• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik schrik op als Drew weer met een schreeuw wakker wordt. Dit is allemaal mijn schuld, mijn fout. Wanneer is de verandering nou voorbij? Na een paar momenten stopt hij met schreeuwen en ik kijk afwachtend naar hem. Is het voorbij? Ja, ik voel dat hij een demon is. Het proces is voorbij. Hij knippert met zijn ogen en ik kom bij hem op bed zitten.
    'Hoe voel je je?' vraag ik aarzelend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik schrik even als ik Michelle's stem hoor. Ze komt naast me zitten.
    'Vreemd.' fluister ik en leg mijn hoofd even op haar schouder. 'Ben ik nu een demon?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga naar de dokter nu...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew lijkt te schrikken en ik bijt op mijn lip. Hij legt zijn hoofd tegen mijn schouder aan.
    'Je hebt geen pijn meer?' vraag ik voor de zekerheid. 'En ja.. Dat ben je nu.'
    Mijn stem is een fluistering en vol met spijt. Dit had niet mogen gebeuren met Drew. Ik heb hem alleen maar in een moeilijkere situatie gebracht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Succes bij de dokter!!!!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [heb een virale infectie moet morgen ook thuisblijven]

    Drew
    Ik zwijg even. Wat nu? Wat moet ik tegen mam en pap zeggen en mijn zusje? Hi, ja ik ben een demon nu en ik word niet meer ouder? En o ja mijn vriendin is er ook een. 'Wat nu?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wat houd een virale infectie in?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    'I-ik weet het niet,' zeg ik dan. 'Dit had niet moeten gebeuren, maar ik was dronken en het is een oude gewoonte.' Ik kijk Drew aan. Ik weet niet wat ik moet doen. Dit deed ik vroeger ook altijd, maar dan liet ik de jongens creperen en dumpte ik ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat vroeg ik me ook af... Wat betekent dat?

    Beterschap in ieder geval. Heb je ook je borsten laten nakijken?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee durfde niet... twas een vent --]
    [en dat is dat het verplaatst. Opeens heb je buikpijn, dat verdwijnt en dan heb je hoofdpijn of keelpijn.]

    Drew
    'We komen er wel uit. Ik vrag me alleen af hoe ik dit mijn ouders moet vertellen.' mompel ik.
    Ik trek haar tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nick is het duidelijk niet met me eens, maar het maakt me niet zoveel uit. Ik zucht een keer en bijt op mijn lip om mezelf in te houden, anders blijven we daaroveer heen en weer praten. 'Doordat de medicijnen zijn uitgewerkt, krijg ik steeds slechtere gedachtes,' mompel ik dan. 'Maar ik wil geen pillen slikken.' Ik weet niet waarom ik het zeg tegen Nick. Nick doet sarcastisch. 'Ja, ik zal het onthouden,' zeg ik cynisch. Nick zegt dat ik het nog ingewikkelder heb gemaakt. 'Alsof ik er voor gekozen heb dat ik verkracht werd,' mompel ik duister. 'Alsof ik gewild heb dat er alleen maar slechte dingen gebeuren.' Er komen weer tranen op. De hormonen beginnen me weer over te nemen. 'Er kwam helemaal niets uit dat praten. Het enige wat ik er van werd was meer verwart. Nate die maakt me in de war. Dat gebeurde al toen ik nog daar vastzat. Eerst doet hij heel gemeen, slaat me en daarna doet hij heel lief en zegt dat het allemaal niet erg is.' Ik krijg dan een smsje en ik zeg met een trillerige stem. 'Wacht heel even, ik krijg een sms.' Ik zet Nick op luidspreker en bekijk dan het smsje. 'Het is van nate,' zeg ik tegen Nick. Ik open het smsje en houd even mijn adem in. 'H-hij wil geen contact meer,' zeg ik dan. 'Dit verwart me nog meer. Vlak voordat ik weg ging.. zei Nate dat hij van me houdt. Misschien dat Jake en ik moeten kijken of alles wel goed is.'


    Nick
    'Mischien moet je het tegen Jake zeggen, dat je geen pillen wil slikken? Aangezien hij degene was die je dwong ze te nemen' Zeg ik wanneeer ze zegt dat ze geen pillen meer wil slikken. Ze krijgt een sms waarin blijkbaar staat dat Nate geen contact meer met haar wil, 'Mischien moet je hem even laten? Mischien wil hij juist alleen zijn' opper ik


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ben half 3 uit, half 6 moet ik naar Judo.. En moet het laatste uur presentatie houden :/}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaimes kan je reageren?:)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (reageer later, moet eerst mijn kamer doen...)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    okii, ga nog eens met Nate reageren


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'