 'Jake!' Zeg ik verontwaardigd. 'Hij staat op het punt om zelfmoord te plegen!' Ik begin echt boos te worden, nog een voordeel dat de pil is uitgewerkt. 'Hoe kan je zo doen tegenover hem, Jake? Zo ben jij niet.' Ik sta op van de zetel en ik loop richting de gang. Ik ga mijn jas pakken, want ik ga Nate tegenhouden.

Drew
    Ik trek haar dichter tegen me aan en kus haar even zachtjes. 'Zeg geen sorry Mich, gebeurt is gebeurt en we waren dronken.'
    Ik glimlach en kijk haar aan.

Jake
    Ik pak haar pols vast en trek haar zachtjes terug naar de zetel om haar geen pijn te doen. 'Niets van. Jij blijft hier. Het is te gevaarlijk.' zeg ik en kijk haar aan. 'En zoals ik zei wij hebben niets met Nate te maken. Hij lost het zelf op.'

Mich
    Zijn kus voelt fijn aan, alsof het is wat ik nodig heb. Misschien is dat het ook wel. 'Waarschijnlijk ga ik dat nog wel vaker zeggen,' glimlach ik kleintjes. 'Maar ik zal het proberen in te houden.' Ik kus hem terug en glimlach eventjes. 'Voel je het? Dat je sterker bent? Je zintuigen die beter zijn?'

Leslie Day
    Ik voel zijn hand om mijn pols en Jake trekt me terug naar de zetel. Jake verbiedt me haast dat ik erheen ga. Ik trek mijn pols los en kijk hem aan. 'Je bent niet echt in de positie om te zeggen wat ik wel en niet moet doen,' zeg ik. Doelend op meerdere dingen. 'Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik Nate wil tegenhouden. Ik probeerde zelfs engelen te redden Jake. En Nate, hij is familie van je. Dat kan ik niet zomaar laten gaan.' Ik sta op en pak mijn jas dan en trek die aan.

Drew
    'Ja het is vreemd dat wel.' glimlach ik. 'En nu zie ik nog beter hoe mooi je wel bent.'
    Ik druk nog een kusje op haar lippen en ga dan in de zetel zitten.

Jake
    Ik voel woede komen en één ding is gevaarlijk... als ik echt kwaad word. 'Leslie Day, als je nu die deur uitgaat dan moet je hier vanavond ook niet slapen.' Ik zeg vaak dingen die ik niet meen als ik woedend ben. En dit is er weer zo een van.

Moet etennnnnn

[ok !! Jake is evil nu xd]

Mich
    Hij noemt het vreemd en ik lach even zachtjes. Hij doet me dan blozen. 'Stop eens met die complimentjes,' zeg ik glimlachend. 'Ik houd namelijk niet van blozen.' Ik ga bij hem zitten. 'Het spijt me,' zeg ik dan weer. 'Maar er zitten ook voordelen aan demon zijn.'

Leslie Day
    Hij wordt echt woedend op me en dat maakt me alleen maar meer vastbesloten. 'Oke, dan slaap ik vanavond niet thuis,' zeg ik tegen hem. 'Ik slaap op school.' Dan loop ik weg van Jake en ga gewoon het huis uit. Ik ga dan een eindje van het huis staan en concentreer me op Nate. Tijd om mijn gave te gebruiken.

[Moet naar musicalles. Baaaay]

Drew
    'En die zijn?' glimlach ik en kijk haar in.
    Ik druk een kusje op haar wang, ik streel zachtjes over haar zij.

Jake
    Ik kijk sprakeloos hoe ze de deur uitloopt. 'Verdomme!' roep ik en trap hard tegen de zetel. Ik stamp de trap op en sla met de deuren.
    Dan laat ik me terug op het bed vallen en zet de muziek keihard.

Nate
    Ik kijk naar de golven en dan naar de pijl die vederlicht in mijn handpalm ligt.
    'Korte pijn en dan verlost.' zeg ik zachtjes en breng de pijl naar mijn borst.